جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
5
(1)

بسیاری از مردم در مورد ظاهر خود، به خصوص اعضا و ویژگی‌های صورت خود آگاه هستند. بینی در نشان دادن شما به عنوان فردی زیرک یا مظلوم نقش زیادی دارد. اما آیا می‌دانستید که تمرینات خاصی برای اصلاح فرم بینی وجود دارد؟ بله، درست است! در حالی که آرایش یا جراحی پلاستیک می‌تواند فرم بینی شما را آن طور که می‌خواهید تغییر دهد، اما این تمرینات ساده می‌توانند به اصلاح فرم بینی بدون جراحی کمک کنند. در صورتی که کنجکاو شده‌اید و دوست دارید در مورد این تمرینات بیشتر بدانید با ما در این مطلب از سری مطالب سبک زندگی خبرنامه همراه باشید.

اصلاح فرم بینی بدون جراحی؛ حفظ فرم بینی

این ورزش می‌تواند از افتادگی بینی شما جلوگیری کرده و به اصلاح فرم بینی شما کمک کند.

تکنیک اول

از انگشتان اشاره خود برای فشار دادن دو طرف بینی خود استفاده کنید و با قدرت نفس خود را بیرون دهید. برای دریافت بهترین نتیجه، کف دو طرف سوراخ بینی خود را فشار دهید. اما مطمئن شوید که با نیروی زیاد تنفس نمی‌کنید. این تمرین را 10 بار در روز تکرار کنید.

کوتاه نشان دادن بینی

این تمرین به کوتاه تر به نظر رسیدن بینی کمک می‌کند. همچنین از خراب شدن غضروف بینی نیز جلوگیری می‌کند.

تکنیک دوم

انگشت اشاره را روی نوک بینی خود قرار دهید و به طرف بالا حرکت دهید. انگشت را روی استخوان بینی به آرامی ‌فشار دهید. این حرکت را می‌توانید هر روز و چند بار در روز انجام دهید.

صاف کردن بینی

حتما برایتان شگفت انگیز است که چگونه به طور طبیعی، می‌توانید فرم بینی خود را حفظ کنید. اما این تمرینات واقعا کارساز است. یک لبخند ساده می‌تواند به شما کمک کند تا بینی خود را صاف کنید.

تکنیک سوم

تنها کاری که باید انجام دهید، لبخند زدن است و سپس از انگشتان خود برای فشار دادن بینی به سمت بالا استفاده کنید. این کار به ساخت ماهیچه‌های طرفین بینی کمک می‌کند. برای این که بتوانید به نتیجه بهتری برسید، این تمرین را 20 تا 30 بار در روز انجام دهید.

اصلاح فرم بینی بدون جراحی؛ تنفس

یوگا برای تمرینات تنفسی، اهمیت زیادی دارند. دم و بازدم عمیق فواید بی شماری برای سلامت بدن و اصلاح فرم بینی دارد.

تکنیک چهارم

راحت بنشینید و یک سوراخ بینی خود را مسدود کنید، از سوراخ دیگر نفس بکشید و حدود چهار ثانیه نفس خود را نگه دارید. سپس، بازدم را از سوراخ دیگر بینی رها کنید. این تمرین را با مسدود کردن سوراخ دیگر تکرار کنید. برای این که به نتیجه بهتری برسید این حرکت را 10 بار در روز تکرار کنید.

تکان دادن بینی

این حرکت بیشتر یک تمرین عضله سازی است تا تمرین برای اصلاح فرم بینی. اما قطعا به تقویت ماهیچه‌های بینی نیز کمک می‌کند و نوک بینی را تیزتر می‌کند.

تکنیک پنجم

تنها کاری که باید انجام دهید این است که بینی خود را در حالی که صورتتان ثابت است تکان دهید. از این حرکت حداقل یک بار در روز استفاده کنید.

ماساژ بینی

این روش نیز مانند تنفس فواید بسیاری دارد. زیرا در کنار باریک کردن و تغییر فرم بینی، هر نوع سردرد را درمان می‌کند.

تکنیک ششم

همه قسمت‌های بینی خود را ماساژ دهید، از پل بینی شروع کنید تا نوک آن و در نهایت دو طرف آن را ماساژ دهید. انگشتان خود را به حالت دایره ای حرکت دهید. هر روز حدود پنج دقیقه بینی خود را ماساژ دهید و سعی کنید این کار را به صورت منظم انجام دهید.

اصلاح فرم بینی بدون جراحی؛ از بین بردن خط لبخند

این تمرین می‌تواند به از بین بردن خطوط ریز که اغلب به نام خط لبخند یاد می‌شود، کمک کند.

تکنیک هفتم برای اصلاح فرم بینی‌

تنها کاری که باید انجام دهید این است که دهان خود را از هوا پر کنید. سپس در حالی که 5 ثانیه آن را در دهان خود نگه می‌دارید، هوا را در تمام دهان بچرخانید. و در آخر هوا را آزاد کنید. این تمرین را هر روز یک بار انجام دهید.

کلام آخر

بسیاری از افراد بر این باور اند که بینی آن‌ها بر ظاهر صورت شان تاثیر می‌گذارد. البته این نظر تا جایی درست می‌باشد. بنابراین اگر شما با این موضوع موافق هستید، می‌توانید بدون جراحی با انجام برخی تمرینات شکل دهی بینی که روی عضلات بینی تاثیرگذار است، از این روش استفاده کنید. این تمرینات مانند فرم دادن به بینی، کوتاه نشان دادن، صاف کردن آن، تنفس، تکان دادن بینی و جمع کردن بینی به کاهش افتادگی بینی کمک می‌کند و آن را کوتاه تر، صاف تر و تیزتر نشان می‌دهد. این تمرینات را برای چند هفته به صورت منظم امتحان کنید تا نتیجه فوق العاده آن را مشاهده کنید.

لینک‌های مرتبط

انتخاب عینک آفتابی مناسب فرم صورت؛ راهنمای گام به گام

ترفند کانتور و‌هایلایت در فرم‌های مختلف صورت؛ راهنمای گام به گام

کانتور بر اساس فرم چشم: چگونه چشمانی جذاب و گیرا داشته باشیم!

تست شخصیت شناسی با بینی: فرم بینی شما، در مورد شما چه اطلاعاتی ارائه می‌دهد!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان