تست شخصیت: شکل انگشتان پای تان، چه چیزی از شخصیت شما را آشکار می کند؟

توسطنرگس رحمانی

فروردین ۹, ۱۴۰۱ به روز رسانی : خرداد ۱۳, ۱۴۰۱ , ,
تست شخصیت شناسی پا

بعضی آدمها فکر می کنند که نوع سخن گفتن، نوع پوشیدن و … سبب می شود که بخش هایی از شخصیت آنها آشکار شود. امروز علم روان شناسی به این نکته دست یافته است که موارد فراوان از نوع انتخاب ها، نوع دیدن و … نیز می تواند حرف هایی درباره شخصیت افراد داشته باشد. حتی چیزهایی مانند شکل انگشتان پا، دست ها، چشم ها، لب ها و انگشتان پا نیز ممکن است چیزهای زیادی را در مورد شما آشکار کنند. بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه امروز با شماست با یک تست جالب، تست شخصیت شناسی پا. بله! با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت:با انتخاب یکی از این درختها، ویژگی شخصیتی غالب خود را بشناسید!

انگشتان پا و تفاوت شکلی آن با دیگران

کف پا را قلب دوم دانسته اند. همین مسئله کافی است که به اهمیت آن پی ببریم. اگر تا به حال به انگشتان پاهای دیگران نگاه کرده باشید، متوجه خواهید شد که آنها در اشکال و اندازه های متفاوتی هستند. برخی از روانشناسان این ایده را دارند که شکل انگشتان پا و نحوه قرار گرفتن آنها، ممکن است بینش های باورنکردنی در مورد ویژگی های شخصیتی و نحوه تفکر شما ارائه دهد.

تست شخصیت شناسی پا را مطالعه کنید. و بفهمید که چگونه شکل انگشتان در مورد تیپ شخصیتی و ویژگی های شما چه می گوید. این تفاسیر آن چیزی است که شکل انگشتان پای شما درباره شخصیت شما آشکار می کند.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: در رابطه عاشقانه چه چیزی را پنهان می کنید؟

1. داشتن انگشت پا مصری در تست شخصیت شناسی پا

اگر به نظر می رسد که تمام انگشتان پا به ترتیب دارای کاهش قد هستند و شست پا بلندترین انگشت پای شماست، پس شما دارای نوع انگشتان پای مصری هستید. این نوع انگشت در میان مردم بسیار رایج است. چیزهایی که در مورد شخصیت شما آشکار می کند این است که شما رویایی هستید. بخش قابل از این رویاها به مسائل عاشقانه ختم می شود. شما آرزو دارید تجربه ای دست اول از عشق داشته باشید.

روح ماجراجویی دارید که دوست دارد جهان را کشف کند. به همین دلیل است که شما به زیبایی‌شناسی طبیعی مانند کوه‌ها، رودخانه‌ها و هر چیزی که شامل طبیعت است توجه دارید. جدای از آن، شما برای آزادی ارزش قائل هستید و دوست دارید مستقل باشید یا آنطور که می خواهید ابراز وجود کنید.

بیشتر بخوانید: تست تصویری شاخه های درخت: حیوان مخفی در تصویر از شخصیت شما می گوید!

2. انگشت پا پهن

اگر انگشتان پاهای شما در یک سطح و در عین حال پهن هستند، ممکن است اجداد ژرمنی داشته باشید. وقتی صحبت از شخصیت به میان می آید، شما بسیار صبور هستید. با استفاده از ذهن آرام خود، می توانید به اهداف خود برسید، بدون اینکه سلامت روان خود را با استرس به خطر بیندازید.

شما همچنین یکی از متفکرترین افراد موجود در جهان هستید. وقتی دیگران به کمک شما نیاز دارند، عملی ترین و مفیدترین توصیه ها را ارائه می کنید. شما همچنین در مورد عزیزانتان بسیار صادق و وفادار هستید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: دوست دارید جای کدام یکی از این آدمک ها باشید؟

3. داشتن انگشت یونانی در تست شخصیت شناسی پا

اگر انگشت دوم شما به انگشت شست پا نزدیک است، انگشت مورتون دارید، که یک ویژگی فیزیولوژیکی متقاوت است که معمولاً با اصل و نسب یونانی مرتبط است.

شما همچنین به دلیل سازگاری و تلاش برای ترکیب با محیط خود مورد توجه قرار می گیرید. اما اگر این را کنار بگذاریم، شما پرانرژی، خلاق و مشتاق هستید. به همین دلیل این ویژگی ها شما را به گزینه خوبی برای نقش های رهبری تبدیل می کند. شما همیشه منتظر چالش ها و پروژه های جدید هستید. شما همچنین کاملا اغوا کننده هستید. به راحتی می توانید افراد را مجذوب خود کنید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: در تصویر چند اسب می بینید؟

4. انگشت رومی

اگر به نظر می رسد که انگشتان پاهای شما از نظر طول متفاوت هستند، سه انگشت اول یکسان و دو انگشت آخر به طور قابل توجهی کوتاه تر هستند، پاهای شما شبیه لژیون های رومی است. به نظر می رسد که سرگرمی های شما شناخته شده است. شما سرگرمی های فکری مانند خواندن یا سخنرانی در جمع را علاقه دارید. تفکر انتزاعی و حس زیبایی شناسی شما قوی است. زیبایی را در هر چیزی که می بینید، می یابید. احتمالاً  یک ایده آلیست واقعی هستید که به راحتی دیگران را می پذیرید و با افرادی که دیگران با آنها خوب رفتار نمی کنند، مهربان هستید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: با نگاه کردن به تصویر بگوئید چه کسی گلدان را شکسته است؟

اهمیت پا

پاها همواره برای یک زندگی شاد و سالم اهمیت داشته و دارند. این اهمیت تا انداره ای است که برخی کف پاها را قلب دوم انسان دانسته اند. بر همین اساس شاید اشتباه نباشد که شخصیت شناسی براساس فرم پا هم انجام داد. بسیاری از عملکردهای ما براساس قلبمان صورت می گیرد نه مغزمان و همان شخصیت ما را می سازد.

تست های زیادی وجود دارد که می تواند در مورد شخصیت و ویژگی های شما بگوید.

تست های جذاب خبرنامه

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *