جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
18 بازدید

پازل تصویری: آیا می توانید در 5 ثانیه اشتباه تصویر را تشخیص دهید؟

پازل تصویری: آیا می توانید در 5 ثانیه اشتباه تصویر را تشخیص دهید؟
خواندن 3 دقیقه
1.5
(2)

پازل تصویری: در این پازل سرگرم کننده، سعی کنید اشتباه تصویر را در 5 ثانیه تشخیص دهید. اما ادعا شده است که فقط افرادی با دقت عالی می توانند این کار را در 5 ثانیه انجام دهند.

این پازل برای کسانی است که از انجام بازی ها و پازل های سرگرم کننده لذت می برند. پازل ها یک معمای ساده را جالب تر می کند، زیرا این بازی های فکری با تفکر خلاق حل می شوند. پیشنهاد می کنیم در حین حل آن ها مسئله را کمی متفاوت تحلیل کنید.

به تصویر زیر نگاه و در 5 ثانیه اشتباه را تشخیص دهید!

تصویر فوق دو بالون هوایی را می نماید که افراد درون آن ها از سواری لذت می برند. لازم است قبل از پاسخ دادن به سوال، به تصویر با دقت نگاه کنید زیرا پاسخ بسیار ساده اما مشکل است.

نکته: اشتباه در بالون های هوایی است.

پازل تصویری؛ جواب

در تصویر می‌توانیم دو بالون را ببینیم – قرمز و آبی. حالا یک لحظه وقت بگذارید و سعی کنید ببینید آیا چیزی به نظر شما نادرست است یا خیر. آیا متوجه چیزی اشتباه می شوید؟ دقت کنید، زیرا جزئیات کوچک تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید.

اشتباه تصویر در بالون آبی است. آن یک بالون ساده است نه بالون هوای گرم. در واقع بالون آبی یک بادکنک ساده است که بیشتر به عنوان اسباب بازی یا تزئین از آن استفاده می شود. بالون هوای گرم یک بالون بزرگ است که با گاز یا هوای گرم پر می شود تا بتواند در آسمان پرواز کند.

این معما پیچیده اما ساده بود. امیدواریم از این پازل لذت برده باشید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

مطالب مرتبط:

تست بینایی؛ آیا می توانید در 10 ثانیه Y را پیدا کنید؟

شخصیت شناسی با توهم بینایی: چگونه با دیگران رفتار می کنید؟

تست IQ: آیا می توانید ساعت تقلبی را در 7 ثانیه تشخیص دهید؟

پازل حیوانات: فقط یک نابغه می تواند خرگوش را پیدا کند! شما چطور؟

تست شخصیت؛ اولین حیوانی که می بینید جنبه های پنهان شخصیتی شما را آشکار می کند

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1.5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان