جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
13 بازدید

تست IQ: آیا می توانید ساعت تقلبی را در 7 ثانیه تشخیص دهید؟

تشخیص ساعت تقلبی
خواندن 2 دقیقه
2.8
(5)

تشخیص ساعت تقلبی در این پازل ذهنی؛ سعی کنید از بین دو ساعت موجود در تصویر، تشخیص دهید کدام ساعت تقلبی است. اما فقط افرادی با ضریب هوشی بالا می توانند ساعت تقلبی را در 7 ثانیه تشخیص دهند!

این پازل به آزمایش سطح هوش شما بر اساس تصمیمی که هنگام بررسی مسئله می گیرید کمک می کند. این تست IQ همچنین یک راه سرگرم کننده برای شناخت ضریب هوشی شما است. پازل ها معماهای ساده را جالب تر می کند. زیرا برای حل این بازی های سرگرم کننده باید تفکر و خلاقیت بخرج دهید. در حین حال این پازل ها، باید با استفاده از مهارت های تحلیلی، مسئله را بررسی کرده و به جواب برسید.

تشخیص ساعت تقلبی

تست IQ: آیا می توانید ساعت تقلبی را در7 ثانیه تشخیص دهید؟

تشخیص ساعت تقلبی

در تصویر بالا باید تصمیم بگیرید که کدام ساعت تقلبی و کدام ساعت واقعی است. «یکی از این ساعت ها واقعی و دیگری یک اسباب بازی است. چگونه می توانید آن ها را از هم تمیز کنید؟» قبل از پاسخ دادن به سوال باید هر دو ساعت را با دقت نگاه کنید زیرا پاسخ بسیار ساده اما دشوار است.

جواب

اگر به هر دو ساعت با دقت نگاه کنید، یکی از آن ها ساعت واقعی نیست و تقلبی است. بنابراین، بیایید به جزئیات هر دو ساعت دقت کنیم. هر دو ساعت مچی دارای بند، صفحه، عقربه دقیقه و ثانیه شمار هستند. اما ساعت سمت چپ عقربه دقیقه شمار بسیار طویل دارد. عقربه دقیقه شمار بیش از حد طویل است، بنابراین هنگام حرکت نمی تواند از حاشیه های ساعت عبور کند. پس، ساعت چپ ساعت تقلبی است و ساعت راست، ساعت واقعی است.

پازل فوق یک تست ساده برای هوش و مهارت های بینایی شماست. برای حل پازل در زمان تعیین شده نیاز به تفکر جانبی است. با این حال، اگر در طول چند ثانیه پاسخ را بفهمید، قطعا از ضریب هوشی بالایی برخوردار هستید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.8 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان