جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
12 بازدید

۵ بهترین زبان بدن برای مصاحبه کاری که کمک تان می کند موفقیت آمیز عمل کنید

۵ بهترین زبان بدن برای مصاحبه کاری که کمک تان می کند موفقیت آمیز عمل کنید
خواندن 3 دقیقه
5
(2)

آماده شدن برای مصاحبه کاری پیش رو یک ضرورت است. با داشتن دانش کافی، درخشیدن در یک مصاحبه کاری همیشه هم سخت نیست. با این وجود، چیزی که بسیاری از افراد از آن غافل هستند این است که مصاحبه‌گران توجه ویژه‌ای به زبان بدن فرد در طول جلسه مصاحبه دارند که می‌تواند اطلاعات زیادی در اختیارشان بگذارد. نحوه برقراری ارتباط و ارائه خودتان، در نهایی کردن شما به عنوان تنها گزینه موردنظر آن شغل نقش مهمی بازی می‌کند. در ادامه این مطلب ۵ بهترین زبان بدن برای مصاحبه کاری را معرفی می‌کنیم. با خبرنامه همراه باشید

۱. همیشه بهترین تاثیر را داشته باشید

مصاحبه نباید تنها زمانی باشد که با اعتماد به نفس ظاهر می‌شوید. بلکه حتی وقتی با مسئول گزینش یا دیگر افراد صحبت می‌کنید نیز باید اعتماد به نفس خود را نشان دهید. برقراری ارتباط چشمی و متکی به نفس ظاهر شدن جلوی همه، بر افرادی که آن‌جا ملاقات می‌کنید تاثیری طولانی ‌مدت می‌گذارد. و خدا را چه دیدید، شاید شخص مهمی آنجا باشد و به شما توجه کند.

۲. چیزهای نو نپوشید

نمی‌خواهم دلسردتان کنم که کفش‌های کاملاً نو خود را برای آن مصاحبه بزرگ نپوشید، اما شاید بهتر باشد در این تصمیم تجدید نظر کنید. معمولاً مدتی زمان می‌برد تا به لباس‌ها و لوازم جانبی نو عادت کنید و اگر چیز جدیدی بپوشید احتمال دارد در طول مصاحبه با آن ور بروید، که باعث می‌شود دستپاچه به نظر برسید.

۳. حالت بدنتان

همانطور که پیش‌تر ذکر کردم، نحوه ارائه خودتان در طول مصاحبه‌ها بسیار مهم است. بخصوص حالت بدن شما اطلاعات زیادی درباره شخصیت‌تان به دیگران می‌دهد. برای مثال اگر خجالتی باشید، احتمالاً قوز کرده و خودتان را جمع می‌کنید. در حالی‌که اگر اعتماد به نفس داشته باشید حالت بدن شما تعاملی و شانه‌ها صاف و رو به عقب خواهد بود. خیلی خشک و محکم بودن نیز معذب‌کننده است، بهتر است همیشه کمی بدن خود را شل کنید.

مطلب مرتبط: ۱۱ اشتباه زبان بدن در مصاحبه شغلی که شما را غیر قابل اعتماد جلوه می دهد

۴. ترفندهای دست‌ها

حرکت دادن دست‌ها همراه با صحبت کردن کاملاً طبیعی است. اگرچه این کار کاملاً بیان‌گر شناخته می‌شود، گاهی استفاده بیش از حد از دست‌ها می‌تواند زیاده‌روی باشد. سعی کنید از دست‌هایتان کمترین استفاده را بکنید یا آن‌ها را در حالتی خنثی نگه دارید. به این ترتیب نه خیلی غیررسمی و نه خیلی خشک و بی‌روح به نظر می‌رسید.

۵. بهترین زبان بدن برای مصاحبه کاری؛ خروجی قدرتمند داشته باشید

اگر مصاحبه خوب پیش نرفت ناراحت و مغموم به نظر نرسید. شخصیت قوی و با اعتماد به نفس داشته باشید، حتی هنگام خروج از اتاق. محکم با مصاحبه‌گر دست بدهید و از آن‌ها به خاطر فرصتی که در اختیارتان گذاشتند تشکر کنید. اگر از راه دور مصاحبه می‌کنید، لبخند بزنید و خروج از صفحه را به درستی انجام دهید. حتی اگر در جلسه مصاحبه موفق نباشید، تاثیر اولیه شما یک زمانی تفاوت‌ساز خواهد بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان