جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
3
(4)

آیا شده گاهی از پیراهن یا شلواری خوشتان بیاید و دوست نداشته باشید آن را دور بیندازید؟ یا لباس‌هایی که با آن‌ها خاطره دارید؟ بله هر کدام از ما لباس‌هایی داریم که می‌خواهیم برای همیشه نگه شان داریم. زیرا آن‌ها تداعی خاطرات مان هستند. پس باید با این لباس‌های قدیمی‌‌چه کار کنیم؟ اگر می‌خواهید آن‌ها را همان طور که هستند نگه دارید، مشکلی نیست. اما اگر می‌خواهید تغییراشان دهید ما 15 ایده استفاده از لباس کهنه را به شما معرفی می‌کنیم تا به شکل خلاقانه ای از لباس‌های قدیمی‌ خود دوباره استفاده کنید.

1. استفاده از لباس کهنه؛ کفش زرق و برقی بپوشید

اگر یک جفت کتونی کهنه دارید اما نمی‌خواهید دور بی اندازید، پس از این راه حل استفاده کنید.

استفاده از لباس کهنه

مطلب مرتبط: ۱۳ ترفند هوشمندانه طراحی داخلی که خانه تان را زیبا و منحصر به فرد می کند

تنها چیزی که نیاز دارید مقدار زیادی اکلیل پر زرق و برق و چسب پارچه است. کاری که باید انجام دهید این است؛ ابتدا مقداری زیاد چسب روی کتونی ها بریزید سپس اکلیل ها را روی آن بپاشید. دقت کنید که چسب زیاد باشد تا اکلیل ها روی کفش ثابت بمانند. حالا شما یک جفت کفش رزق و برقی و زیبا دارید.

2. تبدیل تیشرت ها به رو تختی

خیلی راحت، تیشرت‌هایی را که دیگر نمی‌پوشید و قدیمی ‌شده است را به هم بدوزید و به یک رو تختی تبدیل کنید. اگر تی شرت هایی دارید که می‌خواهید همه جا با خود داشته باشید پس از این روش استفاده کنید. تی شرت ها را برش دهید و یکی یکی کنار هم بدوزید. اگر نمی‌توانید از چرخ خیاطی استفاده کنید، مشکلی نیست با دست این کار را انجام دهید. هر چند می‌تواند زمان بیشتری از شما بگیرد اما ارزشش را دارد. در آخر از داشتن چنین رو تختی زیبا و رنگی که هم زیبا است و هم یادآور خاطرات شما با تی شرت هایتان لذت خواهید برد.

لینک مرتبط: اهمیت علاقه مندی ها به جای پول

3. پیراهن های قدیمی‌ را به روبالشی یا کوسن تبدیل کنید

می‌توانید از پیراهن‌های قدیمی‌‌خود به عنوان روبالشی یا کوسن مبل استفاده کنید. حتی می‌توانید از تی شرت هم به این منظور استفاده کنید. تقریبا می‌توانید خیلی چیزها را به روکش کوسن تبدیل کنید. بنابراین می‌توانید از تی‌شرت‌های قدیمی‌به جای پیراهن های کهنه و قدیمی‌استفاده کنید. پیراهن های کرکی قدیمی‌برای ساخت روکش کوسن مناسب هستند.

تبدیل لباس به کوسن

انجام این کار خیلی آسان است و می‌توانید در عرض چند دقیقه روکش ها را درست کنید. یادتان نرود که می‌توانید از هودی ها نیز استفاده کنید.

مطلب مرتبط: ایده های جالب استارتاپی که می توانند به کسب و کارهای موفق تبدیل شوند!

4. استفاده از لباس کهنه؛ ساختن کیف پول

از پیراهن‌های طرح دار خود کیف پول کوچکی درست کنید. حتما به کارتان می‌آید. همچنین می توانید از پیراهن و کروات خود یک کیف دستی درست کنید.

5. استفاده از جین برای زیر دروازه

برای پوشاندن درز زیر دروازه از جین‌های قدیمی‌استفاده کنید. با این کار می‌توانید به گرم ماندن اتاق و صرفه جویی از انرژی کمک کنید.

استفاده از لباس کهنه

6. ایده‌های خلاقانه استفاده مجدد از لباس قدیمی

تبدیل لباس مردانه به لباس زنانه شیک می‌تواند ایده جالبی برای استفاده از لباس کهنه باشد. همچنین می توانید از ایده لباس کهنه یعنی تغییر پیراهن مردانه به یک تونیک خنک برای روزهای گرم تابستان نیز استفاده کنید.

7. تغییر ژاکت قدیمی‌به کلاه زمستانی

اگر می‌خواهید از ژاکت خوشرنگ خود دوباره استفاده کنید، پس آن را به یک کلاه زیبا تبدیل کنید.

لینک مرتبط: ۵ روش تزئینی قدیمی دکوراسیون خانه که باید چیزهایی جدید را جایگزین آن کرد!

8. تبدیل پیراهن به دامن

خلاقانه ترین ایده استفاده از لباس قدیمی ‌‌تبدیل پیراهن‌های آستین بلند به دامن‌های کوتاه و زیبا است.

9. استفاده از لباس کهنه؛ ساخت کیسه خرید

یکی از ایده های استفاده از لباس کهنه تغییر تی شرت‌های قدیمی‌ به کیسه‌های خرید است.

10. دوختن لباس دخترانه با لباس مردانه

لباس همسر خود را به یک لباس دخترانه کوچک تبدیل کنید. استفاده لباس مردانه برای دختربچه‌ها یک ایده جذاب برای استفاده مجدد از لباس قدیمی‌‌است.

ایده جذاب

مطلب مرتبط: ۱۴ کاربرد خلاقانه قالب یخ که تا به حال به گوش تان هم نخورده است!

11. دوختن لباس تابستانی برای کودک

از روبالشی‌های قدیمی ‌خود، لباسی تابستانی خنک برای کودک خود درست کنید. همچنین می توانید یک پیراهن بردارید، آن را به اندازه کودک خود برش دهید و یک پیراهن کوچک و زیبا بدوزید.

12. ساختن پتوی کودک

از پتو و رو تختی‌های کهنه خود، پتو کودک درست کنید.

13. استفاده از لباس کهنه؛ گیره سر

از لوازم جانبی پیراهن‌ها مانند گل لباس یا ملحفه‌ها و روبالشی‌ها، گیره سر درست کنید.

استفاده از لباس قدیمی

14. ساختن شال گردن

همچنین می‌توانید از تیشرت‌های خود، شال گردن درست کنید. فصل پاییز است و روزهای سرد زمستان در راه از این روش جالب استفاده کنید و تیشرت یا ژاکت‌های قدیمی‌خود را به شال گردن تبدیل کنید.

مطلب مرتبط: از بینش‌های خلاقانه زیر دوش تا تاثیر مثبت خیالبافی

13. ساختن اسباب بازی

می‌توانید از لباس‌های کهنه خود عروسک و اسباب بازی یا بالش برای کودک خود درست کنید.

14. استفاده از لباس کهنه؛ دوختن تاپ و شلوارک

می توانید پیراهن خود را به شلوارک‌های راحتی تبدیل کنید. یا از یکی دیگر از ایده‌های جذاب استفاده از لباس قدیمی استفاده کنید، مثلا تبدیل پیراهن به تاپ‌های دخترانه است.

15. تبدیل شلوار جین به کیف پارچه ای

ایده جذاب

از شلوار جین خود کیف پارچه ای زیبا درست کنید. برای ساخت این کیف از شلوار جین قدیمی ‌‌و یک پیراهن قدیمی ‌‌استفاده شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان