جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 9 دقیقه
3.3
(3)

اجازه ندهید این روش‌های دکوراسیون خانه در سال 2022 فضای داخلی خانه شما را تنگ کند. آن چه مهم است تغییر و ایجاد فضای بیشتر در خانه است. هرچند شاید همه چیز تغییر نکند تا از نو بسازیم اما با رعایت بعضی نکات فضای خانه بازتر و بزرگ تر می‌شود. شاید سال گذشته دکور خانه شما بهترین دکور به روز بوده که به نوع خود، کلاسیک یا مدرن جلو جالبی داشته. اما اکنون این روش های جایگزین “دکوراسیون خانه 2022” را امتحان کنید. شما با این دکور جدید به خانه خود رنگ و آرامش خاصی خواهید داد.از چنین دکورهایی در سال 2022 اجتناب کنید. با روش تزئینی قدیمی دکوراسیون خانه در سال 2022 خداحافظی کنید و به جای آن به ظاهر جدید با دکور جدید سلام کنید

مطلب مرتبط: سازماندهی یک آشپزخانه کوچک: ۱۰ راه برای به حداکثر رساندن هر سانتی متر از فضا

روش تزئینی قدیمی دکوراسیون خانه؛ خانه کلاسیک

اکنون همه ما عاشق ضیافت در یک اتاق ناهار خوری روستایی خانگی هستیم، اما در سال 2022، ایجاد ظاهری مضطرب که آرامش را از افراد سلب می‌کند، چندان هوادار ندارد. بلکه بسیاری‌ها دکور ساده تر و تمیزتر را ترجیح می‌دهند. «سبک خانه‌های کشاورزی روشی است که سال‌ها در بین مردم مروج بوده و احتمالا ادامه خواهد یافت. اما اکنون بعضی بخش های آن جداب نیست و باید از آن اجتناب کرد. ابتدا، از شر مبلمان مصنوعی که هرچند نو هستند اما فرسوده به نظر می‌رسند، خلاص شوید. در عوض، از فرش استفاده کنید تا سطح خانه را کامل می‌پوشاند. فرش‌های قدیمی دوام خوبی دارند و تا سال‌های آینده نیز زیبا به نظر می‌رسند.

هرچند یکی از روش‌های که در سال 2022 از بین می رود، سبک کلاسیک خانه های کشاورزی است. هرچند این خانه‌ها ظاهری قدیمی دارند، اما ما هر روز بیشتر و بیشتر می‌بینیم که خانه‌های مزرعه مدرن تر می‌شود. به عنوان مثال، کابینت‌های سفید رنگ از بین می‌روند، زیرا مردم اکنون عاشق انتخاب رنگ‌های پررنگ‌تر برای کابینت‌هاست. به جای سفید، رنگ‌های مدرن‌تر و پررنگ‌تر وارد بازی می‌شوند.»

مطلب مرتبط: طراحی اتاق خواب مدرن: ۱۰ بهترین نکات کلیدی در دکوراسیون اتاق خواب

جایگزین: صنعت و دکور مدرن

زیبایی‌شناسی صنعت‌گر مدرن ریشه در مواد طبیعی، صنعت‌گری و اصالت دارد (مانند سبک خانه‌های مزرعه). که بیشتر از رویکردی منسجم به طراحی، دست ساز‌ها پیروی می‌کند. همان طور که در این طرح اتاق نشیمن مدرن و چشمگیر نشان داده شده است، ظاهر ساده جلوه خاصی به آن داده است. که توسط الگوهای طبیعی، رنگ ها، و اشکال ارگانیک در مواد خام، مانند چوب، چوب خیزران، و سنگ طراحی شده است. اگر به‌دنبال به‌روزرسانی سریع خانه هستید، ترندهای اتاق نشیمن 2022 مکان خوبی برای شروع است، و هرگز نمی‌دانید، ممکن است الهام بخش یک تغییر کلی خانه باشد.

مبلمان ساخته شده از محصولات طبیعی مانند حصیری و چوب دارای ظاهری کلاسیک است که توانایی شیک جلوه دادن هر فضایی را دارد. دکور حصیری در فضای داخل بسیار عالی به نظر می رسد. به ویژه هنگامی که با گیاهان داخلی و الگوهای جسورانه جفت شود، به خوبی کنار می‌آید. ترندهای دکوری 2021 راه را برای کورهای داخلی به سبک طبیعی‌تر هموار کرد است. با انبوهی از مبلمان حصیری و عصایی، سرامیک و عناصر کتانی که در سراسر خانه پراکنده شود می‌توانید این سبک را به خوبی درک کنید.

مطلب مرتبط: ۱۰ بهترین رنگ های انرژی بخش به خانه که محیط زندگی شما را تغییر می دهند

دکور مخملی

ما به اندازه کافی در مبل مخملی افراط کرده ایم. در مقابل جنس نرم و لطیف مخمل، از لوازم داخلی گرفته تا دیگر وسایل خانه، حتی لوازم تزئینی به سختی می‌توان مقاومت کرد. اما حالا بیایید مخمل را کنار بگذاریم و به چیزهای دیگر نیز نظری بیاندازیم. تا لازم نباشد هر بار که از آن‌ها استفاده می‌کنیم به دنبال پاک کردن پرز آن باشیم. خانه ها با سبک مدرن نیاز به پاک کاری زیاد ندارد و حتی تمیز کردن آن نیز آسان است.

جایگزین مخمل، بافت های ملایم تر

به جای مخمل و بافت های سنگین، به زندگی لوکس با بافت های نرم و ملایم‌تر و راحت‌تر فکر کنید. ملحفه‌های پنبه‌ای استفاده کنید، ایده‌‌ای اتاق خواب کوچک زیبا و دنج برای زوج‌ها. مبل خود را با کوسن های کتانی بزرگ در رنگ های گیاهی و طرح های آرام عوض کنید. طراحی اتاق خواب خود را عوض کنید. مخمل ممکن است در بعضی از بخش‌ها جالب و به نفع باشد. اما مواد طبیعی تم نرم و ملایم تر دارد. مواد طبیعی مانند کتانی و پنبه، بافت راحتی دارد. پتوهای وافل که روی تخت‌ها یا مبل‌ها قرار می‌گیرند به زیبایی خانه می‌افزایند که برای چشم دلپذیر است.

مطلب مرتبط: تجربیات جالب و شگفت انگیز جوی هدن از زندگی در خانه‌ ۲۳ متری

روش تزئینی قدیمی دکوراسیون خانه؛ از رنگ‌های طبیعت استفاده کنید

مطمئنا، رنگ سفید و بژ برای طرح‌های دکوراسیون داخلی و رنگ‌های خاکستری و قهوه‌ای در اتاق نشیمن گزینه‌ای خوب با ایده‌های فراوان است. اما بیایید همه چیز را با رنگ درمانی تقویت‌کننده خلق و خوی تغییر دهیم. گاهی اوقات همه چیز با رنگ سفید درست نیست. حتما باید سایه و رنگی دیگر کنار آن قرار بگیرد. شما می‌توانید یک پالت رنگ خنثی روشن با سفید، کرم و خاکستری روشن نیز با آن استفاده کنید. اما شاید بسیاری ها از این فضای داخلی ملایم و خسته کننده بیزار ‌اند. هنوز هم می‌توانید پالت رنگی خنثی داشته باشید، اما سعی کنید رنگ‌های پررنگ‌تر را نیز به اضافه کنید. به‌ویژه آن‌هایی هنوز رنگ‌های طبیعت دلخواه شان است، باید گفت آن را با ترکیب رنگ های گرم جذاب تر کنید.

جایگزین، سبز آرام

با توجه به ارتباط رنگ سبز با طبیعت، رنگ سبز جلوه شادی به خانه شما خواهد داد. طیفی از سایه‌های سبز رنگ از نعناع‌ آبی گرفته تا سرخس تازه را امتحان کنید تا به هر فضا تازه‌گی ببخشید.

سبز آن قدر تنوع دارد که برای همه سلیقه ها مطابقت دارد. برای بهار 2022 برای لوازم خانگی سبز را حتما انتخاب کنید. سبز شما را از روحیه مریض دور نگه میدارد. تمایل شما به ارتباط مجدد با دنیای طبیعی را برانگیخه می‌کند. اگر در خانه های آپارتمانی زندگی می‌کنید، گیاهان آپارتمانی گزینه خوبی است. بسیاری از ساکنین آپارتمان‌ها از گیاهان آپارتمانی، مواد طبیعی و نور طبیعی استقبال کرده و این که از رنگ سبز استفاده کنند مشتاق تر هستند.

مطلب مرتبط: ۱۳ ترفند هوشمندانه طراحی داخلی که خانه تان را زیبا و منحصر به فرد می کند

تصویر زمینه

هرچند نمی‌توان منکر زیبایی کاغذ دیواری‌ها شد اما در سال 2022 کاغذ دیواری را حذف کنید. و در عوض بر تنوع طرح‌های مختلف از طریق وسایل یا لوازم داخلی، مبلمان و هنر تابلوها روی دیوار تمرکز کنید. تابلوهای هنری می‌تواند بهترین گزینه برای داشتن خانه‌ای جذاب به شما کمک کند.

جایگزین: کم کردن رنگ روی دیوار

وقتی صحبت از دکوراسیون رنگی در سال 2022 به میان می‌آید، افراد به رنگ آمیزی همه خانه می‌پردازند. هرچند رابطه عاشقانه‌‌ با کاغذ دیواری همیشه پایدار است. اما همیشه جایی برای کمی جذابیت فصلی با ایده‌های خلاقانه رنگ وجود دارد. آن وقت صحبت فقط رنگ چهار دیوار نیست. خانه‌ها با ایده‌های دیوارهای رنگ‌بندی شده در سایه‌های متضاد، اتاق‌ها با دیوارهای دو رنگ زیبا هستند. یا رنگ‌آمیزی کل فضا، از جمله سقف، در سایه‌های اشباع‌شده تغییرات بزرگی به خانه می‌دهد. حتی رنگ یا طرحی جدید گوشه کوچکی از خانه می‌تواند بزرگ‌ترین تغییرات را نه تنها در خانه، بلکه در روحیه شما نیز ایجاد کند. بالای تاج تخت خود از نقاشی دایره‌ای استفاده کنید. ویژگی دایره ای در بالای سر شما نه تنها نماد وحدت بلکه یک فضای آرام را به یک پناهگاه دلپذیر تبدیل کنید.

مطلب مرتبط: ۵ راهکار که خانه ای پر از آرامش بسازیم

روش تزئینی قدیمی دکوراسیون خانه؛فضای باز خانه

در حالی که چیدمان اتاق نشیمن با فضای باز، افزایش‌دهنده نور است. و فضایی است که باید با دیگران نیز آن را به اشتراک گذاشت. در اوج قرنطینه، اوضاع کمی بیش از حد تغییر کرد. ما می‌توانیم فضای آزاد خانه خود را به یک مکان چند منظوره تبدیل می‌کنیم. حریم خصوصی و زمان خلوتی که برای استراحت مد نظر می‌گیرید را جدا طراحی کنید. چند سال اخیر، زندگی در این همه گیری، نحوه استفاده مردم از خانه شان را تغییر داده است. گذراندن زمان زیادی در خانه جاذبه طبیعی را به سمت حریم خصوصی بیشتر و فضاهای تعیین شده هدایت کرده است.

در طول سال 2022، این یک اولویت خواهد بود تا بتوان مناطق خاصی از خانه را از هم جدا کرد و استفاده از آن موثرتر شود. زندگی با فضای باز در چند سال گذشته یک تصمیم طراحی محبوب برای بسیاری از ساختمان های جدید یا بازسازی شده است. در حالی که این چیدمان فضای کافی را فراهم می‌کند و برای خانواده‌ها ایده‌آل است. حتی در زندگی پس از همه‌گیری این فضای مشترک اغلب به دلایل متعدد و به طور هم زمان می‌تواند به اشتراک گذاشته ‌شود.

جایگزین: دکور با طرح شکسته

همانطور که ما در گذر از همه گیری پیش می رویم. دکور با طرح شکسته با ارائه راه‌حل‌های ساده برای تقسیم فضا به منظور امکان استفاده انعطاف پذیر در طول روز مفید است. و انقلابی در چیدمان طرح باز ایجاد کرده است. در طراحی فضای باز، نورپردازی اغلب نادیده گرفته می‌شود. که بزرگترین مزیت آن برای کمک به ایجاد یک جلوه تقسیم بندی برای جداسازی مناطق از طریق سایه های مختلف نور فراهم می‌شود. این تکنیک به تک تک اعضای خانواده و نیازهای آن‌ها پاسخ می‌دهد و در عین حال فضایی آرامش‌بخش و دلپذیر برای همه ایجاد می‌کند.

برای صاحبان خانه‌هایی که فضای خالی دارند، تقسیم‌کننده‌های اتاق نیز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند، با بسیاری از قفسه‌های کتاب و صفحه‌نمایش‌های حصیری می‌توان طراحی خلاقانه‌یی ایجاد کرد. مثلا مرزی بین فضای نشیمن عصرهای آرامش بخش یا اتاق کار به وجود آورد.

مطلب مرتبط: ۹ باشکوه ترین کتابخانه جهان را بشناسید!

در چند سال گذشته، مالکان خانه‌ها پلان‌های فضای باز بزرگ را ترجیح می‌دهند، با این حال، در سال 2022 شاید از این اولویت دور شویم. دیوارهای جداکننده بیشتری وجود دارد که طراحی آن عملکردهای متعددی دارند. برای افرادی که از خانه کار می کنند، فضایی برای یک دفتر کار ایجاد می کند. آن ها کاربردی، زیبا و راهی عالی برای از بین بردن یک اتاق بدون تغییر ساختار خانه هستند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان