جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
5
(1)

از آنجایی که یخچال‌های چند سال اخیر همه دارای یخ‌ساز داخلی هستند، قالب یخ ممکن است یک چیز غیر ضروری به نظر برسد. ظاهرا این قالب‌ها به بخش کالاهای پلاستیکی فراموش شده می‌پیوندند و کم کم از یادمان می‌روند. با این حال اگر روحیه‌ای خلاق دارید و هر چیزی را برای زیباتر کردن زندگی‌تان به کار می‌برید، بد نیست با ۱۶ کاربرد خلاقانه قالب یخ آشنا شوید!

۱. قهوه

در صورتی که مقداری قهوه باقی مانده دارید، آن را فریز کنید، و سپس مکعب‌های قهوه سرد را به شیر خود اضافه کنید. در نتیجه شما با یک کوکتل بسیار جالب توجه مواجه خواهید شد!

 ۲. آب انگور قرمز

این یکی واقعا جذاب است!‌ می‌توانید آب انگور یا آب انار باقیمانده را منجمد کنید. مکعب‌های قرمز رنگ می‌تواند یک ترکیب عالی برای اضافه کردن به آب یا آب انگور باشند. آن قالب‌های رنگی زیبا را درون پارچ آب تصور کنید!

۳. ماست

در صورتی که مقداری ماست دارید که اضافه است و قصد مصرف کردنش را ندارید، می‌توانید آن را در یک سینی مکعب یخ منجمد کرده و از آن برای انواع اسموتی‌ها استفاده کنید.

۴.کاربرد خلاقانه یخ؛ پوره هلو

قطعه‌های پوره هلو یخ زده می‌توانند به عنوان یک رنگ افزودنی و خوشمزه برای هر نوع دسری استفاده شوند. این مورد را برای بسیاری از میوه‌‌ها می‌توانید امتحان کنید!

۵. مکعب‌های یخی هندوانه

برای آماده کردن این مکعب‌های میوه‌ای کاملاً طبیعی حتی به یک سینی مکعب یخ هم احتیاج ندارید.

۶. گل منجمد!

این کاربرد خلاقانه قالب یخ،  مکعب‌های یخی با گل‌های یخ زده به شما می‌دهد و اثر هنری زیبا و مناسبی برای شب عاشقانه تان یا حتی مهمانی‌های‌تان فراهم می‌کند.

۷. کاربرد خلاقانه قالب یخ؛ توت فرنگی با رویه شکلاتی

اینها احتمالاً به لذت بخش‌ترین چیزی که خورده‌اید تبدیل خواهند شد! خیلی ساده توت فرنگی را داخل قالب‌های مکعب یخ قرار بدهید و بعد روی‌شان شکلات ذوب شده بریزید.

۸. آب پرتقال یخی- خونی

این تکه های پرتقالی عطر و طعم مرکباتی فوق‌العاده‌ای به نوشیدنی‌های مورد علاقه شما می‌بخشند.

۹. نگهداری از سوشی

ممکن است غیرمعمول به نظر برسد، اما این یک روش عالی برای تازه نگه داشتن این پیش غذای محبوب ژاپنی برای مدت زمان طولانی است.

۱۰. قالب‌های یخی آلوئه ورا؛ خلاقیت در استفاده از قالب یخ

این قالب‌های یخی آلوئه ورا را می‌توان برای اهداف آرایشی- بهداشتی استفاده کرد.

۱۱. شکلات یخی

تکه‌های یخی شکلاتی درست کنید و مقداری شیر به آن اضافه کنید تا کوکتل شکلاتی خوشمزه‌ای آماده شود.

۱۲.  ترکیب یخی آب لیمو و نعناع

این قالب‌های یخی خوش عطر و بو برای تهیه کردن موهیتوی خانگی فوق‌العاده است.

۱۳. بستنی در قالب‌های یخ!

ایده‌ای کاملاً عالی برای سرو میلک شیک. خیلی ساده بستنی را در قالب‌های مکعب بریزید تا یخ بزنند و بعد آنها را به میلک شیک‌ّهایی که در خانه تهیه می‌کنید، بیفزایید. فرزندان شما خوشحال خواهند شد!

۱۴.کاربرد خلاقانه قالب یخ؛  تکه‌های یخ میوه‌ای چند لایه

خیلی ساده، قالب‌های یخی با چند لایه میوه درست کنید. این قالب‌های یخی حتی در آب ساده نیز فوق‌العاده زیبا و جذاب به نظر می‌رسند!

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان