جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 8 دقیقه
3
(28)

بازدید از فواره دبی، سواحل شنی، درختان نخل و سافاری دبی یا مراکز خرید و غذاهای لذیذ این شهر می‌توانند تجربه دل انگیزی از آن به یادگار بگذارند.

دبی را یکی از گران‌ترین شهرهای جهان می‌نامند و دلیل خوبی هم دارد. معماری فوق مدرن، ماشین‌های لوکس و جزایر دست‌ساز همه نشان از آن دارد که فقط افراد ثروتمند می‌توانند به آن سفر کنند، اما این درست نیست.

مکان‌های فوق العاده‌ای در دبی وجود دارد که می‌توانید بدون مصرف پول زیاد از آن‌ها دیدن کنید. ما در این مطلب بهترین مکان های دیدنی دبی را که می‌توانید به صورت رایگان از آن‌ها بازدید کنید را فهرست کرده‌ایم. به خواندن ادامه دهید.

فواره دبی

بهترین مکان های دیدنی دبی

شما می‌توانید برای دیدن دومین فواره رقصنده بزرگ جهان که در دریاچه مصنوعی برج خلیفه درست رو به روی بلندترین ساختمان جهان قرار دارد، به مرکز خرید دبی بروید. فواره بی با ارتفاع آب تا 140 متر، همگام سازی نورها و صدای موسیقی که اطراف آن پخش می‌شود واقعا محسورکننده است.

برای دیدن این فواره می‌توانید با متروی دبی به آنجا بروید. (ایستگاه برج خلیفه/دبی مال)

نکته مهم: اگر می‌خواهید از فواره دبی ویدیو بگیرید، پس دو اجرا را تماشا کنید، زیرا لذت دیدن آن را با گرفتن تلفن رو به روی تان از بین می‌برید.

سوق مدینه جمیرا

بهترین مکان های دیدنی دبی

سوق مدینه جمیرا که مانند یک شهر سنتی عربی با غرفه‌ها، بوتیک‌ها، کافه‌ها، فروشگاه‌های لوازم خانگی، مارک‌های لوکس، و بیش از 24 رستوران نفیس طراحی شده است، مکانی فوق العاده ساخته است. تنها این نیست، منظره‌ دیدنی برج العرب جمیرا و آبراهه های فیروزه ای آن نه تنها شما را مجذوب خودش می‌کند، بلکه می‌توانید با قدم زدن در بازار ده ها عکس زیبا یادگاری بگیرید.

اگرچه با متروی دبی نمی‌توانید به این مکان بروید، اما فاصله چندانی با ایستگاه FGB ندارد، بنابراین می‌توانید برای رفتن به این مکان دیدنی از تاکسی استفاده کنید.

کمپ

بهترین مکان های دیدنی دبی

القدرا یک مکان کمپینگ آرام با یک دریاچه کوچک است که فقط 40 دقیقه از شرق شهر دبی فاصله دارد. در ماه‌های سردتر، دست دوستانتان را بگیرید، چادر، وسایل دیگر را بردارید و از یک آخر هفته فوق‌العاده لذت ببرید. بدون این که نگران خستگی و بی خوابی روز بعد آن باشید.

زیر چتر ستاره ها فیلم ببینید

بهترین مکان های دیدنی دبی

یکشنبه‌ها از ساعت 20:30 در Wafi Pyramids Rooftop Gardens در عودمتا، می‌توانید با نشستن روی یک کیسه لوبیا شکل غول‌پیکر پرفروش‌ترین فیلم را تماشا کنید. دیدن این فیلم نه تنها زیر چتره ستاره‌ها است بلکه بدون رزرو از قبل می‌توانید با میان وعده های خوشمزه از دیدن فیلم لذت ببرید.

ساحل بادبادک‌‎‌ها

بهترین مکان های دیدنی دبی

آیا به ورزش‌ها و بازی‌های آبی علاقه دارید یا فقط دوست دارید در یک ساحل می نشینید و استراحت کنید؟ ساحل بادبادک در هر صورت یک گزینه عالی است. می‌توانید قایقی کرایه کنید و به سمت آب‌های فیروزه‌ای رنگ حرکت کنید یا به تماشای کایت سواران بنشینید و از منظره زیبای برج العرب لذت ببرید. همچنین تا فراموش نکردیم باید یادآور شویم که این مکان فضای بازی مناسبی برای کودکان دارد.

موزه دبی و قلعه الفهیدی

بهترین مکان های دیدنی دبی

این مکان، جای جذاب برای کسانی است که عاشق تاریخ  هستند! موزه دبی، واقع در قلعه الفهیدی، قدیمی‌ترین ساختمان موجود در دبی است. این موزه موقعیت مکانی عالی دارد، زیرا در نزدیکی نهر دبی و بازار قدیمی واقع شده که می‌توانید اطراف آن قدم بزنید و عکس های جذاب بگیرید. اطراف موزه خانه‌های قدیمی وجود دارد که شیوه زندگی سنتی را به تصویر می‌کشد. (هزینه ورودی موزه 3 درهم است.)

تپه شنی

بهترین مکان های دیدنی دبی

وقتی می‌خواهید از تپه شنی دیدن کنید، بهتر است یک گروه 4 نفره باشید. سافاری در دبی یکی از آن سرگرمی‌هایی است که حتما باید آن را تجربه کنید. از تجربه آن لذت خواهید برد.

حیاط دوو

بهترین مکان های دیدنی دبی

کشتی‌های قایقرانی یا قایق‌های سنتی قطعاً ارزش عکاسی دارند. به سمت جاده الخیل بروید و درست قبل از تقاطع بیزینس بی در عود متا از آن خارج شوید تا بتوانید اطراف حیاط دوو قدم بزنید و عکس بگیرید. گردش و قدم زدن در حیاط ساختمان الجداف آنقدر جذاب است که فکرش را هم نمی‌کنید.

پارک‌ها

بهترین مکان های دیدنی دبی

پارک‌هایی مانند پارک زبیل، پارک مشریف و غیره با سرگرمی‌های زیادی مانند دوچرخه سواری، وای فای رایگان، ورزش و شنا فوق العاده است. در این پارک ها همچنین می‌توانید باربیکیو راه بیاندازید. از طرفی به لطف درختان بزرگ و زیبا، دارای محیطی خنک است. می‌توانید عکس‌های فوق العاده‌ای هم بگیرید، به‌ ویژه در ماه می که درختان پارک زبیل دارای سایه‌های زیبای نارنجی، زرد و سبز هستند.

سیتی واک

بهترین مکان های دیدنی دبی

طراحی سیتی واک بیشتر شبیه خیابان‌های شهرهای اروپایی مملو از کافه‌ها، رستوران‌ها و فروشگاه است که فضای چشمگیری ایجاد کرده است. این مکان برای قدم زدن و عکاسی فوق العاده است زیرا هم دمای هوا خوب است و هم می‌توانید کنار دستتان غذاهای خوشمزه‌ای میل کنید.

جبل حفیت

بهترین مکان های دیدنی دبی

شاید دیدن دنیا از بالای برج خلیفه خیلی گران باشد اما ناراحت نباشید. بدون خرج کردن یک درهم هم می‌توانید به تماشای شهر از بالا بنشینید. سفر جاده‌ای به بلندترین قله امارات در جنوب شرقی شهر العین و دیدن شهر از جبل حفیت که 1.249 متر ارتفاع دارد بهترین نقطه‌ای است که می‌توانید به مناظر شگفت انگیز نگاه کنید. از طرفی پارک پر جنب و جوش زیر قله با آن چشمه آب گرم هم به جذابیت این مکان می‌افزاید.

این فهرست ثابت می‌کند که همیشه برای لذت بردن از یک شهر یا کشور به پول زیادی نیاز ندارید. بلکه باید فقط کمی تحقیق کنید و تجربه‌ای فراموش نشدنی برایتان بسازید.

بهترین مکان‌های دیدنی در دبی

بهترین مکان های دیدنی دبی

برخی از بهترین مکان‌های دیدنی در دبی عبارتند از:

  • برج خلیفه: برج خلیفه بلندترین ساختمان جهان است که می‌توانید مناظر خیره کننده ای از شهر را از آن بالا نگاه کنید.
  • دبی مال: مرکز خرید دبی که در کنار برج خلیفه قرار دارد، یکی از بزرگترین مراکز خرید در جهان است که نه تنها می‌توانید خرید کنید، غذا بخورید یا بازی کنید، بلکه دارای جاذبه‌هایی مانند آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب نیز است.
  • نخل جمیرا: این جزیره دست ساز به شکل درخت نخل است که اقامتگاه‌های مجلل، سواحل خیره کننده، هتل معروف آتلانتیس و هتل نخل را در خود جای داده است. این مکان جایی عالی برای استراحت و لذت بردن از ورزش‌ها و بازی‌های آبی است.
  • نهر دبی: از قلب تاریخی دبی دیدن کنید، جایی که می‌توانید در امتداد نهر قایق سواری سنتی را داشته باشید و از بازارهای پر جنب و جوش فروش ادویه، منسوجات و طلا دیدن کنید.
  • دبی مارینا: این منطقه ساحلی مدرن به‌خاطر آسمان‌خراش‌ها، قایق‌های تفریحی لوکس و فضای پر جنب و جوشش معروف است. از قدم زدن در امتداد تفرجگاه مارینا لذت ببرید یا در یکی از رستوران‌های ساحلی غذا بخورید.
  • مسجد جمیرا: به عنوان یکی از معدود مساجد دبی که به روی غیر مسلمانان هم باز است، مسجد جمیرا است. این مسجد معماری و فرهنگ اسلامی دارد.
  • ذخیره‌گاه محافظت‌شده بیابان دبی: با شرکت در تور سافاری دبی، که شامل سرگرمی‌هایی مانند تپه شنی، شتر سواری، سرگرمی‌های سنتی و به دنبال آن یک شام لذیذ عربی زیر آسمان پر ستاره می‌شود، از این تفریح لذت ببرید.
  • موزه دبی: موزه دبی که در قلعه الفهیدی قرار دارد، نشان دهنده فرهنگ و تاریخ این شهر است.

فرقی نمی‌کند به معماری مدرن، تجربه فرهنگ‌های جدید، خرید یا سرگرمی در فضای باز علاقه دارید یا فضای بسته، دبی جایی است که می‌توانید هرچه می‌خواهید را در آن پیدا کنید.

بهترین زمان برای بازدید از دبی

بهترین زمان برای سفر به دبی در ماه‌های زمستان، از نوامبر تا مارس است. این فصل هوا با دمای ملایم و آسمان صاف دلپذیر است. در طول این مدت، دمای روز بین 20 تا 30 درجه سانتیگراد است که باعث می‌شود برای فعالیت در فضای باز و گردش در شهر راحت باشد.

دبی تابستان‌های خیلی گرم و مرطوبی دارد و دمای آن اغلب از ۴۰ درجه سانتی‌گراد فراتر می‌رود. ماه‌های آوریل تا اکتبر با گرمای سوزان، رطوبت بالا و طوفان‌های شن همراه است که می‌تواند فعالیت های خارج از منزل را سخت کند.

اگر قصد سفر به دبی دارید، ماه‌های زمستان را انتخاب کنید که می‌توانید از جاذبه‌های مختلف در فضای باز، مانند بازدید از برج خلیفه، گردش در مرکز خرید دبی، یا تجربه یک روزه گردش در سافاری دبی لذت ببرید. علاوه بر این، دبی میزبان چندین رویداد و جشنواره مهم در طول زمستان است، از جمله جشنواره خرید دبی و جشنواره غذای دبی، که فضایی فوق العاده پر جنب و جوش برای باز دیدکنندگان ایجاد می‌کند.

دبی در تمام طول سال میزبان گردشگران از سراسر دنیا است. بنابراین می‌توانید بدون توجه به فصل، همچنان با شهر شلوغ و پر جنب و جوش رو به رو شوید. با این حال، ماه‌های زمستان در مقایسه با فصل تابستان کمی شلوغ‌تر است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 28

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان