جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
27 بازدید

آزمون شناسایی زن تحت تعقیب: کدام زن تحت تعقیب پولیس است؟

آزمون شناسایی زن تحت تعقیب: کدام زن تحت تعقیب پولیس است؟
خواندن 3 دقیقه
3.6
(32)

بیایید آزمون شناسایی زن تحت تعقیب را حل کنیم، حل معمای جنایی در عصر یک روز جمعه، حتما می تواند شما را به وجد بیاورد. معما یا آزمون شناسایی زن تحت تعقیب به از شما می خواهد زنی را پیدا کنید که پولیس به دنبال آن می‌گردد.

آزمون شناسایی زن تحت تعقیب

آزمون شناسایی زن تحت تعقیب

با دقت به تصویر نگاه کنید. دو زن در این عکس می‌بینید که چمدان‌های لباسشان ره در دست داشته و ظاهرا می‌خواهند به سفر بروند. هرچند شاید یکی از آنها در حال سفر باشد اما دیگری در حال فرار از کشور است و اگر پولیس دیر بجنبد حتما او فرار خواهد کرد. باید او را تشخیص دهید اما چگونه؟ کدام یک در حال فرار است. اگر به جزئیات تصویر نگاه کنید حتما خیلی زود زن فراری و تحت تعقیب را شناسایی خواهید کرد.

سرنخ تصویر

یک بار دیگر به تصویر نگاه کنید، یک هواپیما آن طرف ایستاده است. ساختمان پشت دو زن تصویر زن تحت تعقیب را نشان می‌دهد. اگر به تصویر دقت کنید موهای زن تحت تعیب طلایی است و از قضا لباس او همرنگ لباس زنی است که چمدان بنفش در دست دارد. همچنین موهای طلایی نیز دارد. اما آیا واقعا او همان زن تحت تعقیب است که پولیس به دنبالش می‌گردد. شاید خود او باشد، چون عینک هم به چشم دارد. شاید از ترس این که شناسایی نشود عینک زده است. باز هم فکر کنید و جواب درست را پیدا کنید.

برای حل آزمون شناسایی زن تحت تعقیب تنها 6 ثانیه فرصت دارید!

زمان شما از حالا شروع شد!

6

5

4

عجله کنید!

3

2

1

زمان شما به پایان رسید!

پاسخ آزمون شناسایی زن تحت تعقیب

امیدوارم موفق به شناسایی زن فراری شده باشید. اگر بیشتر دقت کنید حتما به سرنخ دست پیدا می‌کنید. به نظر من به عکسی که به دیوار زده شده با تمام جزئیات آن نگاه کنید. هرچند لباس زن داخل عکس سیاه و سفید راه راه است و موهای طلایی دارد. ولی من فکر می‌کنم زن سمت راستی به طور اتفاقی آن لباس را به تن دارد. چون یک فرد فراری هرگز با لباسی که قابل شناسایی باشد دست به فرار نمی‌زند. حتما او تغییر چهره داده است.

از طرفی چهره زن بیضی شکل است اما چهره زنی که عینک زده گرد است. چهره زن درون عکس بیشتر شبیه زن لباس قرمز است که چمدان سبز دارد. همچنین کفش های اسپرت به پا دارد که اگر شناسایی هم شود، می تواند با آن‌ها به راحتی فرار کند. تازه اگر بیشتر دقت کنید این زن که موهای خرمایی دارد یک خال نیز روی گونه سمت چپش خودنمایی می کند و اگر دوباره به عکس نگاه کنید او نیز یک خال دارد، پس زن فراری آن زن درون تصویر است.

آزمون شناسایی زن تحت تعقیب

امیدوارم قبل از تماشای تصویر پاسخ آزمون، موفق به شناسایی زن تحت تعقیب شده باشید، زیرا نشان می‌دهد که فردی تیزبین و با هوشی هستید اما اگر با تمام حواس و تمرکز بالا باز هم در یافتن جواب به مشکل خورده بودید، خوب حالا پاسخ رسیده اید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی زن تحت تعقیب لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 32

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان