جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
2.7
(12)

در دوران یائسگی، یکی از تغییرات رایج که بیشتر خانم‌ها روی بدن‌شان متوجه می‌شوند، تجمع چربی در ناحیه شکم است. چربی شکم می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر اعتماد به نفس شما داشته و باعث ناراحتی تان شود. از طرفی حتما می‌دانید که حذف چربی شکم بعد از یائسگی سخت‌ترین کاری است که باید انجام دهید.

با این حال اگر به طور منظم ورزش کنید، می‌توانید از شر تمام چربی های شکم خلاص شوید. جدا از این که باید از یک رژیم غذایی مناسب و عادات خواب مناسب پیروی کنید، حتما به طور منظم ورزش کنید.

در این مطلب به 7 تمرین آسان و موثر برای کاهش چربی شکم پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

حذف چربی شکم بعد از یائسگی: طناب زدن

طناب زدن حذف چربی شکم بعد از یائسگی

طناب زدن یک نوع تمرین هوازی بسیار موثر است! در واقع بهترین راه برای سوزاندن کالری و چربی شکم به حساب می‌آید. این تمرین به تقویت ساق پا، سفت شدن عضلات بدن، تقویت استقامت بدن و بهبود عملکرد ریه‌ها کمک می‌کند. علاوه بر این، باعث تقویت ماهیچه‌های پا، باسن، شانه، بازوها و شکم نیز می‌شود.

نکته: روزانه 15 دقیقه طناب بزنید.

پیلاتس

پیلاتس برای تقویت عضلات و تقویت بدن فوق العاده است. برای انعطاف پذیری بیشتر بدن و تقویت عضلاتتان حتما این تمرین را انجام دهید. علاوه بر این، با پیلاتس می‌توانید سرعت چربی سوزی بدن تان را افزایش دهید و شاهد کاهش چربی شکم تان باشید.

حرکت تمرینی قایق

حذف چربی شکم بعد از یائسگی

حرکت قایق (ناواسانا) جزئی از حرکات یوگا است که می‌تواند هسته مرکزی بدن، عضلات خم کننده یا فلکسور لگن و ستون فقرات را تقویت کند. علاوه بر این، به کاهش استرس و بهبود عملکرد سیستم دستگاه گوارشی کمک می‌کند. این حرکت به طرز شگفت انگیزی، روی عضلات پهلو و جلوی شکم تاثیر می‌گذارد و باعث کاهش چربی شکم می‌شود.

کرانچ دوچرخه‌ای

کرانچ دوچرخه‌ای برای عضله راست شکمی و مورب داخلی مناسب است. این تمرین به سوزاندن چربی‌های سرسخت شکم و بهبود وضعیت بدن شما کمک می‌کند. اگر کرانچ دوچرخه‌ای را به برنامه تمرینی تان اضافه کنید، قدرت بدن‌تان افزایش یافته، کمرتان باریک‌تر شده و از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار خواهید شد.

تمرین پلانک برای حذف چربی شکم بعد از یائسگی

پلانک حذف چربی شکم بعد از یائسگی

پلانک یک تمرین عالی برای حذف چربی شکم بعد از یائسگی است زیرا عضلات مرکزی بدن را تقویت می‌کند و نقش مهمی در چربی سوزی دارد. این تمرین ورزشی یک کالری سوز خوب است که با کاهش چربی شکم، آن را سفت و تخت می‌کند. علاوه بر این، باعث تقویت قدرت بدنی می‌شود. پلانک می‌تواند چندین ماهیچه را به طور همزمان درگیر کند. به همین دلیل یک تمرین مفید برای سوزاندن چربی اطراف ناحیه شکم به حساب می‌آید. پلانک همچنین به انعطاف پذیری بدن کمک می‌کند.

بالا بردن ساق پا

بالا بردن ساق پا یک تمرین قدرتی است که برای عضلات شکمی تاثیر عالی دارد. این تمرین برای تقویت ماهیچه‌های ساق پا، افزایش انعطاف پذیری بدن و کاهش چربی شکم موثر است. با انجام حرکت بالا بردن ساق پا می‌توانید به تقویت عضلات راست شکم و همچنین عضلات مورب داخلی و خارجی کمک کنید. برای داشتن شکمی صاف و بدون چربی اضافه، سعی کنید حتما این تمرین را انجام دهید.

تمرینات کاردیو با حالت ثابت

تمرینات کاردیو با حالت ثابت توانایی بدن شما را برای سوزاندن چربی بهبود می‌بخشد. در واقع، طبق یک مطالعه در سال 2014، فعالیت های هوازی مداوم نسبت به تمرینات HIIT در بهبود توزیع چربی در بدن موثرتر است. تمرینات هوازی با شدت متوسط شامل تمریناتی مانند پیاده روی، دویدن یا دوچرخه سواری می‌شود. این تمرینات گزینه‌ای فوق العاده برای حذف چربی بعد از یائسگی و کاهش چربی در همه قسمت های بدن هستند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.7 / 5. تعداد آرا: 12

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان