جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
6 بازدید

با استفاده از خط لب، لب‌هایی برجسته و زیبا بسازید!

برجسته کردن لب ها با استفاده از خط لب
خواندن 5 دقیقه
2.3
(3)

هر روز ویدیوهای جدیدی در رسانه‌های اجتماعی منتشر می‌شود که حاوی ترفندهای جدید آرایشی و زیبایی هستند. از لاغرتر نشان دادن صورت تا حجیم تر کردن لب‌ها به طور طبیعی و با استفاده از وسایل آرایشی همه ترفندهایی هستند که کاربران صفحات زیبایی به شما آموزش می‌دهند. در حالی که هنوز هم خیلی از زنان برای برجسته کردن لب‌های خود به دنبال عمل جراحی و تزریق ژل هستند اما راه‌های طبیعی زیادی وجود دارد که می‌توانید به راحتی لب‌های برجسته و پف دار داشته باشید. ترفند برجسته کردن لب ها با استفاده از خط لب به شما کمک می‌کند تا به نتیجه مورد نظرتان برسید.

برجسته کردن لب ها با استفاده از خط لب

خط لب را به مرکز لب‌های خود بزنید

استفاده درست از مداد لب، می‌تواند به ایجاد توهم لب‌های پرتر و حجیم‌تر کمک کند. برای این کار از یک بالم لب آبرسان روی لب‌های خود استفاده کنید. استفاده از بالم لب باعث می‌شود پوست لب‌های شما صاف و مرطوب شود و زمانی که خط لب می‌کشید، مداد به راحتی روی لب‌ها سر بخورد.

مداد را ابتدا از سمت داخلی لب‌ها به سمت لبه‌های بیرونی بکشید. البته می‌توانید از بالا به طرف پایین نیز این کار را انجام دهید، هر طور دوست دارید، عمل کنید. سپس مداد را به شکل دایره ای کوچک در مرکز لب بمالید، به طوری که اندازه کوچک از لب‌هایتان را بکشید.

برای تکمیل کار، از رنگ رژ دلخواه تان استفاده کرده، لب‌هایتان را پر کنید و روی هم بمالید تا خط لب با رژ ترکیب شود.

برجسته کردن لب ها با استفاده از خط لب

برای داشتن لب‌های برجسته سایه‌های مات انتخاب کنید

اگر می‌خواهید لب‌ها پرتر و برجسته تر دیده شود، سعی کنید، از مداد لب مات و نزدیک رنگ پوستتان استفاده کنید. استفاده از سایه مات نه تنها ظاهری طبیعی به لب‌های شما می‌دهد، بلکه به ایجاد توهم لب‌های بزرگ و پف دار کمک می‌کند.

سایه‌های مات رنگ‌هایی هستند که شباهت زیادی به رنگ پوست طبیعی یا رنگ طبیعی لب‌های شما دارند. برخی از آن‌ها می‌توانند آن قدر طبیعی به نظر برسند که حتی به نظر نمی‌رسد که آرایش کرده باشید. البته، می‌توانید وسط لب‌ها را با رژ قرمز نیز پر کنید.

این کار جذابیت لب‌های شما را دو چندان می‌کند. اما در نهایت انتخاب استفاده از رنگ‌ها به عهده شما است و این شما هستید که می‌دانید، چه نوع آرایشی می‌خواهید. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که با استفاده از خط لب، آرایشی بی عیب و نقص ایجاد کنید.

فراموش نکنید خط لب تمیز و متقارن بکشید

به یاد داشته باشید، هنگامی که برای اولین بار خط لب روی لب هایتان می کشید، با اصلاح تقارن لب هایتان شروع کنید. همیشه ابتدا از شکل طبیعی و حتی شکل بالا و پایین لب ها پیروی کنید، سپس لبه‌ها را با هم پر کنید تا جلوه لب هایتان برجسته تر دیده شود. همانطور که به شکل لب هایتان توجه می کنید، کمان کوپید را فراموش نکنید، نباید زیاد برجسته اش کنید. سعی کنید زیاد خط لب نوک تیز یا خیلی زیاد خمیده نکشید.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.3 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان