جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
4 بازدید

صورت جذاب؛ برای آرایش خیره‌کننده، به رنگ پوست خود توجه کنید!

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

بیشتر دختر خانم‌ها همواره در تلاش اند تا آرایش چهره‌شان زیبا و هماهنگ با شکل صورت آنان باشد، اما اکثر آنان هنوز هم نمی‌دانند از کدام رنگ‌ها و چه نوع آرایشی بر صورت خود استفاده کنند.

با این‌‌که این موضوع خیلی ساده و پیش پا افتاده به نظر می‌رسد، اما چندان هم کار آسانی نیست. تا زمانی که شما به رنگ پوست، رنگ چشم، لب و شکل صورت و چشم‌های خود دقت نکنید، نمی‌توانید بهترین آرایش را روی چهره‌ خود ببینید و این دقیقا کلید زیبایی شما در آراستگی صورت شما است.

آرایش برای پوست سفید

خانم‌هایی که دارای پوست سفید هستند، باید در هنگام میکاپ کردن صورت خود، از کرم پودر مناسب استفاده کنند.

کرم ضد آفتاب ساده و طبیعی برای روشن کردن پوست‌های سفید، انتخاب مناسبی است و شما می‌توانید بعد از استفاده از کرم ضد آفتاب ساده، از کرم پودرهای دو درجه تیره‌تر از پوست‌تان استفاده کنید تا پوست‌تان طبیعی‌تر به نظر برسد.

خانم‌هایی که دارای پوست سفید هستند، باید در هنگام میکاپ کردن صورت خود، از کرم پودر مناسب استفاده کنند
خانم‌هایی که دارای پوست سفید هستند، باید در هنگام میکاپ کردن صورت خود، از کرم پودر مناسب استفاده کنند

همچنان بهترین رژ لب برای پوست‌های سفید، رنگ‌های اناری، گلابی‌‌ روشن، تمشکی و سرخ مناسب است. از سویی هم برای آرایش چشم‌ها، می‌توانید از سایه‌هایی به رنگ‌های زرد مسی و قهوه‌ای استفاده کنید.

آرایش برای جلد گندمی

برای آرایش جلد گندمی، آماده‌سازی پوست صاف و یک دست ساختن آن مهم است. در انتخاب کرم و پودر دقت کنید.

زیرا کرم پودر‌های بسیار روشن یا تیره اصلا مناسب شما نیستند، شما باید پودری استفاده کنید که به رنگ پوست‌تان نزدیک است. برای تشخیص بهترین کرم پودر، ابتدا باید آن‌را روی قسمتی از پوست دست‌تان امتحان کنید و سپس نزدیک‌ترین رنگ به پوست‌تان را انتخاب کنید.

با این وضع کانسیلر مناسب پوست‌های گندمی باید حداقل یک درجه تیره‌تر از رنگ پوست باشد تا تیرگی زیر چشم و جای لکه‌ها و جوش‌ها را بپوشاند. هم‌چنان برای آرایش لب‌ها می‌توانید از رنگ‌های شاتوتی، آلویی، گلابی و شرابی استفاده کنید. از سویی هم برای آرایش چشم‌های پوست گندمی، می‌توانید از سایه‌های طلایی،‌ نقره‌ای و مسی استفاده کنید و از رنگ‌های براق دوری گزینید.

آرایش مخصوص جلدهای برنزه

برای آرایش جلدهای برنزه در قدم نخست از یک مرطوبکننده مناسب استفاده کنید، همچنان از پودری استفاده نمایید که دو درجه از جلدتان تیره‌تر است و بعدا برای برجسته ساختن صورت‌تان، از پودر طلایی استفاده کنید.

 برای این‌که رژ لبتان با رنگ جلدتان هم‌خوانی داشته باشد، از رنگ‌هایی ملایم استفاده کنید

برای این‌که رژ لبتان با رنگ جلدتان هم‌خوانی داشته باشد، از رنگ‌هایی ملایم استفاده کنید

برای این‌که رژ لبتان با رنگ جلدتان هم‌خوانی داشته باشد، از رنگ‌هایی ملایم استفاده کنید. هم‌چنان رژلب به رنگ سرخ آتشین می‌تواند به زیبایی چهره‌تان بیافزاید.

برای آرایش چشم‌ها می‌توانید از رنگ‌های قهوه‌ای، مسی و اغلبا رنگ‌های ملایم استفاده کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان