جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
35 بازدید

اشتباه تصویر در معمای پیک نیک خانوادگی را در طول 7 ثانیه پیدا کنید!

اشتباه تصویر در معمای پیک نیک خانوادگی را در طول 7 ثانیه پیدا کنید!
خواندن 5 دقیقه
4
(14)

خوب حالا بیایید و با معمای پیک نیک خانوادگی حتی برای یک لحظه دغدغه هفته گذشته را به فراموشی بسپارید. امروز جمعه است و شاید شما هم مثل این خانواده خوشحال و خوشبخت به تفریح رفته باشید. البته اگر در شهر شما برف یا باران در حال باریدن نیست. می دانید که پیک نیک خانوادگی بهترین راه برای استراحت و آرامش به دور از هرج و مرج روزمره زندگی است. این بازی جذاب نیز می خواهد روح و ذهن شما را آرام کند. اما خوب در معمای پیک نیک خانوادگی کمی هم چالش چاشنی آن کرده ایم.

معمای پیک نیک خانوادگی

این تصویر زیبا شما را هم بی تاب بهار کرد، این طور نیست؟ حالا دلتان می خواهد به جای یک روز ابری و بارانی که هرچند علاقه مندان خودش را دارد، بهار بود و شما به دامان طبیعت پناه می بردید. اما خوب باید چند روز دیگر هم صبر کنید. تا دیدن بهار و گل و گیاه سبز طبیعت بیایید از دیدن این تصویر لذت ببرید. همچنین مهارت بینایی و قدرت تمرکز خود را محک بزنید.

مطلب مرتبط: فقط یک نابغه می تواند آزمون زن پولدار را حل کند؛ کدام یک ثروتمندتر است؟

به تصویر با دقت نگاه کنید تا بگوییم که در این چالش از شما چه می خواهیم!

معمای پیک نیک خانوادگی

همانطور که می بینید، این خانواده سه نفره در یک روز خنک بهاری به تفریح آمده اند. زیراندازی پهن کرده و در حال خوردن هندوانه هستند. اطراف پر از بوته سبز است، آفتاب می درخشد و پرندگان نیز بالای سر آن ها در حال پرواز هستند. اما یک چیز در این تصویر اشتباه است. آیا می توانید اشتباه تصویر در معمای پیک نیک خانوادگی را در طول 7 ثانیه پیدا کنید؟

با این معما نه تنها می خواهیم شما را سرگرم کنیم، بلکه دوست داریم این بازی فکری توانایی‌هایی مانند خلاقیت و مهارت‌های بینایی شما را به جای حل فرمول ها و معادلات ریاضی آزمایش کند. فراموش نکنید که این معماها ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند، مهارت چابکی ذهنی را افزایش می دهد و به بهبود مشکلات حافظه کوتاه مدت کمک می کند. خوب حالا بیایید به حل معما بپردازیم.

بیشتر بخوانید: معمای صاحب گربه؛ اگر باهوشی پس بگو صاحب گربه کیست؟

آیا می توانید اشتباه تصویر را پیدا کنید؟

سعی کنید با دقت بیشتر به تصویر نگاه کنید حتما می توانید خیلی زود به جواب برسید. همان طور که گفتیم کافی است از قدرت بینایی و مهارت خلاقیت خود استفاده کنید. آیا 7 ثانیه برای پیدا کردن آن کافی است؟ حتما می توانید معما را حل کنید، زیرا کلید حل این معما دقت به جزئیات تصویر است.

7 ثانیه شما از حالا شروع شد!

.

.

تست هوش

تست‌های هوش اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی استدلال منطقی و حل مسائل یک فرد را اندازه گیری می کند. این پازل ها و معماهای فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

.

عجله کنید، به اطراف این خانواده شاد نگاه کنید

.

مطلب مرتبط: آزمون تک شاخ متفاوت: آیا می توانید در 10 ثانیه تک شاخ متفاوت را تشخیص دهید؟

.

به بوته های سبز در تصویر معمای پیک نیک خانوادگی نگاه کنید!

.

.

آسمان را فراموش نکنید!

.

خوب زمان شما به پایان رسید!

بیشتر بخوانید: آزمون شناسایی انسان: در یک نگاه بگویید کدام مجسمه یک انسان است!؟

پاسخ معمای پیک نیک خانوادگی

دوست داشتیم بیشتر شما را کمک کنیم، اما خوب زمان به پایان رسید. آیا توانسته اید اشتباه تصویر را تشخیص دهید؟ مسلما اکثر شما موفق شده اید، به شما در داشتن مهارت و قدرت بینایی و ذهنی بالا تبریک می گوییم.

اما اگر هنوز نتوانسته اید جواب را پیدا کنید، نگران باشید. حالا به تصویر زیر نگاه کنید.

معمای پیک نیک خانوادگی

بله اشتباه تصویر مرغ در حال پرواز بود. حتما می دانید که مرغ ها نمی توانند پرواز کنند. به همین آسانی 😊

بیشتر بخوانید: آزمون شناسایی آرایشگر تقلبی: آیا می توانی در 5 ثانیه آرایشگر تقلبی را شناسایی کنی؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از معمای پیک نیک خانوادگی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

فواید تست ها و توهم نوری

تفریح و سرگرمی تنها مزیت یک تست هوش نیست! کارشناسان می گویند بازی های فکری و سلامت روان، رابطه مستقیمی باهم دارند. برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه‌ی متفاوت برداشت و درک می کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 14

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان