جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
2.9
(11)

تزئین کدو حلوایی ها به شکل و طرح های ساده، خنده دار و ترسناک برای مبتدیان و دکور داخلی خانه شما در جشن هالووین!

  1. تزئین کدو حلوایی با طرح ستاره روی کدو تنبل سفید

از کدو تنبل سفید استفاده کنید یا روی کدو حلوایی را رنگ سفید بزنید. می توانید از اسپری رنگ هم استفاده کنید. اول یک دایره زیر کدو بکشید و با چاقو دایره را ببرید. سپس درون کدو را خالی کنید. حالا می توانید روی کدوی هالووین خود شکل ستاره خط کشی کنید و بعد با چاقو آن ها را برش دهید تا طرح ستاره ها پدیدار شود. در آخر یک شمع روشن کنید و زیر کدو حلوایی خود قرار دهید. این تزئین کدو حلوایی برای جشن هالووین فوق العاده است. همچنین می توانید گلدانی از کدو تنبل داشته باشید. سر کدو را با چاقو ببرید، آن را بردارید و داخلش را تمیز کنید. حالا می توانید انواع گل های رنگارنگ را درون آن جا دهید. کدو تنبل با طرح ستاره و گلدان را کنار هم قرار دهید. این ترکیب زیبایی خاصی به دکور جشن شما می دهد.

تزئین کدو حلوایی برای هالووین

در این مطلب: زیباترین دکورهای هالووین؛ با مواد ساده و ارزان دکوری بی‌نظیر برای هالووین بسازید!

  1. تزئین کدو حلوایی فانتزی با طرح خون آشام

تزئین کدو به این شکل فوق العاده ساده است! یک سوراخ در مرکز کدو تنبل خود ایجاد کنید، سپس دندان های پلاستکی شبیه به دندان های خون آشام را از وسط نصف کنید و آن ها را با چسب حرارتی روی دو قسمت بالا و پایین دایره قرار دهید. می توانید از کاغذهای طرح دار برای پوشاندن اطراف کدو حلوایی استفاده کنید. حالا شما یک کدو تنبل خون آشام دارید. اگر دلتان می خواهد کمی وهم انگیزتر شود، از کمی رنگ قرمز هم روی دندان ها استفاده کنید.

خون آشام

  1. کدو تنبل عنکبوتی

این کدو تنبل عنکبوتی ترسناک کنار پنجره یا روی ایوان جلو خانه تان عالی به نظر می رسد! خیلی راحت است، یک دایره روی صورت کدو تنبل بکشید و با چاقو برش دهید. درون کدو تنبل را پاک کنید. سپس داخل و بیرون آن را با اسپری مشکی رنگ، رنگ کنید. پس از آن اطراف دایره خود 12 تا 13 سوراخ ایجاد کنید، حالا نخ فلزی را بردارید و به شکل تارهای عنکبوت از سوراخ ها رد کنید و انتهای آن را گره بزنید. یک عنکبوت پلاستکی هم روی نخ های فلزی بچسپانید. همین قدر ساده و آسان!

تزئین کدو

بیشتر بخوانید: فلسفه هالووین چیست و چه زمانی برگزار می شود؟

  1. تزئین کدو حلوایی به شکل خانه های کوچک

برای دکور خانه با کدو حلوایی برای جشن هالووین می توانید از این ایده نیز استفاده کنید. یک کدو تنبل بردارید، داخل آن را خالی کنید. روی آن در و پنجره بکشید و با چاقو برش دهید. می توانید بیرون کدو تنبل ها را رنگ کنید. سپس داخل آن ها شمع روشن کنید. می توانید کمی گیاه هم روی کدوها و دو طرف دروازه خانه بچسپانید. فوق العاده می شود!

کدو حلوایی برای جشن

  1. کدو تنبل با دایره و نقطه های کوچک

ممکن است کمی پیچیده به نظر برسد، اما این طرح نقطه ای خیلی ساده است. طبق معمول کدو تنبل را خالی کنید. حالا روی کدوی هالووین خود دایره های ریز و درشت بکشید. دقت کنید که دایره ها را زیاد نزدیک به هم نکشید، حالا از دریل برقی استفاده کنید و درون دایره ها را خالی کنید. وقتی کارتان تمام شد می توانید داخل آن شمع روشن کنید یا هم از لامپ های LED استفاده کنید.

کدو حلوایی تزئین

لینک مرتبط: گریم جادوگر برای هالووین: ۱۲ ایده آسان که در جشن هالووین بدرخشید

  1. گربه مشکی

تزئین این کدو تنبل به اندازه بقیه به کنده کاری نیاز ندارد. یک کدو تنبل کوچک بردارید، داخل آن را خالی نکنید. بیرون کدو را کامل مشکی رنگ کنید. وقتی رنگ کاملا خشک شد، روی آن دو چشم‌ بادامی ‌شکل بکشید و با چاقو برش دهید. دو تکه کوچک کدو تنبل را نیز مشکی رنگ کنید و به عنوان گوش‌های گربه‌ با خلال دندان روی سر کدو وصل کنید. حالا یک کدو حلوایی بزرگ بردارید و مشکی رنگ کنید و سرگربه را به تن آن وصل کنید. نگاه کنید، حتما خوشتان می آید.

هالووین

  1. کدو تنبل بچه گربه

اگر می خواهید کنده کاری کمتری داشته باشید اما همچنان تزئین کدو حلوایی تان جذاب باشد، پس این گربه های کوچک را درست کنید.

دو کدو حلوایی کوچک بردارید و آن ها را با دو لایه، رنگ مشکی کنید. از کاغذ برای چشم و گوش ها استفاده کنید. سپس نخ به جای سیبیل گربه روی کدو چسب بزنید. برای گوش ها، می توانید مثلث ها را با کاغذ برش دهید، خلال دندان را با چسب حرارتی به آن ها بچسبانید و به بالای سر گربه کدو وصل کنید.

حالا یک کدو بزرگ بردارید، داخل آن را خالی کنید. داخل آن را با روزنامه پر کنید و بچه گربه های کوچک را روی آن قرار دهید. اطراف آن با گل های تازه پر کنید.

جشن

لینک مرتبط: تزئین هالووین با وسایل ساده: ۲۰ ایده ساده و کاربردی برای آماده کردن دکور

  1. سبد کدو حلوایی پر از آب نبات

برای تزئین کدو نیاز به یک کدو حلوایی بزرگ بردارید و داخل آن را خالی کنید. حالا یک سوراخ روی نیمه بالای آن ایجاد کنید و با دقت با چاقو برش دهید. حالا کدو را رنگ مشکی رنگ آمیزی کنید و بگذارید خشک شود. وقتی رنگ کامل خشک شد وقت آن است که درون آن را با انواع آب نبات ها پر کنید و روی میز پزیرایی جشن هالووین خود قرار دهید.

عکس تزئین هالووین

جشن خوبی داشته باشید!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.9 / 5. تعداد آرا: 11

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان