جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
0
(0)

داشتن یک منزل یا محل کار تمیز، بخش بسیار مهمی از زندگی روزمره است و به مرتب و راحتی بیشتر محلی که بخش بزرگی از زندگی روزمره را در آن سپری می‌کنید، کمک کند. از طرفی اگر اقدام به انتخاب یک نظافتچی حرفه‌ای کنید، به سلامت خود کمک بزرگی کرده‌اید زیرا علاوه بر اینکه با موادشوینده سروکار ندارید، خسته هم نمی‌شوید.

همچنین اگر صاحب شرکت یا دفترکار هستید، سپردن نظافت شرکت به یک نظافتچی حرفه ای، می‌تواند موجب افزایش کارایی و بهبود روحیه کارکنان شما شود.

بنابراین همانطور که مشاهده می‌کنید، نظافت امری مهم بوده و فرقی ندارد که درباره محل کار، محیط تجارت و یا خانه شما باشد و باید به صورت مرتب انجام شود و این مسئله تنها در خصوص خارج کردن زباله‌ها نیست، بلکه صحبت درباره نظافت کلی است. محل کار شما گهگاهی نیاز به نظافت تخصصی دارد و همچنین بسیاری از مواقع بخاطر مشغله کاری نمی‌توانید به نظافت منزل خود بپردازید.

مزایای استفاده از سرویس‌های نظافتی

برخی از دلایلی که شما باید استفاده از سرویس‌های نظافتچی در منزل و محل کار خود را در نظر داشته باشید ازین قرارند:

  • استفاده ازتجهیزات و وسایل تخصصی: هر شغلی به ابزارهای تخصصی خود نیاز دارند و نظافتچی‌های حرفه‌ای از تجهیزاتی استفاده می‌کنند که در اختیار افراد عادی نیست. این موضوع یکی از بزرگترین‌ برتری‌های استفاده از نیروهای نظافتچی حرفه ای در مقایسه با انجام کارهای نظافتی توسط خودتان است. این مسأله سطح نظافت را به شکل چشمگیری ارتقاء داده و می‌تواند موجب صرفه‌جویی چشمگیری در زمان شود. پس از دیدن نتیجه استفاده از تجهیزات تخصصی نظافتی، متوجه تفاوت آن با نتیجه بکارگیری وسایل معمولی خواهید شد.
  • کارکنان آموزش‌دیده: کارکنان شرکت‌های ارائه‌دهنده سرویس‌های نظافتی به طور خاص برای این مسأله آموزش دیده‌اند و نتیجه کار یک نظافتچی حرفه ای در مقایسه با کار شما (صرفنظر از آمادگی جسمانی شما و تجربه نسبی در انجام نظافت های دوره ای ) از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود. این مسأله به ویژه در محیط‌های کاری که با مشتریان خود ملاقات می‌کنید، مهم است. نظافتچی حرفه‌ای چیدمان فضای کاری شما را مرتب کرده و محل کار شما را در نظر مشتریان، حرفه‌ای تر می‌کند.
  • خدمات مشخص: شما می‌توانید از بین خدمات مختلف سرویس‌های خدماتی، نظافت دوره‌ای، نظافت کلی و یا نظافت شرکت را انتخاب کنید و همچنین می‌توانید نظافتچی آقا یا نظافتچی خانم را بسته به راحتی خود انتخاب نمایید.

چگونه یک نیروی نظافتچی انتخاب کنید؟

شرکت‌های نظافتی بسیاری در تهران مشغول به کار هستند و خدمات مختلفی را هم ارائه می‌کنند. انتخاب و انتخاب نظافتچی حرفه ای، مستلزم آگاهی از نیازهای خود و تحقیق و بررسی در مورد شهرت و تخصص شرکت ارائه‌دهنده خدمت است.

محل نظافت را انتخاب نمایید.

ممکن است تنها دنبال نظافت محل‌های سخت منزل و یا محل‌کار خود، مثل حمام و دستشویی یا آشپزخانه باشید یا بخواهید از بالا تا پایین خانه خود یعنی تمیزکاری راه‌پله، پارکینگ، مشاعات و… را نیز انجام دهید. همچنین باید تصمیم بگیرید که آیا قصد استفاده از خدمات بیشتری مانند نظافت راه‌پله و یا شستن پنجره‌ها را دارید یا نه.

زمان مورد نیاز برای انجام نظافت را تخمین بزنید.

بیشتر مؤسسات نظافتی از شما درباره متراژ محل نظافت، تعداد اتاقها و حمام ها و نوع نظافت مد نظرتان (عمیق، معمولی و …) سوال می کنند. معمولا نظافت حمام و اتاق‌ها حدود دو ساعت و نیم و نظافت آشپزخانه حدود 1 تا 2 ساعت بیشتر زمان نیاز دارد. اگر این محل‌ها برای مدت زیادی تمیز نشده‌اند، احتمالا به زمان بیشتری نیاز خواهند داشت و ارائه این اطلاعات به سرویس‌های نظافتی می‌تواند در تخمین هزینه‌های نظافت ساختمان به شما کمک کند.

در مورد تعداد دفعات نظافت تصمیم‌گیری کنید.

بسته به نیاز خانواده یا کارکنان شرکت، ممکن است نیاز به تنها یک یا دوبار نظافت محل در ماه داشته باشید اما اگر بودجه بیشتری در اختیار دارید و یا شرکت شما کارکنان زیادی داشته باشد ممکن است به تعداد دفعات نظافت بیشتری نیاز داشته باشید.

بودجه نظافت را برای خود مشخص کنید.

قبل از تماس با مؤسسات خدمات نظافتی، در مورد بودجه در دسترس خود تصمیم‌گیری کنید و مشخص‌کنید که دقیقا چقدر میخواهید به شرکت‌های نظافتی بپردازید. این مسأله به شما کمک می‌کند تا شرکت‌های خارج از محدوده قیمتی خود را حذف کرده و در مورد نوع خدمات نظافت دریافتی تصمیم‌گیری آگاهانه داشته باشید.

مؤسسات نظافتی که دارای بیمه هستند را برای انجام کار انتخاب کنید.

سرویس‌های نظافتی معتبر ضمانت‌هایی را ارائه می‌کنند که اگر در حین انجام کار نظافتی اقلامی از محل کار و منزل شما مفقود و یا خراب شوند، تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند. این مسأله امنیت شما را تأمین می‌کند اما با این حال در مورد اقلام حساس به مواد پاک‌کننده و ظریف به نیروی نظافتی هشدار لازم را بدهید.

از محلول‌های نظافتی مورد استفاده برای سطوح مطلع باشید.

می‌بایست از محلول‌ها و شیوه‌های نظافت سطوح مورد استفاده مؤسسات نظافتی مطلع باشید تا اگر حیوانات خانگی یا کودکان در محل موردنظر شما حضور دارند، خطرات احتمالی به حداقل برسد. اگر سطح حساس به مواد تمیزکننده در محل مورد نظرتان وجود دارد، باید ابتدا بدانید که شرکتهای مورد نظر توانایی نظافت آنها را دارند یا خیر.

انتظارات و نیازهای خود را مشخص کنید.

برای رعایت انصاف، باید ایده‌ها و نظرات مشخصی درباره بایدها و نبایدهای وظایف نیروهای نظافتی در حین کار داشته باشید. برای اینکار می‌توانید دستورالعمل‌های مشخصی از نیازهای خود قبل از انجام نظافت آماده کنید و در خصوص آن یا در مورد انجام کارهای اضافی در حین نظافت با مؤسسات نظافتی مذاکره کنید. حتما خط قرمزها و حدود و فعالیت های نظافتچی حرفه ای را برای او مشخص کنید. اگر دوست‌ ندارید که نظافتچی از تلفن یا سیستم صوتی استفاده کند و یا با نیروی کار شرکت شما صحبت نکند، قبل از انجام کار حد و مرزهایی را تعیین کنید.

هزینه‌های انتخاب نظافتچی

انتخاب یک نیروی نظافتچی مستقل، با هزینه‌های کمتری همراه می‌شود و با اینکه معمولا این نیروها از تجهیزات خاصی برخوردار نیستند، اما می‌توانند کارها را با داشتن آموزش‌های حداقلی به شکل مناسبی انجام دهند؛ اما برای انتخاب نظافتی حرفه ای، آموزش‌دیده و بیمه‌شده باید انتظار پرداخت مبالغ بیشتری داشته باشید. اگرچه این را هم باید گفت که استفاده از خدمات نظافتچی حرفه‌ای این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که از بهترین ابزار و تجهیزات برای نظافت محل استفاده می‌شود. همچنین میتوانید برای اطلاع از قیمت دقیق انتخاب نظافتچی، با شرکت‌های نظافتی تماس بگیرید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان