جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 7 دقیقه
2.9
(51)

در حالی که ما فکر می کنیم که می دانیم شر چیست، اما شر واقعی بسیار هوشمند است. اغلب به نظر می رسد که وجود ندارد. هر چقدر هم که ما آرزوی دیدن خیر را در همه داشته باشیم، کسانی هستند که حاضرند از هر خیری برای هدفی شوم استفاده کنند. این افراد واقعاً خبیث هستند. در این نوشتار، ویژگی های افراد خبیث و شیطان صفت را مورد بررسی قرار می دهیم.

انکار واقعیت

حقیقتی که شما آن را بدیهی می دانید، چیزی نیست که آنها بر سر آن توافق کنند. این افراد حقیقت دیگری را می دانند و هرگز با واقعیتی که واقعاً هست موافق نیستند. این تفاوت، تفاوت‌های ظریف نیست. در واقع این واقعیت‌ها در مقابل ایده‌آل‌ها و تفاسیر پیچیده آنهاست.

مطلب مرتبط: شخصیت شناسی: ده روش اثبات شده برای شناخت افراد

ویژگی های افراد خبیث و شیطان صفت؛ تحریف حقایق

راز موفقیت آنها در توانایی آنها برای تحریف هر واقعیتی است که با آن روبرو می شوند. یعنی هر واقعیتی که با اهداف آنها و واقعیت دلخواه آنان، مطابق نباشد، آنها آماده هستند تا همه چیز را از متن خارج کنند. اطرافیان را به چیزهای دیگر خارج از متن بچسبانند تا زمانی که حقایق “جایگزین” را ایجاد کنند. این حقایق جدید با هدف آنها هماهنگ باشد.

پنهان کردن اطلاعات

اگر چیزی یا هویتی را که سعی در ایجاد آن دارند به خطر افتد، آنها آماده هستند تا از هرگونه ارائه اطلاعات مرتبط در مورد آن خودداری کنند. دروغ نگفتم! چیزی نگفتن در این مورد دروغ نیست. البته چه دروغ بگویند و چه نگویند، اطلاعات را از دیگران دور نگه می دارند. از ناآگاهی دیگران نسبت به اوضاع، به نفع خود استفاده می کنند. آنها نه تنها حقیقت را تحریف می کنند، بلکه حتی باعث می شوند که از اعتماد نکردن به آنها احساس گناه کنید.

مطلب مرتبط: شخصیت شناسی از روی دندان: دندان های شما در مورد شخصیت تان چه می گویند؟

ویژگی های افراد خبیث و شیطان صفت؛ گمراه کردن مردم

اگر یک دروغ را برای منفعت خود مناسب بدانند، از مقداری حقیقت برای تحریف آن به گونه ای گمراه کننده استفاده می کنند. این گونه شما احساس ترس، آسیب پذیری، حمله یا بی کفایتی می کنید. آنها می دانند که چگونه کلمات مناسب را برای برانگیختن هر احساسی که قصد دارند در شما ایجاد کنند انتخاب کنند. در پایان، شما باور به اطلاعاتی پیدا می کنید که آنها ارائه کرده اند. آنها می توانند با استفاده از کلمات ساده در ذهن شما دشمن ایجاد کنند. آنها می توانند به شما این احساس را بدهند که دارید همه کارها را اشتباه انجام می دهید. کلمات سلاح آنها هستند و آنها می دانند که چگونه به خوبی با آن کنار بیایند.

مدام دروغ گفتن

شکل «صداقت» آنها در دروغ‌هایی است که با زبان نقره‌ای پیچیده شده است. دروغ گفتن، راه آنها برای ابراز وجود است. آنها نمی توانند فکری را در سر خود بسازند بدون اینکه فکر کنند چگونه می توان دروغی آبدار را نیز به آن گنجاند.

آنها دروغ می گویند تا چیزی از آن به دست بیاورند. گاهی برای لذت فریب دادن اطرافیانشان دروغ می گویند. هر بار که آنها را در یک دروغ گیر می آورید، آنها برای پوشاندن آن، ده ها مورد دیگر دروغ را به شما می گویند. آنها “صادقانه” به شما توضیح می دهند که چرا مجبور شده اند در مورد آن دروغ بگویند و حتی ممکن است برای آنها متاسف شوید.

مطلب مرتبط: ۱۲ ویژگی جسمانی که شخصیت شما را رو می‌کند

ویژگی های افراد خبیث و شیطان صفت؛ نداشتن عذاب وجدان

این افراد برای کسی که او را فریب داده اند، یا قصد نابودی او را دارند، متاسف نخواهند شد. آنها قدرت خود را در بازی افراد پیاده می بینند. اگر آنها خوبی ها را در شما تشخیص دهند، از آن خوبی بر ضد شما استفاده می کنند. در این روند با شما مانند زباله رفتار می شود.

برای آدم های خوب دل نمی سوزانند و در هر نقطه ضعفی که برملا می کنند فرصت می بینند. به این دلیل است که آنها به سادگی از درد دیگران لذت می برند. دلیلی نمی بینند که این افراد نباید چنین دردی را تجربه کنند.

اجتناب از مسئولیت

افراد خبیث، قطب‌نما اخلاقی ندارند. آن‌ها هر کاری که می‌خواهند انجام می‌دهند. هرگز در قبال درد و رنجی که ایجاد کرده‌اند احساس مسئولیت نخواهند کرد. اگر احساس کنند که نوعی سرزنش قرار است به آنها سر بزند، حتی قبل از اینکه متوجه آنها شود شروع به تغییر مسیر می کنند. آنها تقصیر خود را به گردن دیگران می اندازند و معنای عذرخواهی را نمی دانند. آنها عذرخواهی را فضیلت ضعیفان می دانند.

مطلب مرتبط: روانشناسان می‌گویند ۵ تیپ شخصیتی در این دنیا وجود دارد، شما کدام نوع هستید؟

ویژگی های افراد خبیث و شیطان صفت؛ دستکاری

آنها استاد دستکاری هستند. آنها می دانند که چگونه ده قدم جلوتر برنامه ریزی کنند و همیشه هدف دستکاری خود را هم می دانند. اگر بخواهند، به شما احساس حماقت می‌دهند. شما را وادار می‌کنند کارهایی را انجام دهید که در انجام آن ناتوان هستید. می‌دانند چگونه به شما احساسی دهند که به اندازه کافی شایستگی انجام هیچ کاری را ندارید.

مطلب مرتبط: گروه خونی شما چه چیزهایی از شخصیت تان می گوید؟

دوستی برای منفعت شخصی

اگر چنین شخصی به کمک شما آمد، بدانید که او این کار را برای هدفی انجام داده است. تا زمانی که همه چیز شما خوب پیش برود، در اطراف شما خواهند بود. اما زمانی که اوضاع به هم می‌ریزد، ناپدید می‌شوند.

از این افراد نباید انتظار حمایت داشته باشید. اگر حمایت دریافت کردید، بدانید که از شما سواستفاده شده است. در نهایت در بازی خوب طراحی شده آن ها مهره خواهید بود. آنها دلیلی نمی بینند که چرا باید در کنار شما باشند اگر منعتی برای آنها وجود نداشته باشد.

مطلب مرتبط: شناخت شخصیت آدم ها: ۹ حقیقت از شخصیت شما که آدم ها با دیدن‌تان می بینند

ویژگی های افراد خبیث و شیطان صفت؛ دزدیدن وقت دیگران

اگر آنها بدانند که شما یک قرار ملاقات با اشخاص مهم، افراد نزدیک و خانواده دارید، به طور ماهرانه ای زیر پوست شما می روند. باعث می شوند که زمان را از دست بدهید. آنها به هیچ وجه نمی خواهند که شما بهتر از آنها باشید.

آنها دقیقاً می دانند چه زمانی باید ظاهر شوند و برنامه های شما را به هم بریزند. در پایان، حتی چهره‌ای نگران به خود می‌گیرند و می‌بینند که شما تمرکز خود را از دست می‌دهید. زمان یک سرمایه بسیار مهم است و آنها به خوبی از آن آگاه هستند.

مطلب مرتبط: اینکه فرزند چندم خانواده هستید، روی شخصیت شما تاثیر دارد

داشتن زندگی دوگانه

این افراد هرگز زندگی واقعی خود را برای شما آشکار نمی کنند. آنها صدها زندگی را می گذرانند. هر زندگی متفاوت تر از بقیه است. آنها با هر شخصی، با توجه به خصلت های او رفتار می کنند.  باید گفت که هیچ کس واقعاً ماهیت یا گذشته واقعی آنها را نمی داند.

مطلب مرتبط: موفقیت در کسب و کار: ۵ راهکار ساده جهت توسعه شخصیتی در محل کار

ویژگی های افراد خبیث و شیطان صفت؛ کنترل کامل بر دیگران

برای حفظ همه چیز باید کنترل کامل بر اوضاع داشته باشید. اگر ببینند که شخص دیگری در تلاش است اعتماد شما را جلب کند و یک دوست واقعی باشد، به راحتی صاحب اختیار و کنترل می شوند.

کنترلی که آنها بر دیگران دارند این است که چگونه می توانند از آنها تغذیه کنند. اگر آنها این کنترل را از دست بدهند، پیاده های ارزشمند خود را از دست می دهند. خیلی ساده است، واقعا. همه اینها زمانی که کنترل خود را از دست می دهند بسیار آشکار می شود.

هر کسی می تواند یک یا تعدادی از این ویژگی ها را داشته باشد. با این حال، آنها را کنار هم بگذارید، و با کسی که واقعاً خبیث است روبرو شوید و آنها را بشناسید. از آنها انتظار نداشته باشید که برای شما تغییر کنند، زیرا شما برای آنها معنایی ندارید. اگر به اندازه کافی خود را دوست دارید، قطعاً باید از کنترل و دستکاری آنها رها شوید. در احاطه افراد واقعی و صادق به زندگی خود ادامه دهید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.9 / 5. تعداد آرا: 51

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان