جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
16 بازدید

6 ابزار آنلاین برای طراحی سایت بدون نیاز به دانش برنامه نویسی

خواندن 5 دقیقه
5
(1)

کسب و کارهای کوچک برای کاهش هزینه‌ها به دنبال راه اندازی سایت با قیمت مناسب هستند. از طرف دیگر خیلی از افراد دوست دارند صفر تا صد سایت را خودشان راه اندازی کنند. به عبارتی برای طراحی و مدیریت سایت نیازی به استخدام طراح سایت نداشته باشند.

ابزارهایی که قرار است در این مطلب با آن‌ها آشنا شوید، امکان طراحی سایت با هزینه کم و بدون نیاز به دانش فنی را فراهم کرده‌اند.

لیست ابزارهای طراحی آنلاین سایت

ساخت سایت بدون کدنویسی امکان پذیر نیست. اما پلتفرم‌هایی وجود دارند که امکان ساخت سایت با کدنویسی‌های آماده را فراهم کردند. بعضی از آن‌ها سایت ساز هستند که برای ساخت سایت فقط باید در آن‌ها ثبت نام کنید.

نوع دوم هم ابزارهای مبتنی بر CMS مثل ووکامرس هستند که امکان ساخت سایت را برای کاربران فراهم کردند. با این ابزارها نیازی نیست که برنامه نویسی بلد باشید و خودتان کدنویسی سایت را انجام دهید. می‌توانید از قالب‌های آماده موجود هر پلتفرم استفاده کنید و سایتتان را طراحی کنید.

1- ابزار woocommerce

وردپرس یکی از محبوب‌ترین ابزارهای طراحی سایت است. شما می‌توانید با استفاده از ابزار ووکامرس در بستر وردپرس یک سایت فروشگاهی طراحی کنید. نصب و اتصال قالب هم نیازی به دانش برنامه نویسی ندارد.

اما ووکامرس به نسبت روش‌های بالا کمی سخت‌تر است. از مرحله نصب تا اتصال سایت و وارد کردن اطلاعات باید توسط خودتان انجام شود. به همین خاطر باید کمی با دنیای وب و برنامه نویسی آشنا باشید. اگر هم در زمینه طراحی سایت به مشکل خوردید باید خودتان مشکلتان را حل کنید.

2- ابزار wix

ویکس یکی از ابزارهای قدرتمند برای طراحی سایت است. سایت ساز محبوبی که در رزومه کاری خودش سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی محبوب زیادی را جای داده است. کاربران wix از سراسر جهان هستند. اگر دنبال یک ابزار طراحی سایت آنلاین برای ساخت سایت حرفه‌ای هستید، wix به دردتان می‌خورد.

  • امکان درگ اند دراپ (Drag-and-drop) المان‌های روی صفحه برای طراحی سایت وجود دارد.

  • امکان تبدیل سایت وبلاگی به سایت فروشگاهی وجود دارد.

  • امکان طراحی سایت آسان را فراهم کرده است.

ابزار ویکس برای کاربرانی که می‌خواهند سایت بین‌المللی داشته باشند مناسب است. اما برای ساخت فروشگاه اینترنتی بهتر است سراغ ویکس نروید. چرا که امکان اتصال سایت به درگاه پرداخت و پلتفرم‌های ایرانی وجود ندارد. هزینه اشتراک ماهیانه هم باید به دلار پرداخت کنید.

3- ابزار shopify

دومین ابزار خارجی معروف برای ساخت سایت shopify است. بدون نیاز به کدنویسی می‌توانید از طریق سایت ساز shopify سایت خودتان را بسازید. بیشتر کاربران شاپیفای فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ و کوچک سطح وب هستند.

  • امکان ساخت فروشگاه اینترنتی کوچک و گسترش آن به فروشگاه بزرگ‌تر وجود دارد.

  • از نزدیک به 3000 اپلیکیشن پشتیبانی می‌کند.

  • امکانات بسیار گسترده‌ای برای مدیریت فروشگاه اینترنتی دارد.

شاپیفای هم همانند ویکس در کنار همه مزیت‌هایش چند نقطه ضعیف دارد. عدم امکان اتصال شاپیفای به پلتفرم‌های ایرانی و هزینه دلاری بالای آن باعث می‌شود که برای سایت‌های فروشگاهی ایرانی مناسب نباشد.

4- ابزار پرتال

سایت ساز portal یکی از قدیمی‌ترین سایت سازهای ایرانی است. منظورمان از قدیمی بودن، سابقه طولانی مدت این سایت ساز در زمینه طراحی سایت بدون کدنویسی است. در سایت ساز پرتال می‌توانید انواع قالب‌های کدنویسی شده ریسپانسیو برای سایت‌های شرکتی و فروشگاهی پیدا کنید.

مزیت سایت سازها این است که هرجایی از روند طراحی سایت که به مشکل خوردید می‌توانید از تیم پشتیبانی رایگان استفاده کنید.

  • ابزارهای حرفه‌ای برای مدیریت فروشگاه اینترنتی دارد.

  • امکان ایجاد کیف پول برای هر مشتری وجود دارد.

  • آمار و ارقام دقیقی در مورد بازدیدکنندگان وب سایت به شما می‌دهد.

  • قالب‌های بسیار متنوع و ریسپانسیو دارد.

  • تست ۷ روزه رایگان استفاده از سایت ساز دارد.

5- ابزار وبزی

وبزی یک سایت ساز ایرانی است که امکان ساخت سایت آنلاین بدون نیاز به کدنویسی را فراهم کرده است. کار کردن با پنل وبزی بسیار ساده است. می‌توانید با استفاده از خاصیت درگ اند دراپ سایتتان را طراحی کنید.

سایت سازها آموزش طراحی سایت بدون کد نویسی را به صورت رایگان در اختیارتان می‌گذارند. می‌توانید با ورود به صفحه هر سایت ساز آموزش مربوط به آن پلتفرم را مشاهده کنید.

  • وبزی تقریباً قالب‌های خوبی برای طراحی سایت دارد.

  • پکیج‌های اشتراک وبزی برای کسب و کارها متفاوت است. می‌توانید 9 پکیج مختلف را برای طراحی سایت انتخاب کنید.

  • سئو و بهینه سازی سایت در وبزی بسیار راحت است.

  • تست ۱۴ روزه رایگان دارد.

6- ابزار سازیتو

سایت ساز سازیتو یکی دیگر از سایت سازهای ایرانی سطح وب است. با استفاده از سازیتو می‌توانید فروشگاه کوچک و متوسط خودتان را با یک کلیک طراحی کنید. سازیتو رابط کاربری زیبا و امکانات کاربردی زیادی در اختیار صاحبان کسب و کار قرار می‌دهد.

  • امکان تهیه اشتراک لایسنس با خدمات افزوده مثل مشاوره سئو و عکاسی از محصولات برای شما فراهم می‌شود.

  • یک تست رایگان ۱۴ روزه برای ساخت سایت دارد.

  • قالب‌های مناسبی برای طراحی انواع سایت دارد.

در این مطلب ۶ مورد از بهترین ابزارهای طراحی سایت برای راه اندازی سایت اینترنتی را به شما معرفی کردیم. از آنجایی که سایت سازها تست رایگان دارند، می‌توانید یکی را انتخاب و سایتتان را به صورت تستی در آن بسازید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان