جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
5
(3)

خواه رژ لب‌تان یک رنگ نود ساده باشد و خواه قرمز پررنگ، فرقی نمی‌کند! به هر حال وقتی میهمانی می‌روید چیزی بهتر از این نیست که رژ لب تان ماندگار باشد و مجبور نشوید مدام جلوی آینه بروید. این روزها هم که بساط میهمانی و جشن جور است. در این نوشتار ۶ ترفند ماندگاری رژ لب را برای‌تان گردآوردی کرده‌ایم. با خبرنامه همراه باشید!

ترفند 1: لب ها را برای رژ زدن آماده کنید

چه خشکی فصلی باشد و چه نتیجه استفاده بیش از حد از محصولات آرایشی، لب ها می توانند بیشترین خشکی را در مقایسه با سایر قسمت های بدن داشته باشند. لب های صاف و هیدراته، کلید زیرسازی لب بدون شکاف و ترک هستند. با لایه برداری سلول های مرده پوست لب با یک اسکراب لب طبیعی شروع کنید یا اسکراب قهوه را امتحان کنید. لب ها را مرطوب کرده و با کمک سری ریمل یا حتی یک مسواک به آرامی هرگونه زبری را از بین ببرید. با مالیدن مقدار مناسبی از یک بالم لب آبرسان کارتان را ادامه دهید. قبل از زدن رژ، لب ها را با دستمال کاغذی پاک کنید.

ترفند 2: لب ها را زیرسازی کنید

اگر اغلب این مرحله را نادیده می گیرید، بدانید که اشتباه بزرگی می‌کنید، اما برای اینکه رژ یکپارچه و با دوامی داشته باشید، باید با پرایمر لب شروع کنید. یکی از بهترین نکات برای ماندگاری طولانی مدت رژ لب این است که قبل از زدن رژ مورد علاقه تان، لب ها را پر کنید. پرایمر لب بهترین انتخاب برای زیرسازی لب است و از چروک شدن لب و ترک جلوگیری می کند. این محصول صاف ترین بوم را برای درخشش رژ لب ایجاد می کند، و نه فقط این، بلکه می تواند رنگ رژ لب را نیز بهبود دهد.

ترفند 3: از کانسیلر یا فونداسیون به عنوان پایه استفاده کنید

اگر به دنبال راه حلی برای ماندگاری رژ لب در هنگام استفاده از ماسک هستید، این راه حل عالی است. کانسیلر سبک وزن رژ لب را به خوبی ماندگار می کند. با استفاده از یک اسفنج آرایشی یا انگشتان، قبل از رژ لب، مقداری فونداسیون مات یا کانسیلر را روی لب ها بزنید. بعد مقدار اضافی کانسیلر را با دستمال پاک کنید و رژ لب تان را بزنید.

ترفند 4: روی لبه‌های خارجی لب، خط لب بزنید

خط لبی که تفاوت رنگی چشمگیری با رژ لب‌تان ندارد را در لبه خارجی لب‌های‌تان خیلی تمیز و با ظرافت بکشید. خط لب کمک می‌کند که رژ لب تان تمیز بنشیند و ماندگارتر باشد.

ترفند 5: لکه ایجاد کنید و تکرار کنید

هر طرفدار زیبایی می‌داند که لکه‌کردن نقش مهمی در ماندگاری طولانی‌مدت رژ لب دارد. اما چگونه می توان این کار را کرد؟ بعد از زدن اولین لایه رژ لب، از یک دستمال کاغذی استفاده کنید و لب ها را روی آن فشار دهید. وقتی تمام مواد اضافی رژ را گرفتید، لایه دوم رژ لب را بزنید. رژ لب را روی لب هایتان بزنید و بگذارید جا بیفتد.

ترفند 6: با پودر کار آرایش لب‌تان را تمام کنید

هر نوع رژ لبی که زده اید فرقی نمی‌کند، بهتر است آن را با پودر تمام کنید. برای اینکه رژ لبی بدون نقص و بدون لک داشته باشید، مقدار کمی پودر را مستقیماً روی ناحیه لب بزنید. این کار تمام رژ لب و روغن اضافی را که می تواند دلیل پاک شدن رژ باشد از بین می برد. این ترفند رژ لب را مات هم می کند! اگر می خواهید ظاهری جسورتر داشته باشید، یک لایه دیگر از رنگ رژ لب را روی پودر بزنید و تمام!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان