جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
24 بازدید

کیتی پری، بیلی آیلیش و ۲۰۰ هنرمند دیگر علیه هوش مصنوعی موضع گرفتند!

کیتی پری، بیلی آیلیش و ۲۰۰ هنرمند دیگر علیه هوش مصنوعی موضع گرفتند!
خواندن 2 دقیقه
0
(0)

کیتی پری، بیلی آیلیش و نیکی میناژ نامه سرگشاده‌ای علیه استفاده از هوش مصنوعی امضا کردند. در این نامه ضمن اذعان به امکانات خلاقانه فناوری جدید هوش مصنوعی، به برخی از تهدیدات آن برای هنر انسان پرداخته شده است.

استیوی واندر، میراندا لمبرت، بیلی آیلیش، نیکی میناژ، پیتر فرامپتون، کیتی پری، اسموکی رابینسون و جی بالوین تنها برخی از بیش از 200 نام مشهوری هستند که در نامه سرگشاده جدیدی که توسط اتحادیه حقوق هنرمندان یا Artist Rights Alliance ارائه شده است، حضور دارد. بر اساس این نامه، شرکت‌های فناوری اطلاعات، توسعه‌دهندگان، پلتفرم‌ها، سرویس‌های موسیقی دیجیتال و پلتفرم‌ها استفاده از هوش مصنوعی را برای «نقض و بی‌ارزش کردن حقوق هنرمندان انسانی» متوقف کنند.

اتحاد حقوق هنرمندان یک سازمان غیرانتفاعی تحت رهبری هنرمندان است که از نوازندگان و اهالی موسیقی در یک اقتصاد دیجیتالی ناپایدار حمایت می کند. در این نامه ضمن اذعان به امکانات خلاقانه فناوری جدید هوش مصنوعی، به برخی از تهدیدات آن برای هنر انسان پرداخته شده است. این موارد شامل استفاده از کارهای قبلی برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی – بدون مجوز – در تلاش برای جایگزینی هنرمندان است و بنابراین “تضعیف قابل توجهی از حق امتیازی که به هنرمندان پرداخت می‌شود.”

در این نامه آمده است: «این حمله به خلاقیت انسان باید متوقف شود. ما باید در برابر استفاده غارتگرانه از هوش مصنوعی برای سرقت صدای هنرمندان حرفه‌ای، نقض حقوق سازندگان و تخریب اکوسیستم موسیقی محافظت کنیم.»

نامه کامل اینجا در دسترس است.

ماه گذشته، تنسی به عنوان اولین ایالت قانونی را تصویب کرد که برای محافظت از ترانه سراها، نوازندگان و دیگر متخصصان صنعت موسیقی در برابر خطرات احتمالی هوش مصنوعی طراحی شده بود. حامیان می گویند هدف این است که اطمینان حاصل شود ابزارهای مولد هوش مصنوعی نمی توانند صدای یک هنرمند را بدون رضایت او تکرار کنند. این لایحه که “قانون ELVIS” از اول ژوئیه اجرایی می شود.

بیل لی فرماندار تنسی بلافاصله پس از امضای این قانون به خبرنگاران گفت: «ما افراد بیشتری را در تنسی در صنعت موسیقی نسبت به هر ایالت دیگر استخدام می کنیم. «هنرمندان دارای مالکیت معنوی هستند. آنها موهبت و استعداد دارند. آنها یک ویژگی منحصر به فرد دارند که تنها مال خودشان است، نه برای هوش مصنوعی.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان