جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
70 بازدید

می خوای فوری وزن کم کنی؟ این نوشیدنی چیا-دارچین واقعا جوابه!

می خوای فوری وزن کم کنی؟ این نوشیدنی چیا-دارچین واقعا جوابه!
خواندن 3 دقیقه
5
(2)

افرادی که سعی در کاهش وزن اضافی یا کاهش چربی شکم دارند، اغلب از اینکه نتایج سریعی نمی بینند شکایت دارند. مهم است که برای کاهش وزن سالم بدن را با مواد غذایی مفید و البته سالم تغذیه کنیم. در این نوشتار یک نوشیدنی سم زدای ویژه معرفی می‌کنیم که می تواند به کاهش وزن شما کمک کند، در صورتی که با ورزش، استراحت و یک رژیم غذایی متعادل ترکیب شود. نوشیدنی ساخته شده با دارچین و دانه چیا یک تقویت کننده انرژی سالم. و بسیار موثر است. نوشیدن منظم آب حاوی دارچین همچنین سطح کلسترول را کاهش می دهد و سلامت قلب را بهبود می‌دهد.

دارچین چگونه به کاهش وزن کمک می‌کند؟

دارچین سرشار از آنتی‌اکسیدان‌هاست. نوشیدن آب دم کرده دارچین به طور منظم باعث بهبود هضم و کاهش نفخ می شود. دارچین عطر شگفت انگیز خود را مدیون ترکیب روغنی به نام سینامالدهید است. این ترکیب روی سلول های چربی کار می کند و آن را از طریق فرآیندی به نام ترموس genesis می سوزاند. دارچین از دیرباز بخشی از غذاهای هندی بوده است. این ادویه معطر همچنین نقشی محوری در افزودن طعم لذیذ به غذاهای مختلف دارد.

دانه چیا چه تاثیری بر بدن دارد؟

دانه های چیا بمبی از کلسیم، فیبر، روی و آهن هستند. علاوه بر این، آنها منبع عالی آنتی اکسیدان محسوب می‌شوند. فیبرها فرآیند گوارش را بهبود می بخشند در حالی که سایر مواد مغذی برای تضمین سلامت کلی بدن عالی هستند. می‌توانید روز خود را با گنجاندن دانه‌های چیا در اولین وعده غذایی تان با انرژی آغاز کنید. گنجاندن دو قاشق پر از دانه چیا در رژیم غذایی روزانه به شما کمک می کند تا زندگی سالمی داشته باشید. دانه های چیا ممکن است ریز باشند اما منابع شگفت انگیزی از پروتئین، کربوهیدرات ها و چربی های سالم هستند. علاوه بر این، آنها اسیدهای چرب امگا 3 نیز دارند. مصرف روزانه دانه چیا برای خفظ سلامت قلب مفید هستند و فعالیت های مغزی را نیز بهبود می دهند.

نحوه آماده کردن نوشیدنی سم زدای چیا و دارچین

برای آماده کردن این نوشیدنی سم زدا می توانید یک قاشق دانه چیا را حدود ده دقیقه در آب گرم خیس کنید و یک قاشق پودر دارچین و عسل به آن اضافه کنید و تمام‌! نوشیدنی کاهش دهنده وزن تان آماده است و می توانید از آن لذت ببرید. توصیه می شود که برای بهبود متابولیسم این ترکیب را صبح ها با معده خالی مصرف کنید. درست مانند دارچین و چیا، عسل نیز برای کاهش وزن بدن عالی است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان