جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
2.9
(8)

تست شخصیت شناسی شکل پیشانی: از نظر چهره خوانی فنگ شویی، پیشانی آدم‌ها چیزهای زیادی از زندگی‌شان می‌گوید. یک پیشانی روشن و صاف خوش شانسی، شهرت، قدرت و سلامتی را نشان می‌دهد. اما آیا می دانید که پیشانی شما ویژگی های شخصیتی تان را نیز آشکار می کند؟ این تست شخصیت شناسی شکل پیشانی جالب را برای دوستان و خانواده تان بفرستید تا آنها هم در مورد خودشان بیشتر بدانند.

انواع پیشانی و تفسیر هر یک

۴ شکل پیشانی و تفسیر هر یک را در زیر می‌بینید:

شماره 1 ویژگی های شخصیتی شکل پیشانی پهن

اگر پیشانی پهنی دارید، ویژگی های شخصیتی شما نشان می دهد که جلوتر از جمع بودن را دوست دارید. به احتمال زیاد آلفای گروه تان هستید. ممکن است معمولاً آرام و کم صدا باشید، با این حال، یک کنترل گر قوی در وجودتان دارید. دوست دارید همه چیز مطابق میل تان پیش برود. به نوعی، مردم نیز به دلیل ماهیت بسیار عاقل و شهودی‌تان به شما اعتماد می‌کنند. شما همچنین در ارائه نصیحت، خواه عملی و خواه احساسی، مهارت زیادی دارید. به علاوه، تعادل خوبی بین IQ (ضریب هوش) و EQ (هوش هیجانی) دارید. بد نیست علائم هوش هیجانی بالا را نیز بدانید!

افراد دارای پیشانی بزرگ مانند  آنجلینا جولی کنجکاوی زیادی دارند. در واقع شما به همان اندازه که از سفر لذت می برید، علاقه مندید که بدانید مسیر، خود شما را به کجا می برد. شما یک یادگیرنده سریع هستید و کشف فرصت های جدید را دوست دارید. معمولاً آدم های دارای پیشانی بزرگ در میان افراد سلطنتی، افراد مشهور، تاجران موفق و غیره پیدا می‌شوند. پیشانی بزرگ نشانه‌ای از فراوانی و رفاه است.

شماره 2 ویژگی های شخصیتی شکل باریک پیشانی

اگر پیشانی باریکی دارید، ویژگی های شخصیتی شما نشان می دهد که یک آدم احساساتی هستید. شما ممکن است بیشتر ندای قلب تان را دنبال کنید. ممکن است از تنهایی بیشتر از حضور در جمع لذت ببرید. با این حال، هر چقدر که احساساتی باشید، اجازه نمی‌دهید شرایط تلخ روی شما تأثیر زیادی بگذارد. شما خود را با پروژه های خلاقانه مشغول می‌کنید تا احساسات منفی تان را به یک حس خوب تبدیل کنید. ممکن است همدل باشید و از کمک به دیگران لذت ببرید، اما به دلیل ترس از صدمه دیدن از نزدیک شدن بیش از حد به مردم پرهیز می کنید.

افراد دارای پیشانی باریک عاشق انتشار شادی با کارهای پر مهر خود هستند. شما دوست ندارید کارهای خیرخواهانه یا اهداف خوب تان را فریاد بزنید و بنابراین کارهایتان را بی سر و صدا انجام می دهید. همچنین تمایلی ندارید برای انتخاب هایتان مورد قضاوت قرار بگیرید. ممکن است خجالتی و درونگرا به نظر بیایید اما دوست ندارید طبق هنجارهای تعیین شده توسط جامعه زندگی کنید. شما همچنین یک شریک متعهد و به دنبال رابطه ای هستید که دوام زیادی داشته باشد. میزان تعهد شما در محل کار نیز واضح است.

شماره 3 ویژگی های شخصیتی شکل پیشانی منحنی

اگر پیشانی منحنی دارید، ویژگی های شخصیتی شما نشان می دهد که یک فرد خونگرم و صمیمی هستید. شما شخصیت راحتی دارید و به راحتی می توانید با آدم‌ها ارتباط برقرار کنید. چیزی در مورد شخصیت شما وجود دارد که در هر اتاقی که وارد شوید روشن و زنده می شود. مردم ممکن است حضور شما را نشاط آور بدانند. یک لحظه می توانید بچه شوید و لحظه بعد، ممکن است عاقل ترین فرد جمع باشید که می داند چه زمانی و چه چیزی باید بگوید. شما رهبری ذاتی هستید که قادر به ایجاد انگیزه و الهام بخشیدن به دیگران است.

افرادی که دارای پیشانی منحنی هستند در کنترل شرایط سخت بسیار مهارت دارند. شما صبر و استقامت فوق العاده ای دارید. با این حال ممکن است در سکوت رنج زیادی بکشید. شما برای احساسات ارزش قائل هستید. مهربان بودن اولویت اول شماست. طبیعت گرم و صمیمی شما باعث همدلی تان می شود و درک عمیقی از وضعیت انسان ها دارید.

شماره 4 ویژگی های شخصیتی پیشانی M شکل

اگر فرم پیشانی m شکل دارید، ویژگی های شخصیتی شما نشان می دهد که هنرمند و اهل تجزیه و تحلیل هستید. از چیزهایی لذت می برید که به شما فضایی برای ابراز وجود می دهد. شما متین و پیچیده هستید، به دنبال جمعیت نمی روید و دوست دارید برای هر کاری که انجام می دهید منحصر به فرد باشید. به عنوان مثال، یک لباس را فقط به این دلیل که همه آن را می پوشند یا مد شده است، نمی پوشید.

افرادی که دارای پیشانی M شکل هستند مانند آیشواریا رای مهارت های ساختمان سازی فوق العاده دارند. شما می توانید با افکار و ایده های منحصر به فرد شاهکار خلق کنید. شما همچنین برای آب ریخته گریه نمی کنید. اگر چیزی به درستی پیش نرفت،  از شکست‌تان درس خواهید گرفت و به سمت انتخاب بهتر حرکت خواهید کرد. با این حال، عصبانیت شما چیزی است که باید مراقب آن بود. اما بخش خوب ماجرا این است که اهل گذشت و بخشش هستید. انرژی و زمان خود را با کینه ورزی تلف نمی کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.9 / 5. تعداد آرا: 8

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان