جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
21 بازدید

رکورددشکنی بی سابقه انیمه جدید میازاکی در ۵ روز

رکورددشکنی بی سابقه انیمه جدید میازاکی در ۵ روز
خواندن 2 دقیقه
0
(0)

شاهکار میازاکی پس از پنج شنبه رکورد جدیدی را برای بزرگترین اجرای یک روزه یک فیلم انیمیشن غیر چینی با درآمد 23.7 میلیون دلاری (171.5 میلیون یوان) به ثبت رساند. اینمیشن فروزن ۲ از دیزنی با فروش بلیت 167.6 میلیون یوان در 23 نوامبر 2019 رکورددار شده بود.

انیمه پسرک و مرغ ماهیخوار در اواسط هفته منتشر شد تا از تعطیلات عمومی Qingming چین  که در روز پنجشنبه امسال رخ داد، استفاده کند. تعطیلات چینگ مینگ که به طور سنتی مناسبتی برای ادای احترام به اجداد است، در تقویم صنعت فیلم چین به یکی از مهم ترین تاریخ سینماهای خانوادگی تبدیل شده است. چندین عنوان محلی به طور همزمان اکران شد، از جمله درام روستایی گو شیائوگانگ با صحنه‌برداری در چین به نام Dwelling by the West Lake که با ۲.۷ میلیون دلار در جایگاه سوم پس از Godzilla x Kong قرار گرفت.

اپلیکیشن محلی فروش بلیت مائویان در حال حاضر درآمد انیمه پسرک و مرغ ماهیخوار را بیش از 105 میلیون دلار در چین اعلام کرده که آن را به پردرآمدترین انیمه میازاکی در این کشور تبدیل می کند. این انیمه محبوب در آمریکای شمالی با 46.6 میلیون دلار فروش، به بالاترین حد خود رسید.

پسرک و مرغ ماهیخوار در ژوئیه 2023 در ژاپن افتتاح شد و تا به امروز 61 میلیون دلار درآمد داشته است. این بدان معناست که چین به زودی به بزرگترین بازار واحد فیلم در سراسر جهان تبدیل خواهد شد.

از زمان همه‌گیری کرونا، انیمه‌های ژاپنی احتمالاً جای فیلم‌های هالیوودی را به عنوان دسته فیلم‌های بین‌المللی مورد علاقه سینماگران چینی گرفته‌اند. سال گذشته انیمیشن Suzume ساخته ماکوتو شینکای ۱۱۴ میلیون دلار و انیمیشن Toei Animation The First Slam Dunk نودو سه میلیون دلار به دست آوردند. فقط فست اکس یونیورسال در آن سال بیشتر – 138.7 میلیون دلار – فروخت، در حالی که بقیه استودیوهای آمریکایی بسیار عقب‌تر بودند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان