جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
115 بازدید

آزمون شناسایی ربات پرستار: کدام یکی از این پرستارها ربات است؟ + جواب

آزمون شناسایی ربات پرستار: کدام یکی از این پرستارها ربات است؟ + جواب
خواندن 3 دقیقه
4
(103)

سلام به آزمون شناسایی ربات پرستار خوش آمدید، امروز می‌خواهید باز به چالش کشیدن ذهن و قدرت بینایی تان به شما کمک کنیم تا به توانایی واقعی هوش خود دست یابید. شاید فکر کنید که تشخیص ربات پرستار از یک پرستار واقعی می‌تواند خیلی آسان باشد و برخی هم فکر کنند که برعکس خیلی سخت باشد.

اما اگر کمی بیشتر دقت کنید، و هوش‌تان را به کار بیاندازید، تشخیص آن خیلی هم سخت نیست. به عنوان مثال اگر یک ربات پرستار و یک پرستار واقعی رو به روی شما قرار بگیرد، می‌توانید از ظاهر آن ها به واقعی بودن یا نبودنش پی ببرید اما این که بخواهید از روی یک تصویر یک ربات پرستار را شناسایی کنید، مطمئنا سخت خواهد بود.

آزمون شناسایی ربات پرستار

آزمون شناسایی ربات پرستار

خوب جدای سخت یا آسان بودن حل این آزمون شناسایی ربات پرستار، بهتر است ابتدا به تصویر نگاه کنید. سپس چشمان تان را ببندید و یک ربات را تصور کنید، البته که حالا ربات هایی وجود دارند که با انسان ها مو نمی‌زنند اما اگر کمی بیشتر دقت کنید، او را تشخیص خواهید داد.

وقتی یک ربات را تصور کردید، چشمانتان را باز کنید و به دو پرستار درون تصویر نگاه کنید.

خوب به خودی خود هر دو پرستار کاملا شبیه دو انسان هستند و هیچ تفاوتی از هم ندارند، اما از شما می‌خواهیم بیشتر دقت کنید، به ظاهر آن ها نگاه کنید، آیا چیز مشکوکی به چشم می‌خورد؟

مطمئنا چیزی وجود دارد که یک پرستار واقعی را از یک ربات پرستار متمایز کند.

سرنخ تصویر نگاه به ظاهر آن ها است!

.

.

.

عجله کنید!

آزمون شناسایی ربات پرستار

با این که هیچ زمانی برای تشخیص ربات پرستار قید نشده است، ولی بهتر است کمی عجله کنید تا قدرت ذهن و مهارت جزئی نگری و بینایی را محک بزنید.

.

.

.

آیا موفق شدید؟

پاسخ به آزمون شناسایی ربات پرستار

اگر جزء افرادی هستید که توانسته ربات پرستار را تشخیص دهد، به شما تبریک می‌گوییم، اما اگر هنوز به دنبال این پرستار ربات می‌گردید، بهتر است ما هم به کمکتان بیاییم. اما ابتدا یک فرصت دیگر هم به شما می‌دهیم.

آیا موافقید به موهای هر دو پرستار نگاه کنیم؟ چه چیزی روی موهای آن ها می‌بینید؟

حتما تا حال به جواب رسیده اید، اما اگر هنوز هم متوجه نشده اید پس بهتر است به تصویر زیر نگاه کنید:

آزمون شناسایی ربات پرستار

بله! پرستار سمت چپ یک ربات است، اگر به روی موهای او نگاه کنید، سیم هایی که از موی او بیرون زده است را خواهید دهید.

متوجه شدید؟ برای حل آزمون شناسایی ربات پرستار شما باید ابتدا تصور می‌کردید که ربات ها حتما یک دکمه برای کنترل و روشن و خاموش دارند، یا یک قسمتی که مربوط به سیم ها و تجهیزاتی است که درون آن کار گذاشته شده است. سپس باید با دقت سر تا پای هر دو پرستار را بررسی می‌کردید تا به این سرنخ می‌رسیدید. برای این ربات پرستار، سیم ها بین موهایش جا سازی شده است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی ربات پرستار لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 103

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان