جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
183 بازدید

تست تشخیص همسر مرد: کدامیک از این زنان خشمگین همسر مرد است؟

تست تشخیص همسر مرد: کدامیک از این زنان خشمگین همسر مرد است؟
خواندن 3 دقیقه
3.4
(52)

تست تشخیص همسر مرد: آیا می توانید همسر واقعی مرد را تشخیص دهید؟ در تصویر یک مرد در میان دو زن خشمگین قرار دارد. ظاهرا مرد کاری کرده است که هر دو آن‌ها ناراحت شده اند. به هر حال، یکی از خانم ها همسر واقعی مرد است! اکنون ما شما را به چالش می کشیم تا نظر به سرنخ ها و شواهد موجود در تصویر تشخیص دهید که کدامیک از خانم ها همسر مرد است.

برا حل تست تشخیص همسر مرد ما به شما 10 ثانیه زمان می دهیم. پس خوب حواس تان را جمع کنید، زیرا 10 ثانیه مانند آب خوردن می گذرد.

تصویر تست تشخیص همسر مرد

در تست تشخیص همسر مرد، تمرکز، دقت و ضریب هوشی خود را بیازمایید. به هر حال، شما فرصت کمی دارید، باید در طول 10 ثانیه این تست را حل کنید.

در تصویر زیر شما می توانید مردی را ببینید که در بین دو خانم عصبانی گیر کرده است. زنان هر دو از دست مرد خشمگین به نظر می رسند و آماده حمله به او هستند. با این حال، مرد شوهر یکی از خانم ها است، اما کدام یکی؟ خوب این سوالی است که شما باید به آن پاسخ دهید. به نظر شما کدامیک از زنان همسر مرد است؟ و چرا؟ با انجام این تست تشخیص همسر مرد ضریب هوشی، دقت و تمرکز خود را محک بزنید!

کدام زن همسر مرد است؟

10 ثانیه شما از حالا شروع می شود. در ضمن به یاد داشته باشید که جواب در پایین صفحه قرار دارد.

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب تست تشخیص همسر مرد

آیا موفق شدید، همسر مرد را شناسایی کنید؟ چون 10 ثانیه شما به پایان رسیده است.

اگر با دقت به تصویر نگاه کنید می توانید به راحتی تشخیص دهید که مرد شوهر چه کسی است. به هر حال، جواب تست تشخیص همسر مرد، خانم سمت راست تصویر است. می پرسید چرا؟ به چشمان مرد دقت کنید، او مضطرب و هراسان به زن مو طلایی نگاه می کند. از قدیم گفته اند: «چشم ها دروغ نمی گویند!».

تست تشخیص همسر مرد - جواب

تفریح و سرگرمی تنها مزیت تست های هوش نیست! دانشمندان می گویند معماها و سلامت روان، رابطه مستقیمی باهم دارند. برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه‌ی متفاوت برداشت و درک می کند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست تشخیص همسر مرد لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 52

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان