جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
7 بازدید

استراتژی مناسب برای سرمایه گذاری پس از پامپ اخیر بازار ارزهای دیجیتال

استراتژی مناسب برای سرمایه گذاری پس از پامپ اخیر بازار ارزهای دیجیتال
خواندن 5 دقیقه
0
(0)

بازار ارز دیجیتال در طول یکی دو ماه گذشته با افزایش قیمت‌های قابل توجهی روبرو بوده و پامپ‌های شدیدی را در این بازار شاهد بودیم.‌ اگر شما تقریباً چند ماه پیش اقدام به خرید ارز دیجیتال کرده بودید، احتمالاً در حال حاضر میزان دارایی شما در این بازار چند برابر شده بود و می‌‌توانستید از آن به عنوان یک سرمایه‌گذاری جذاب یاد کنید. امیدواریم که از رشدهای جذاب بازار ارز دیجیتال در طول چند ماه گذشته غافل نبوده و توانسته باشید از فرصت‌های به وجود آمده در این بازار برای سودآوری استفاده نمایید؛ اما به هر حال خیلی از افراد هم ممکن است نتوانسته باشند شرایط خوبی از این بابت ایجاد نمایند و احتمالاً به دلایل مختلف سرمایه‌گذاری خود را در بازار آغاز نکردند.

چه کسانی که در طول چند ماه گذشته سرمایه‌های خود را وارد بازار ارز دیجیتال کرده و به سود مناسبی رسیده‌اند و چه کسانی که هنوز برای سرمایه‌گذاری در بازار کار خود را شروع نکرده‌اند، بایستی از استراتژی معاملاتی مشخصی برای چند ماه آینده استفاده نمایند. داشتن استراتژی مناسب برای سرمایه‌گذاری پس از پامپ‌های اخیر در بازار ارز دیجیتال باعث می‌شود تا شما اولاً ارزش دارایی‌های خود را مطابق این رشد‌های قیمتی افزایش دهید و از این گذشته سودهایی که در چند ماه اخیر به دست آورده‌اید را نیز حفظ نمایید. در حالی که یک بی‌دقتی ممکن است تمام اندوخته‌های شما را از بین برده و عملاً سودآوری چند ماه اخیر شما را نیز نیست و نابود نماید. در کنار شما هستیم تا در این مقاله درباره استراتژی‌های معاملاتی مناسب پس از پامپ‌های اخیر در بازار ارز دیجیتال صحبت کنیم.

۱- بخشی از سودهای خود را از بازار خارج کنید

اولین نکته و اولین استراتژی ما برای کسانی است که در طول چند ماه اخیر در بازار ارز دیجیتال معاملات خود را آغاز کرده و به سود مناسبی در این بازار رسیده‌اند. برای این افراد لازم است تا بخشی از سودهای خود را از بازار پرریسک خارج کرده و وارد بازار کم ریسکتری نمایند تا عملاً دارایی آنها در خطر از بین رفتن قرار نگیرد. به عنوان مثال اگر سرمایه‌گذاری شما بر روی آلتکوین‌های با ریسک بالا مانند پپه یا فلوکی بوده است، می‌توانید حداقل بخشی از سودهای خود را از این ارزهای پرخطر خارج کرده و برای سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین یا اتریوم در نظر بگیرید.

دقت داشته باشید که افزایش قیمت‌های بیت کوین و اتریوم مسلماً مانند این دسته از آلتکوین‌ها نیست؛ اما به هر حال ریسک سرمایه‌گذاری بر روی میم کوین‌ها نیز بسیار زیاد بوده و لازم است تا شما از چنین استراتژی برای حفظ سودهای خود استفاده نمایید.

استراتژی برای سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال

۲- هر اصلاحی فرصتی برای خرید جدید

مسلماً کسانی که هنوز سرمایه‌گذاری خود را در بازار ارز دیجیتال آغاز نکرده‌اند و یا به دنبال افزایش سرمایه‌های خود در این بازار هستند، بایستی در فرصت‌های مناسب خرید ارز دیجیتال را در دستور کار خود قرار دهند. در آینده با نزدیک شدن به پدیده هاوینگ بیت کوین احتمالاً اصلاح‌های قیمتی را در بازار شاهد خواهیم بود که می‌توانند بهترین فرصت برای ورود سرمایه‌گذاران جدید و یا افزایش حجم معاملات توسط سرمایه‌گذاران قدیمی باشد.

اگر دانش تحلیل تکنیکال خود را تقویت کرده باشید می‌توانید اصلاح‌های قیمتی بیت کوین و آلتکوین‌ها را شناسایی کرده و در انتهای این اصلاح‌ها با کمترین میزان ریسک، سرمایه‌گذاری خود را در بازار آغاز کنید. همچنین این دسته از سرمایه‌گذاران نیز بعد از رسیدن به سودهای قابل توجه بایستی از استراتژی قبلی برای حفظ ارزش دارایی‌های خود استفاده نمایند.

۳- از تمام پتانسیل بازار ارز دیجیتال استفاده کنید

ارزهای دیجیتال بازار را می‌توان در دسته‌بندی‌های مختلفی از نظر میزان ریسک سرمایه‌گذاری و همچنین میزان پتانسیل سودآوری تقسیم کرد. برخی از رمز ارزها مانند بیت کوین و اتریوم ریسک سرمایه‌گذاری کمتری دارند؛ اما پتانسیل سودآوری آنها نیز خیلی بالا نیست. مسلماً قرار دادن ‌بخش قابل توجهی از سرمایه‌ها روی بیت کوین و اتریوم و ارزهای دیگری مانند کاردانو می‌تواند ریسک سبد سرمایه‌گذاری شما را در این بازار را به حداقل برساند.

اما در طرف مقابل ارزهای دیجیتال دیگری هم هستند که ریسک سرمایه‌گذاری بسیار زیادی داشته اما در عوض پتانسیل سودآوری قابل توجهی را نیز برای آنها متصور هستیم. بسیاری از میم‌کوین‌ها و حتی آلتکوین‌های ناشناخته چنین شرایطی دارند. ارزهای دیجیتالی مانند فت و پپه ثابت کردند که می‌توانند سودآوری فوق‌العاده جذابی را برای کاربران رقم بزنند. به هیچ وجه نباید از پتانسیل سودآوری این دسته از آلتکوین‌ها غافل شد و شما می‌توانید با یک برنامه‌ریزی درست، این دسته از آلتکوین‌ها را نیز در سبد سرمایه‌گذاری خود قرار دهید.

بهترین تکنیک برای معامله‌گری در این شرایط در بازار ارز دیجیتال این است که‌ بخش قابل توجهی از سرمایه‌ها مثلاً ۶۰ درصد را به خرید بیت کوین و اتریوم اختصاص داده و‌ بخش دیگری را از آن را برای خرید آلتکوین‌هایی با پتانسیل سودآوری بالا اختصاص دهید. در طی زمان با افزایش میزان سود حاصل از خرید آلتکوین‌های با ریسک بالا، کم‌کم باید سودهای خود را از آنها خارج کرده و به سمت سرمایه‌های کم ریسک‌تر مانند خود بیت کوین ببرید. این روند باعث می‌شود تا در طولانی مدت بتوانید بیشترین پتانسیل سودآوری را از بازار داشته باشید. همچنین ریسک از بین رفتن سرمایه‌ها و کاهش ارزش آنها نیز برای شما به حداقل خواهد رسید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان