جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
3
(2)

زنان ذاتا موجوداتی فداکارند! این موجودات حساس در هر نقشی که ظاهر شوند، تمام خود را در میان می‌گذارند و از جان و دل‌شان برای آدم‌های پیرامون‌شان حضور دارند. آنها در نقش مادر فداکاری‌ها می‌کنند و در نقش گرداننده‌ یک زندگی قوی و شکست ناپذیر دیده می‌شوند. اما زنان در طول تاریخ همواره تحت فشار و ظلم بوده‌اند و برای به دست آوردن حق شان چالش‌ها و مبارزات زیادی را به جان خریده‌اند، و در زندگی مدرن، چنان از حق‌های به دست آورده خود مست شده‌اند که گاه خودشان را فراموش می‌کنند. آنها زمانی به خود می‌آیند که دیگر دیر شده است. از این رو بر آن شدیم که نوشتاری را به عنوان هشداری برای این فرشتگان زحمت کش بنویسیم. خانم‌ها قبل از اینکه دیر شود، درس‌های مهم زندگی را فرا بگیرید!

10 آموزه‌ای که زنان دیر فرا می‌گیرند

۱۲ درس زیر را همین امروز بیاموزید،‌ فردا دیر است!

خودپذیری

درک و در آغوش گرفتن خود، از جمله نقص ها و اشتباهات گذشته، منجر به پذیرش خود و عشق به خود می شود. یادتان باشد که قرار نیست در همه نقش‌های خود عاری از نقص باشید. چنین دیدگاهی شما را به سرخوردگی و بیماری سوق خواهد داد.

تعیین مرزها

درک اهمیت تعیین مرزهای سالم در روابط شخصی و حرفه ای و یادگیری “نه” گفتن بدون احساس گناه اهمیت زیادی دارد. بله درست است که فلانی دوست و فلانی خواهرتان است. اما یادتان باشد که خودتان و سلامت روح و روان‌تان بیش از هر چیزی اهمیت دارد. از این به بعد مرز تعیین کنید و به آنها پایبند بمانید! شاید بد نباشد نکات مهم در تعیین مرزهای شخصی را بدانید.

اولویت بندی نیازها

اهمیت مراقبت از خود و اولویت دادن به سلامت جسمانی و عاطفی خود را برای همیشه درک کنید. یک انسان بیمار و خسته به لحاظ روحی هیچ چیز برای اطرافیانش ندارد!

استقبال از پیری

روند طبیعی پیری و یافتن زیبایی و خرد را در هر مرحله از زندگی بپذیرید. قرار نیست برای جوان به نظر رسیدن هر فشاری به خود وارد کنید.

رها کردن کمال

درک اینکه کمال دست نیافتنی است و اشتباه کردن و درس گرفتن از آنها اشکالی ندارد، بسیار مهم است و موجب آرامش شما می‌شود. به دنبال کمال بودن به طور دائم چیزی جز استرس و اضطراب برای‌تان نخواهد داشت. شاید هم همین حالا گرفتار اضطراب شده‌اید. اضطراب بخشی از شخصیت شماست اگر این ویژگی ها را دارید!

هوش هیجانی

توسعه هوش هیجانی بهتر و یادگیری نحوه هدایت و ابراز احساسات موثر رمز موفقیت در زندگی حرفه‌ای و اجتماعی است. بکوشید این ویژگی را در خودتان توسعه دهید پیش از آنکه خیلی دیر شود.

ارزش دوستی های زنانه

درس هایی که زنان دیر می آموزند

قدر پیوندها و حمایت های منحصر به فردی که می توان در دوستی های زنانه یافت را بدانید. زنان باید حامی زنان باشند! قدر دوستی‌های ارزشمند زنانه را بدانید!

زندگی یک مسابقه نیست

درک این نکته که سفر زندگی برای هر فردی منحصر به فرد است، و بد نیست مسیرها و جدول زمانی متفاوتی را انتخاب کنید، مهم است. قرار نیست که در یک میدان مسابقه مدام در تلاش برای پیروزی باشید. اگر چنین دیدگاهی در زندگی داشته باشید بالاخره روزی شکست می‌خورید و سرخورده خواهید شد چون هر مسابقه و مسابقه دهنده‌ای روزی به پایان می‌رسد!

استقلال مالی

اهمیت دانش مالی و استقلال را صرف نظر از وضعیت رابطه‌تان درک کنید. زندگی همیشه به یک صورت باقی نمی‌ماند و شما باید بتوانید در هر شرایطی گلیم خود را از آب بیرون بکشید.

تاب آوری

از چالش‌های گذشته درس بگیرید و انعطاف‌پذیری را در وجودتان توسعه دهید. زندگی همیشه موفقیت و کمال نیست و گاهی با شکست همراه است. آنچه اهمیت دارد حفظ آرامش بعد از شکست، به پا خواستن و ادامه دادن است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان