جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
13 بازدید

کدوم یک از این خدمتکارها مشکوک می زنه؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
کدوم یک از این خدمتکارها مشکوک می زنه؟
خواندن 3 دقیقه
5
(4)

آزمون شناسایی خدمتکار مشکوک: در تصویر دو خدمتکار دیده می شود که هر یک در حال انجام کارهای شان هستند. در نگاه اول ظاهرا همه چیز معمولی به نظر می رسد، اما اینطور نیست. یکی از این خدمتکارها مشکوک به نظر می رسد. به تصویر نگاه کنید و به این سوال پاسخ بدهید: کدامیک از این خدمتکارها مشکوک می زنه؟

اگر از کار کردن خسته شده اید و به یک سرگرمی کوتاه نیاز دارید، پس به جای درستی آماده اید. با انجام این معمای دو دقیقه ای می توانید ذهن خود را سرحال کنید. همچنین آزمون شناسایی خدمتکار مشکوک به شما کمک می کند تا عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای امروزی که فعالیت ذهنی و بدنی کاهش پیدا کرده است معماها و بازی های فکری می توانند جزئی نگری و دقت شما را تقویت کنند.

آزمون شناسایی خدمتکار مشکوک

اکنون وقت آن است تا کارآگاه درون خود را بیدار کنید و آزمون شناسایی خدمتکار مشکوک را حل کنید! تصویر را با دقت بررسی کنید و بگویید کدام خدمتکار مشکوک می زنه؟

کدام خدمتکار مشکوک میزنه

در تصویر دو خدمتکار دیده می شود که هر یک در حال انجام کارهای شان هستند. در نگاه اول ظاهرا همه چیز معمولی به نظر می رسد، اما اینطور نیست. یکی از این خدمتکارها مشکوک به نظر می رسد.

برای شما: معمای قرار ملاقات نگین: کدامیک از این سه مرد، سام است؟

هر وقت تصمیم خود را گرفتید به پایین صفحه بروید و از صحت پاسخ خود اطمینان حاصل پیدا کنید. زیرا ما جواب آزمون شناسایی خدمتکار مشکوک را در آخر صفحه قرار داده ایم.

برای شما: فقط 2 درصد از آدم‌ها می‌تونن رمز این قفل رو پیدا کنن!

.

.

برای شما: آزمون تشخیص دلقک ناراحت: آیا می توانید زیر 7 ثانیه دلقکی رو که نمی خنده پیدا کنید؟

.

.

برای شما: آزمون تصویری شناخت همسر مدیر: کدامیک از این زنان همسر مرد است؟

.

.

برای شما: باهوش ها بگن اشتباه این تصویر چیه (فقط ۱۰ ثانیه وقت داری)

جواب

خدمتکار سمت چپ مشکوک به نظر می رسد، چون در کنار او جواهرت قیمتی درون یک سطل وجود دارد! بنابراین پاسخ آزمون شناسایی خدمتکار مشکوک، خانم سمت چپ است.

جواب آزمون شناسایی خدمتکار مشکوک

تفریح و سرگرمی از جمله نیاز های اساسی برای روح و درون ما انسان ها است. بازی های فکری و تست های هوش تقویت‌کننده عالی برای خلق و خو هستند. همچنین از نظر علمی ثابت شده‌ است که انجام این تست ها توانایی‌های شناختی و مهارت‌های استدلال منطقی را بهبود می بخشند. در مجموع، بازی های فکری شما را باهوش‌تر و ریزبین‌تر می کنند. بنابراین، روزانه از حل کردن آنها غافل نشوید.

تست بینایی: اگه گرگ رو در 7 ثانیه پیدا کردی به خودت بگو تیزبین!

خوانندگان عزیز خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی خدمتکار مشکوک لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مرتبط:

تست بینایی آمپول: آیا می توانید آمپول را در این آزمایشگاه پیدا کنید؟

اگه نابغه ای بگو جای علامت سوال کدوم عدد می شینه؟!

در این عکس چند اشتباه وجود داره؟ اگه تیزبین باشی می توانی همه رو تشخیص بدی!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان