جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
30 بازدید

اگه گرگ رو در 7 ثانیه پیدا کردی به خودت بگو تیزبین!

اگه گرگ رو در 7 ثانیه پیدا کردی به خودت بگو تیزبین!
خواندن 2 دقیقه
0
(0)

بینایی چشمان تان چقدر خوبه؟ اگر می خواهی پاسخ این سوال را بدانی، پس سعی کن گرگی را که در کمین بزها نشسته پیدا کنی، آن هم در طول 7 ثانیه! تا هنوز فقط 20 درصد مردم توانسته اند این تست بینایی را حل کنند. این تست را انجام دهید از قدرت بینایی چشم های تان باخبر شوید.

آزمون های تصویری صرفا برای سرگرمی طراحی نشده اند، بلکه تمرینات جذابی برای مغز هستند که به نوعی توانایی های ذهنی را تقویت و مهارت‌های بینایی را بهبود می بخشند. این تست ها، از پیدا کردن اشیاء مخفی تا شناسایی تفاوت‌ها یا تشخیص الگوها، مغز را به فعالیت وا می دارند که در نتیجه باعث می شوند تا مغز ما همیشه فعال باشد.

خوب حالا آماده شوید و گرگ را پیدا کنید.

گرگ را پیدا کنید

در تصویر بالا می توانید سه بز سفید و زیبا را ببینید که به سوی عکاس نگاه می کنند. به هر حال، جایی در تصویر یک گرگ نیز وجود دارد که در کمین بزها نشسته است. آیا می توانید گرگ را در طول 7 ثانیه پیدا کنید؟

.

.

.

.

جواب

گرگ پنهان

خوانندگان عزیز امیدوارم از این تست لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان