جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
21 بازدید

فقط 2 درصد از آدم‌ها می‌تونن رمز این قفل رو پیدا کنن!

فقط 2 درصد از آدم‌ها می‌تونن رمز این قفل رو پیدا کنن!
خواندن 4 دقیقه
5
(1)

بازی ها و تست‌‌ها راهی عالی برای سپری کردن زمانی خوش و بهترین ابزار برای تحریک مغز هستند. اخیرا هم که تست های منطق و تفکر بسیار محبوب شده‌اند زیرا به مغز یک چالش جدی می دهند و باعث می‌شوند که مهارت های شناختی خود را بهبود بدهید. امروز، ما یک تست خیلی سخت و چالش برانگیز برای‌تان داریم: کد یا رمز قفل را پیدا کنید! شما باید تصویری را تجزیه و تحلیل کنید و به رمز قفل برسید. برای حل این تست می‌بایست سرنخ های پنهان شده در این اعداد را مشخص کنید تا عدد صحیح را که چیزی جز رمز قفل نیست، پیدا کنید.

این کار ممکن است دشوار به نظر برسد، اما اگر برای تجزیه و تحلیل دقیق هر عدد وقت بگذارید، در نهایت ترکیب برنده را پیدا خواهید کرد. تست‌هایی از این دست در شبکه های اجتماعی بسیار پرطرفدار هستند و راه بسیار خوبی برای درگیر نگه داشتن مغز و سرگرم کردن شما محسوب می‌شوند.

اگرچه این تست ممکن است خیلی سخت به نظر برسد، اما در واقع حل آن بسیار سرگرم کننده است!

قوانین حل این تست هوش

تست هوش رمز قفل

این تست هوش از شما می‌خواهد که کد 4 رقمی صحیح را پیدا کنید. برای انجام این کار، باید تمرکز کنید و به نقاط رنگی که پس از هر ترکیب 4 رقمی قرار داده شده است، دقت کنید: اگر نقطه سفید است، به این معنی است که یکی از ارقام وجود ندارد. اگر نقطه زرد باشد، به این معنی است که یکی از ارقام موجود است اما در کادر درست نیست و اگر نقطه سبز باشد به این معنی است که یکی از ارقام در کادر درست قرار دارد.

تست هوش رمز چهار رقمی قفل خیلی سخت است و برای حل آن هوش سرشاری لازم دارید. برای موفقیت در این تست هوش و یافتن کد 4 رقمی صحیح، باید با دقت مشاهده و تمرکز کنید تا نقاط رنگی قرار داده شده پس از هر ترکیب 4 رقمی را تجزیه و تحلیل کنید و کد صحیح را بیابید.

هشدار! نقاط رنگی مرتب نیستند. شما فقط 35 ثانیه فرصت دارید تا کد را پیدا کنید.

برای حل تست هوش‌هایی مثل تست امروز، مهم است که از منطق خود استفاده کنید و وقت و حوصله به خرج دهید. مغز انسان مانند هر عضله دیگری از بدن است و برای عملکرد صحیح به تمرینات منظم نیاز دارد. با آموزش دادن ذهن منطقی‌تان، می توانید یاد بگیرید که اطلاعات را بهتر تجزیه و تحلیل کنید و راه حل هایی ساده‌تر برای مشکلات بیابید.

حتی اگر حل تست برای‌تان آسان نباشد، باز هم می‌تواند یک راه سرگرم‌کننده و موثر برای آموزش منطق و ذهن باشد. بنابراین در انجام این چالش تردید نکنید و شانس خود را امتحان کنید!

نابغه‌ها خیلی سریع کد را پیدا می‌کنند

ما شما را به چالش می کشیم و بعد هم راه حل را در اختیارتان قرار می‌دهیم! تصویر زیر کد را نشان می دهد که از اعداد رنگی تشکیل شده است. اگر توانستید آن را در کمتر از 35 ثانیه پیدا کنید به خودتان افتخار کنید. کد 9067 بود! به همه کسانی که چالش را با موفقیت پشت سر گذاشتند تبریک می گوییم!

کلام پایانی

از شما دعوت می کنیم این مقاله را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید و دوستان و خانواده تان را تشویق کنید تا با انجام تست‌های سرگرم کننده ما، مهارت ها و توانایی های شناختی خود را به چالش بکشند.

ما زمان زیادی را صرف تولید محتوای سرگرم‌کننده در بخش تفریح و سرگرمی می‌کنیم، بنابراین خوشحال می‌شویم اگر بتوانید با اشتراک‌گذاری آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی به انتشار این محتوا کمک کنید. همچنین برای به چالش کشیدن دوستان و خانواده‌تان تردید نکنید و به آنها هم از مزایای انجام تست و معما بگویید!

با به اشتراک گذاشتن این مقاله، کمک می‌کنید تا بازی‌های سرگرم‌کننده ما تا حد امکان توسط افراد زیادی شناخته شود و از آن لذت ببرند. لطفا هر انتقاد و پیشنهادی دارید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. تیم تحریریه خبرنامه تلاش می‌کند، محتوایی تولید کند که مخاطبانش کمال لذت را ببرند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان