جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
9 بازدید

اگه نابغه ای بگو جای علامت سوال کدوم عدد می شینه؟!

اگه نابغه ای بگو جای علامت سوال کدوم عدد می شینه؟!
خواندن 4 دقیقه
5
(2)

امروز هم با یک تست هوش ریاضی جالب در کنارتان هستیم. چالش امروز حسابی مغزتان را به تکاپو خواهد انداخت چرا که باید در میان اعداد الگویی پیدا کنید و بعد بر اساس همان الگو عدد گم شده را بگویید. از شما دعوت می‌کنیم که زمان بگذارید و مغزتان را حسابی به کار بگیرید تا بلکه به جواب این تست هوش ریاضی دست پیدا کنید. برای حل این معمای ریاضی باید از استدلال و منطق خود استفاده کنید. فکر کنید که فرصتی دارید برای اثبات مهارت های حل مسئله‌تان! چه از این بهتر؟! هم سرگرمی و هم زمانی برای آزمودن خودتان! قوانین و هدف این تست هوش یا آی کیو را بخوانید.

تست به چه صورت است؟

به تصویر زیر با دقت نگاه کنید. چهار معادله وجود دارد که یکی از آنها حل نشده است. شما باید هر عدد را به دقت تجزیه و تحلیل کنید تا یک پیوند منطقی بین آنها ایجاد کنید و سپس مقداری را که باید جایگزین علامت سوال شود تعیین کنید. هیچ محدودیت زمانی هم برای‌تان وجود ندارد. با خیال راحت وقت بگذارید و پاسخ تست هوش ریاضی را پیدا کنید. شروع کنید…..


البته این را هم باید بگوییم که شما فقط یک راه برای حل این تست هوش دارید، بنابراین سعی کنید تمرکز خود را به حداکثر برسانید. از هر چیزی که ممکن است حواس شما را پرت کند اجتناب کنید. برای اطلاع از مزایای این آزمون به پاراگراف بعدی مراجعه کنید دوست عزیز!

مزایای انجام این تست هوش ریاضی چیست؟

با انجام دادن این چالش (خواه به جواب درست برسید و خواه نه)، مغز شما به دنبال راهی برای حل آن است. شما روی خلاقیت و استدلال منطقی خود کار می کنید و این راهی برای توسعه مهارت های تفکر انتقادی شماست. علاوه بر این، این تست ها خلاقیت شما را افزایش می دهند به طوری که آنقدر پیشرفت می‌کنید که در زندگی روزمره‌تان حل مشکلات برای شما آسان می شود. پس از آن در هر کاری که انجام می دهید بهره وری بیشتری خواهید داشت. این چالش همچنین به شناسایی افرادی که دارای IQ بالا هستند کمک می کند. برای بررسی پاسخ خود به ادامه مطلب بروید دوست عزیز!

پاسخ تست هوش

در اینجا عدد مورد نظر را می‌بینید:


آیا برای حل این تست هوش ریاضی وقت گذاشتید و سعی کردید عدد گم شده را پیدا کنید؟ آیا پاسخ درست را پیدا کردید؟ عدد مورد انتظار 14 است. برای یافتن این نتیجه، به معادلاتی که قبلاً تأیید کرده‌اید، نگاهی دقیق بیندازید، که هر کدام از قانون زیر پیروی می‌کنند: اولین عدد به اضافه آخرین عدد، منهای عدد میانی. برای دریافت ایده بهتر، معادله اول را در نظر می گیریم: 4 + 3 – 1 = 6. ره هر حال، آیا پاسخ درست را پیدا کردید؟

اگر پاسخ درست را پیدا کردید که تبریک می گوییم! در واقع، تنها یک چهارم کاربران اینترنت موفق به حل این معما شده‌اند. شما به لطف هوش و استدلال منطقی خود توانستید آن را حل کنید که نشان می دهد چقدر راحت می توانید بر مشکلاتی که در زندگی روزمره شما ایجاد می شود غلبه کنید. از طرف دیگر، اگر شکست خوردید، چرا تست های هوش دیگر را در بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه امتحان نمی‌کنید؟ باور کنید که انجام تست های هوش چیزی بیش از سرگرمی است و برای مغزتان یک تمرین درست و حسابی تلقی می‌شود. اگر این چالش را دوست دارید، فراموش نکنید که آن را با دوستان و خانواده خود از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. تیم تحریه خبرنامه از حضور شما در این وبسایت به خود می‌بالد!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان