جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
43 بازدید

جدیدترین فیلم های هولو در مارس 2024؛ حتما تعطیلات عید این 7 فیلم را تماشا!

جدیدترین فیلم های هولو در مارس 2024؛ حتما تعطیلات عید این 7 فیلم را تماشا!
خواندن 4 دقیقه
0
(0)

اگر در هولو به دنبال تماشای فیلمی جدید هستید، حتما این 7 اسم را جستجو کنید تا بتوانید بهترین و جدیدترین های هولو را تماشا کنید. در زیر مجموعه‌ای از بهترین فیلم های جدید هولو در مارس 2024  را گردآوری کرده ایم که اخیرا موفق به کسب اسکار شده اند. این فیلم های تحسین برانگیز در حال حاضر همچنان در فهرست پرفروش‌ترین فیلم های سال قرار دارند.

فیلم های جدید هولو در مارس 2024

تماشای این فیلم ها را در تعطیلات عید نوروز از دست ندهید:

تلماسه 2

قبل از دیدن تلماسه 2، حتما قسمت اول این فیلم را تماشا کنید.

این فیلم در ژانر علمی، تخیلی و حماسی، محصول آمریکاست که در سال 2024 به کارگردانی دنی ویلنوو و نویسندگی جان اسپیتز ساخته شده است. این فیلم دنباله تلماسه (2021) و دومین فیلم از اقتباس دو بخشی از رمانی به همین نام چاپ سال 1965 اثر فرانک هربرت است. بازیگرانی که در قسمت اول این فیلم نیز حضور داشتند عبارتند از تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، جاش برولین، استلان اسکاشگورد، دیو باتیستا، استیون مک‌کینلی هندرسون، زندایا، شارلوت رمپلینگ و خاویر باردم. همچنین در این بخش بازیگران جدیدی مانند آستین باتلر، فلورنس پیو، کریستوفر واکن، لئا سیدو و آنیا تیلور-جوی به نقش آفرینی پرداخته اند.

بلید رانر 2049

بلید رانر 2049

فیلم بلید رانر 2049 نیز فیلم علمی تخیلی نئو-نوآر آمریکاییِ سالِ 2017 ساخته دنی ویلنوو و نویسندگی همپتن فنچر و مایکل گرین است. این فیلم دنباله‌ای بر بلید رانر (1982) است و بازیگرانی چون رایان گاسلینگ و هریسون فورد در کنار آنا د آرماس، سیلفیا هوکس، رابین رایت، مک‌کنزی دیویس، کارلا یوری، لنی جیمز، دیو باتیستا و جرد لتو در آن حضور دارند. نقش های اول فیلم نیز متعلق به فورد و ادوارد جیمز آلموس است.

دانکرک

دانکرک

دانکرک فیلمی در ژانر جنگی تاریخی است که نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن را کریستوفر نولان برعهده داشته و در سال 2017 ساخته شده است. داستان فیلم، در جنگ جهانی دوم اتفاق میفتد و به تخلیه دانکرک از منظر زمینی، دریایی و هوایی می‌پردازد. در جریان این عملیات، بیش از 800 قایق غیرنظامی جان دست‌کم 335 هزار سرباز انگلیسی و فرانسوی را که در محاصره ارتش آلمان نازی گرفتار شده بودند، نجات می دهند. نولان و همسرش اما توماس، تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. همچنین در این فیلم بازیگرانی چون فیون وایتهد، تام گلین-کارنی، جک لودن، هری استایلز، آنورین برنارد، جیمز دارسی، بری کیوگن، کنت برانا، کیلین مورفی، مارک رایلنس و تام هاردی به نقش آفرینی پرداخته اند.

بحث کافیه

حرف کافیه فیلم کمدی آمریکایی ساخته نیکول هلوفسنر است که در تاریخ 18 سپتامبر 2013 منتشر شد. داستان فیلم در مورد زنی مطلّقه است که تصمیم می‌گیرد به دنبال کسی بگردد تا به او علاقه‌مند شدن را یاد بدهد. در این میان، او با شوهر سابق دوستش آشنا می‌شود و… .

سوگلی

سوگلی

این فیلم در ژانر کمدی سیاه تاریخی ساخته یورگوس لانتیموس است که در سال 2018 منتشر شد. نویسنده این فیلم دبورا دیویس و تونی مک‌نامارا است. داستان این فیلم در دوران اوایل قرن 18 بریتانیای کبیر جریان دارد و به رابطه میان عموزاده‌ها سارا چرچیل، دوشس مارلبرو (ریچل وایس) و ابیگیل مشام (اما استون) می‌پردازد که در حال رقابت برای تبدیل‌شدن به ندیمه ملکه آن (الیویا کلمن) هستند. این فیلم با مشارکت استودیوهای مستقر در بریتانیا، ایرلند و ایالات متحده تولید شده‌است. مراحل تصویربرداری اصلی از مارس تا می 1017، در خانه هتفیلد در هرتفوردشر و در کاخ همپتون کورت انجام و تکمیل شده است.

بیچارگان

بیچارگان

بیچارگان به کارگردانی یورگوس لانتیموس و نویسندگی تونی مک‌نامارا در سال 2023 ساخته شده است. این فیلم بر پایه رمانی به همین نام نوشته آلاسدایر گری چاپ سال 1992 تولید شده و بازیگرانی چون اما استون، مارک رافلو، ویلم دفو، رامی یوسف، کریستوفر ابوت و جراد کارمایکل نقش آفرینی کرده اند. این فیلم راوی داستان زن جوانی از دوره ویکتوریا است که اقدام به خودکشی می‌کند اما از طریق پیوند مغز نجات می‌یابد و به سفر ماجراجویانه‌ای به‌منظور خودشناسی می‌رود.

آناتومی یک سقوط

آناتومی یک سقوط

فیلم آناتومی یک سقوط در ژانر ترسناک و درآم دادگاهی، محصول فرانسه است که در سال 2023 توسط ژوستین تریه بر اساس فیلمنامه‌ای به قلم تریه و آرتور هراری ساخته شده است. زاندرا هولر در این فیلم نقش نویسنده‌ای را بازی می‌کند که تلاش دارد بی‌گناهی خود را در قضیه مرگ همسرش ثابت کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان