جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
2.8
(5)

اگر به دنبال لوبریکانت می‌گردید، لزومی ندارد از روان کننده های حاوی مواد شیمیایی استفاده کنید، زیرا برخی جایگزین های طبیعی لوبریکانت وجود دارند که می‌توانید آن ها را در خانه پیدا کنید. این روان کننده‌های طبیعی و خانگی نه تنها به راحتی در دسترس هستند بلکه هیچ تاثیر منفی بر سلامت بدن ندارند. در واقع لوبریکانت‌ها به عنوان یک روان کننده به از بین بردن درد هنگام رابطه جنسی و تقویت احساس رضایت بین دو نفر کمک می‌کند. ما در این مطلب به معرفی 6 جایگزین طبیعی لوبریکانت پرداخته ایم که همیشه در خانه پیدا می‌شوند. با ما همراه باشید.

سفیده تخم مرغ

سفیده تخم مرغ

شاید به نظرتان استفاده از سفیده تخم مرغ به عنوان یک روان کننده عجیب به نظر برسد، اما در واقع سفیده تخم مرغ یکی از جایگزین های طبیعی لوبریکانت است. سفیده تخم مرغ ماده ای لغزنده است. به همین دلیل برخی افراد از آن به عنوان لوبریکانت خانگی استفاده می‌کنند. برای استفاده از این روش، یک تخم مرغ را بشکنید و زرده و سفیده را از هم جدا کنید. سپس درون کاسه بریزید و کنار تخت قرار دهید.

ژل روان کننده آلوئه ورا

آیا تا به حال برای درمان سوختگی آفتاب از ژل آلوئه ورا استفاده کرده اید؟ این ژل علاوه بر درمان سوختگی، خاصیت آرامبخشی و تسکین دهندگی نیز دارد. سعی کنید از آلوئه ورا به ‌عنوان یک روان‌کننده استفاده کنید، زیرا با خاصیت آبرسانی خود به کاهش سوزش پوست نیز کمک می‌کند. بر خلاف سایر محصولات که بر پایه روغن تهیه می‌شوند، ژل آلوئه ورا بر پایه آب ساخته می‌شود که می توان از آن با کاندوم نیز استفاده کرد. در واقع یک شاخه آلوئه ورای تازه و ارگانیت، تاثیر 95 درصدی بر تسکین پوست ملتهب و نرم کردن آن دارد. همانطور که قبلا هم یادآور شدیم شما می‌توانید از آلوئه ورا با کاندوم استفاده کنید.

جایگزین های طبیعی لوبریکانت: روغن بادام شیرین

روغن بادام شیرین

روغن بادام شیرین با خاصیت مرطوب کنندگی و نرم کنندگی به درمان پوست های حساس کمک می‌کند. این روغن بوی خوبی دارد و حتی خوردن آن نیز خطری برای سلامتی بدن ندارد. ماندگار این روغن روی پوست عالی است و لزومی ندارد زود به زود آن را تجدید کنید. با همه این‌ها به این نکته توجه کنید: هر روغنی نمی‌تواند به عنوان روان کننده برای کاندوم لاتکس استفاده شود. زیرا برخی روغن ها منجر به پارگی کاندوم می‌شوند.

روغن نارگیل بکر

روغن بعدی که هم به آبرسانی پوست کمک می‌کند و هم یکی از جایگزین های طبیعی لوبریکانت شناخته می‌شود، روغن نارگیل خالص است. این روغن نه تصفیه شده و نه فرآوری و سفید، اما در حین رابطه جنسی به از بین بردن درد کمک کرده و به عنوان روان کننده عمل می‌کند. بنابراین به عنوان لوبریکانت طبیعی حتما از آن استفاده کنید. اما آیا استفاده از روغن نارگیل به جای روان کننده در رابطه جنسی بی‌خطر است؟

جایگزین های طبیعی لوبریکانت؛ روغن آووکادو

جایگزین های طبیعی لوبریکانت؛ روغن آووکادو

روغن آووکادو، روغن بعدی است که برای استفاده با کاندوم خوب نیست، اما می‌تواند یک روان کننده طبیعی برای اتاق خواب باشد. این نوع روغن هیچ طعم و بوی خاصی ندارد اما ماندگاری بالایی دارد. همچنین روغن آووکادو درست مانند بادام شیرین و نارگیل دارای خواص و فواید بی‌نظیر است. اگر به هر دلیلی نمی‌توانید از روغن بادام شیرین یا ناریگل استفاده کنید، روغن آووکادو بخرید.

روغن زیتون

آخرین جایگزین طبیعی لوبریکانت، روغن زیتون است که بیشتر برای آشپزی و ماساژ بدن استفاده می‌شود. روغن زیتون نیز تاثیر خوبی بر افزایش رطوبت و کاهش اصطکاک دارد. همچنین فراموش نکنید که روغن زیتون جذب پوست نمی‌شود، پس بعد از هر بار استفاده بلافاصله بدن خود را بشویید تا از مسدود شدن منافذ خودداری کنید. از طرفی به خاطر بسپارید که هرگز روغن زیتون را با لوبریکانت استفاده نکنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.8 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان