جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
11 بازدید

به گفته متخصصین گوارش، این ادویه قهوه‌تان را به معجون تبدیل می‌کند!

به گفته متخصصین گوارش، این ادویه قهوه‌تان را به معجون تبدیل می‌کند!
خواندن 2 دقیقه
5
(1)

شاید سال‌ها باشد که قهوه صبحگاهی‌تان را به یک شکل مصرف می‌کنید و حسابی به آن عادت کرده‌اید. اگر اهل امتحان کردن طعم و مزه‌های جدید هستید توصیه می‌کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید. چرا که به گفته متخصصین تغذیه با افزودن تنها یک ماده به قهوه می‌توانید هم طعم این نوشیدنی را تغییر دهید و هم خاصیت آن را بیشتر کنید!

متخصص گوارش و نویسنده، دکتر ویل بولسیویچ، در پست جدید خود در اینستاگرام به چگونگی لذت بیشتر بردن از قهوه پرداخته است. در واقع بسیاری از ادویه‌ها وجود دارند که می‌توانند به مبارزه با التهاب روده کمک کنند و با گنجاندن آنها در قهوه، میان‌وعده یا سایر وعده‌های غذایی روزانه، می‌توانید سلامت روده‌تان را بهبود ببخشید. اگر سلامت روده ها برای‌تان اهمیت دارد ۸ شیوه علمی بهبود سلامت روده به دردتان خواهد خورد!

بولسیویچ در ابتدای ویدیوی اینستاگرام خود می‌گوید: می‌خواهید قهوه‌تان طعم متفاوتی بگیرد؟ دارچین گزینه‌ای ایده‌آل است!‌ بله همان دارچین خوش و عطر بوی همیشگی. البته که دارچین فقط برای قهوه عالی نیست. این ادویه فوق العاده خواص بی نظیر دیگری هم دارد. خواص دارچین باعث شده که ادویه شفابخش نامیده شود.

او اضافه می‌کند: «دارچین، بسیار خوش عطر است. طعم شیرین دارد، با همه چیز خوب می‌شود و می‌توانید آن را با ادویه‌های دیگر هم استفاده کنید. خواه دارچین را به قهوه در زمان آماده کردن اضافه کنید و خواه آن را پس از دم کشیدن به نوشیدنی‌تان اضافه کنید، از نتیجه لذت خواهید برد!

این متخصص تغذیه ادامه می‌دهد: خیلی ها می گویند دارچین فقط برای پاییز است، من می‌گویم پاییز، زمستان و بهار  فرقی نمی‌کند!‌ دارچین را به قهوه تان اضافه کنید و لذت ببرید!

بنابراین این بار که می خواستید قهوه بنوشید، در کابینت ادویه را باز کنید و دارچین را امتحان کنید. شما می‌توانید این ادویه را با قهوه یا چای مخلوط کنید، و ما قول می‌دهیم که روده تان حسابی بابت این افزودنی از شما تشکر خواهد کرد. 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان