جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 7 دقیقه
3.1
(17)

خوب به سال جدید نزدیک می‌شویم و بسیاری از خانم‌ها در تکاپو برای آماده شدن هستند. با این حال به نظر می‌رسد که روزهای آخر سال سرعت بسیار بالایی دارند و آدم وقت کم می‌آورد. احتمالا حالا هم به دنبال این هستید که چه لباسی بپوشید، مانتوی عیدتان چه باشد، چه کفشی بخرید و به طور کلی تیپ عید ۱۴۰۳ تان چه باشد. اگر با جستجوی این سوال که برای عید چی بپوشم ۱۴۰۳ به این مقاله رسیده‌اید، جای خوبی هستید. با ما تا انتها همراه باشید تا هم چند مدل لباس شیک به شما معرفی کنیم و هم نکاتی در اختیارتان قرار دهیم که در تیپ و رفتار، باکلاس‌تر از خودتان نبینید!

تیپ عید ۱۴۰۳؛ امسال عید چی بپوشم؟

اینکه خوش تیپ و باکلاس باشید هم به لباس‌تان مربوط است و هم به رفتارتان. به مرور این مقاله را اسکرول کنید تا نکات طلایی را ببینید و در کنارش عکس‌ها را برای ایده گرفتن تماشا کنید:

آراستگی از هر چیزی مهم‌تر است!

آراسته بودن بخش مهمی از شیک و باکلاس بودن است. حتی آن دسته از دخترانی که همیشه بسیار غیررسمی به نظر می‌رسند، سخت تلاش کرده اند تا آن امواج بی دردسر موها و حال و هوای آرامشان را ایجاد کنند. درست کردن موها، آرایش و سایر نظافت‌های روزمره، عادت مهمی است که باید ایجاد شود، بنابراین عاقلانه است که روی بهترین مدل مویی که می‌توانید سرمایه گذاری کنید و همواره خوش عطر و تمیز باشید. و اهمیت وضعیت بدنی خوب را فراموش نکنید!‌ تصاویر زیر چند مدل وست و شلوار هستند که شما می‌توانید با تغییر طرح پارچه ایده خود را پیاده‌سازی کنید:

 

کلاسیک‌ها را فراموش نکنید

داشتن استایل به معنای پیروی از آخرین مدها یا ترندها نیست. در نهایت، کلاسیک‌ها همیشه پیروز خواهند شد، زیرا سبک واقعی همیشه از مد فراتر می‌رود. روی برخی از لباس های کلاسیک سرمایه گذاری کنید، مواردی که با سبک زندگی و فرم بدن شما سازگار هستند، خواه شلوار جین باشد یا یک کت خوش تراش، و بعد رگه‌هایی از مد روز را اضافه کنید تا نشان دهید که باکلاس‌ترین هستید. کت‌های زیر را ببینید. این‌ها همیشه زیبا خواهند بود:

از شب قبل برنامه ریزی کنید که قرار است چه بپوشید

خیلی کم احتمال دارد شیک به نظر می‌رسید اگر اولین چیزهایی را که صبح به دستتان می‌رسد را بردارید و بپوشید. چند دقیقه برای انتخاب لباس شب قبل‌تان از لباس زیر گرفته تا لوازم جانبی وقت بگذارید. این کار به شما کمک می‌کند که خوش تیپ تر باشید و به علاوه صبح را هول هولی کاری نمی‌کنید. برای عید ۱۴۰۳ هم که استایل ست و لباس‌هایی که ست هستند بسیار ترند است و این کارتتان را راحت‌تر می‌کند. موارد زیر را ببینید:

به خودتان زمان زیادی برای آماده شدن بدهید

زنگ ساعت خود را چند دقیقه زودتر تنظیم کنید تا زمان لازم برای آرایش مو و آرایش خود را داشته باشید. در حالی که ممکن است کمی خواب اضافی را از دست بدهید، از آراسته‌تر به نظر رسیدن سود می‌برید و احتمال خروج از خانه به طور نامرتب و نه چندان خوش تیپ کاهش می‌یابد. اصلا شاید لازم باشد در کنار تیپ عید ۱۴۰۳، این موضوع را در خودتان نهادینه کنید که همیشه کمی از خواب‌تان بزنید و به استایل‌تان برسید.  اگر عید را میهمانی دعوتید و دنبال شومیز زیبا می‌گردید، نگاهی به طرح‌های زیر بیندازید:

لباس زیر مناسب را انتخاب کنید

پایه و اساس یک ظاهر عالی، انتخاب لباس زیر مناسب است. چه به یک سوتین بدون بند  نیاز داشته باشید، چه بخواهید شلواری بپوشید که لباس زیر خاصی نیاز دارد. به هر روی یک زن و باکلاس و خوش تیپ این نکته را قطعا مد نظر دارد!  مانتوی بلند برای عید ۱۴۰۳ می‌خواهید. این دو تا عالی هستند:

از سایر زنان شیک الهام بگیرید

ما به شما پیشنهاد نمی کنیم که طرز لباس‌ پوشیدن دیگران را عینا تقلید کنید، اما الهام گرفتن از سایر زنان شیک پوش راهی عالی برای تعریف استایل خود است. به پینترست، وبلاگ‌ها و اینستاگرام بپردازید، ظاهر موردعلاقه‌تان را انتخاب کنید، و سپس بررسی کنید که چگونه می‌توانید آن‌ها را برای سبک زندگی و بدن خود به کار ببرید. سعی کنید از کپی برداری دقیق ظاهر ییک فرد خودداری کنید. راستی اگر دنبال مانتو شیک و باکلاس برای عید ۱۴۰۳ هستید هم ما قبلا چندین مدل را گردآوری کرده‌ایم!

فقط چیزهایی بپوشید که مناسب اندام‌تان هستند

مهم نیست که چقدر لباسی را دوست دارید، اگر با فرم بدن شما سازگاری نداشته باشد یا از پوشیدن آن احساس ناراحتی کنید، هرگز شیک و خوش پوش به نظر نخواهید رسید. اطمینان حاصل کنید که هر چیزی که می‌پوشید به خوبی با اندام‌تان تناسب داشته باشد و نکات مثبت شما را برجسته کند. در صورت لزوم، از یک طراح لباس بخواهید در این زمینه راهنمایی‌تان کند. مثلا شلوار گشاد امسال و سال آینده حسابی ترند است. مدل‌های زیر را ببینید و اگر با اندام‌تان سازگار است حتما یکی تهیه کنید:

 

کمی هزینه کردن برای ظاهرتان اشکالی ندارد!

ساده ترین ترکیب شلوار جین و تی شرت وقتی با یک جفت کفش، کیف، روسری یا کمربند عالی همراه باشد، می‌تواند بی نهایت شما را شیک تر کند. یک اکسسوری گران‌قیمت می‌تواند لباس‌های اصلی را جذاب‌تر نشان دهد. شاید بد نباشد برای انتخاب تیپ نوروز ۱۴۰۳ تان این نکته را مد نظر داشته باشید.

 

 

مراقب لباس‌های خود باشید

این مهم‌ترین نکته در مورد خانم های شیک پوش و خوش استایل است. اگر می‌خواهید لباس‌هایتان به بهترین شکل ظاهر شوند، آن‌ها را در خانه نپوشید و برای شستن و نگهداری درست آن‌ها وقت بگذارید. لباس‌هایتان را آویزان کنید یا تا کنید، به محض اینکه لکه‌ روی شان افتاد به آن رسیدگی کنید.

کمد لباس خود را سازماندهی کنید

اگر به سرعت لباس‌ها و لوازم جانبی مورد نیاز خود را پیدا نکنید، هرگز نمی توانید شیک به نظر برسید. کمی وقت بگذارید تا کمد لباس تان همیشه منظم بماند. لباس‌هایی را که دیگر مناسب بدن یا سبک زندگی شما نیستند را بیرون بیاورید و وسایل باقیمانده را به گونه ای سازماندهی کنید که بتوانید آنها را به راحتی پیدا کنید. برای عید چی بپوشم ۱۴۰۳: یکی از ست‌های زیزر بی نظیر خواهند بود:

برده مد نباشید

 اگر به ظاهر خنثی تر و آرام تر علاقه دارید، هرگز با دنبال کردن ترندی که مناسب شما نیست، راحت یا شیک به نظر نخواهید رسید. افراد شیک پوش می‌دانند که چگونه ترندهای فعلی را انتخاب کنند و آنها را با ظاهر خاص خود ترکیب کنند و چگونه لباس‌های خود را مطابق با سلیقه شان استایل کنند. اگر هم تا به امروز بنده مد و ترند بودید، همین حالا یاد بگیرید که با داشتن امضای خودتان پای لباس‌ها و استایل‌تان بسیار بسیار زیباتر دیده خواهید شد. لباس برای عید ۱۴۰۳ را طوری انتخاب کنید که در هیچ شخص دیگری قابل پیدا کردن نباشد چون استایل و سبک خودتان است!

کلام پایانی

با هم چند نکته مهم و چندین مدل لباس برای خوش تیپ و باکلاس بودن دیدیم. در پایان فراموش نکنید که زن با اعتماد به نفس زیباترین زن دنیاست. بنابراین شاید بد نباشد زبان بدن اعتماد به نفس را یاد بگیرید و از هر راهی برای تقویت این ویژگی استفاده کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد آرا: 17

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
  1. م نیم‌رخ
    م

    عید نیست که ماه رمضان هس ، هرچی داری اونو بپوش خودتتو به آب و آتش نزن هرس نخور که نمیتونم بخرم یا اون داشته باشم .

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان