جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1616 بازدید

مدل شلوار برای عید ۱۴۰۳؛ امسال حتما این 6 مدل شلوار رو بخر!

مدل شلوار برای عید ۱۴۰۳
خواندن 3 دقیقه
3.2
(57)

سال نو زمان بسیار خوبی برای بررسی کمد لباس‌هایتان است تا قبل از خرید جدید، لحظه‌ای به چیزهایی که هرگز نمی‌پوشید یا لباس‌هایی که همیشه آن‌ها را می‌پوشید فکر کنید. بنابراین قبل از خرید حتما کمدتان را مرتب کنید، آن لباس هایی را که نمی پوشید از کمدتان جمع کنید. سعی کنید همیشه یک شلوار ساده داشته باشید تا با تاپ و پیراهن دکمه دار ست کنید. البته ما در این مطلب به معرفی 6 مدل شلوار برای عید ۱۴۰۳پرداخته ایم که حتما باید برای سال جدید به کمدتان اضافه کنید.

مدل شلوار برای عید ۱۴۰۳

این 6 مدل شلوار برای عید ۱۴۰۳ یا سال 2024 مد است و اگر می خواهید به روز لباس بپوشید، حتما از این شلوارها بخرید و بپوشید. در واقع این 6 مدل، ترند شلوار 2024 است که هر دختر نوجوان و جوانی باید در کمد لباسش داشته باشد.

در طراحی و استایل شلوارهای شیک برای دختران، همیشه باید منتظر مدل های جدید باشید. اما در سال‌های اخیر، این ترندها جذاب تر و زیباتر شده و در عین حال برای کسانی که عاشق استایل مینیمال هستند نیز مناسب است. حالا بیایید به تماشای مدل های شلوار برای عید نوروز ۱۴۰۳ بپردازیم.

شلوارهای لیگینگ

شلوارهای لیگینگ

شلوارهای لیگینگ یا لگینز، طرح ها و رنگ های زیبایی دارد. ست مناسب این شلوارها تیشرت‌ها، بلوزها یا سوئیت‌شرت‌هاست که در فصل سرما می توان با کت یا کاپشن نیز ترکیب کرد.

شلوارهای واید لگ

شلوارهای واید لگ

اگر یک شلوار واید لگ که به نام شلوارهای گشاد نیز شناخته می شوند، بخرید، می توانید آن را با هر بلوز و تیشرتی ست کنید. طرح ها و رنگ های این شلوار نیز شیک و جذاب است، فقط کافی است رنگ لباس و شلوار را به درستی با هم ست کنید

شلوارهای کتان

شلوارهای کتان

شلوارهای کتان، بافتی خنک و راحت دارند که برای فصل گرم کاربرد زیادی دارد. سعی کنید شلوارهای کتان با رنگ های شاد را با بلوز تیشرت های رنگ شاد ست کنید. مطمئنا خوشتان خواهد آمد.

شلوارهای بالونی

شلوارهای بالونی

حتما حتما یک شلوار بالونی بخرید. شلوارهای بالونی با بالن‌های حجیم در قسمت پهلوها و ران‌ها برای ست کردن با لباس های کژول مناسب است و می توانید برای استایل های غیر رسمی از آن‌ها استفاده کنید.

شلوارهای کش

شلوارهای کش

شلوارهای کش یا شلوارهای با تنور، با پهلوهای کششی یا بندهای کششی در کمر طراحی می‌شوند. این شلوارها هم جزء شلوارهای راحت است که می شود برای پوشش روزمره یا فعالیت های ورزشی از آن‌ها استفاده کرد.

شلوارهای درجه‌دار

شلوارهای درجه‌دار

شلوارهای درجه‌دار بیشتر روی جین و با جزئیات دکمه‌دار در جلو یا روی پهلوها طراحی می‌شوند. این شلوار نیز در رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شوند و به راحتی با هر نوع لباسی ست می شوند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.2 / 5. تعداد آرا: 57

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان