جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
21 بازدید

در 5 ثانیه بگو اشتباه این تصویر چیست؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
در 5 ثانیه بگو اشتباه این تصویر چیست؟
خواندن 2 دقیقه
4
(5)

آزمون تشخیص اشتباه تصویر غارنشینان: فقط یک کارآگاه واقعی می تواند اشتباه فاحش این تصویر را در عرض 5 ثانیه تشخیص دهید! با انجام این تست ضریب هوشی خود را محک بزنید.

ما انسان‌ها عاشق معماها هستیم. برخی ها می گویند ارسطو نیز یکی از علاقه مندان معماها و تست های هوش بوده است. دانشمندان می گویند دلایل متفاوت و اغلب ناشناخته ما را به سوی حل یک معما سوق می دهد و زمانی که پاسخ را می یابیم، در بدن ما آدرنالین ترشح می شود که در نتیجه حس خوبی به ما دست می دهد. انجام این بازی ها مغز شما را فعال نگه می دارند و باعث می شوند که همیشه تحت هر شرایطی خلاق و آماده باشید.

حالا وقت آن است تا هوش خود را محک بزنید.

آزمون تشخیص اشتباه تصویر غارنشینان

در تصویری که مشاهده می کنید، گروهی از مردان و زنان ماقبل تاریخ دیده می شوند. با این حال یک اشتباه فاحش در تصویر وجود دارد و شما باید آن را در عرض 5 ثانیه تشخیص دهید.

 

اشتباه تصویر چیست

زمان شما از الان شروع می شود!

به تصویر نگاه کنید و آن را با دقت بررسی کنید.

آیا متوجه اشتباه شده اید؟

عجله کن؛ زمان زیادی باقی نمانده.

و زمان به پایان رسیده است.

به خوانندگانی که متوجه اشتباه شده اند تبریک می گویم.کسانی که نتوانستند می‌توانند اکنون جواب آزمون تشخیص اشتباه تصویر غارنشینان را ببینند.

پاسخ

 

اشتباه تصویر

اشتباه تصویر این است که یکی از غارنشینان چراغ قوه در دست دارد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص اشتباه تصویر غارنشینان لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان