جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
16 بازدید

آیا می توانید به دختر در پیدا کردن موتورش کمک کنید؟

آیا می توانید به دختر در پیدا کردن موتورش کمک کنید؟
خواندن 3 دقیقه
4.3
(3)

ابتدای کار بگویم که پیدا کردن موتور این دختر حواس پرت کار آسانی نیست و به قدرت بینایی و مهارت جزئی نگری زیادی نیاز دارد. در واقع باید تیزبین باشید. طراحی تست هوش برای بازی و به چالش کشیدن ذهن شما بهترین است. شما برای پیدا کردن موتور به 11 ثانیه زمان نیاز دارید. اگر به دقت به تصویر نگاه کنید مطمئنا به جواب خواهید رسید. تمرکز کنید و از بالا به پایین و از چپ به راست به تصویر نگاه کنید و بعد پاسخ بدهید.

موتور دختر حواس پرت کجاست؟

موتور دختر حواس پرت کجاست؟

تست های هوش تصویری بهترین راه برای تقویت حافظه و رفع خستگی و سرگرمی است. از طرفی یکی از مزیت های برجسته آن دور کردن خطر ابتلا به آلزایمر است. در واقع هر چقدر از ذهن و مغز خود کار بگیرید و همیشه تمرینات ذهنی را انجام دهید، به همان اندازه قدرت ذهن، تمرکز و حافظه شما نیز تقویت می‌شود. پس برای این که حتی در بزرگسالی نیز از سلامت خوبی برخوردار باشید، حتما روزی یک تست هوش انجام دهید.

به تصویر مزرعه نگاه کنید:

تصویر فوق درست یک پازل است که شما برای تکمیل کردن آن باید قطعه گم شده را پیدا کنید. ما به شما یک توضیح در مورد تصویر بدهکاریم: تصویر نشان دهنده یک میدان است که دختری موتور سوار کنار فواره آب ایستاده است. دو نیمکت اطراف حوض آب قرار دارد و دور میدان نیز خانه های مسکونی است. یک ماشین هم به چشم می خورد با چند درخت کوچک و بزرگ. آسمان هم صاف و آفتابی است. حالا این موتور به آن بزرگی کجا قرار دارد؟ آیا می‌توانید پیدا کنید؟

اگر به خود ایمان دارید، بیایید شروع کنیم!

موتور دختر حواس پرت کجاست؟

.

11  ثانیه شما به پایان رسید.

جواب تست هوش امروز

آیا توانستید مشکل این دختر را حل کنید؟ اگر پیدا کردن موتور سخت به نظر می‌رسد، نگران نباشید ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. اگر با دقت به سمت چپ بالای تصویر نگاه کنید، پشت بازی دختر که دست به کمر گرفته، دو دسته موتور و یک چرخ جلویی در دید شما قرار می‌گیرد. اگر هنوز پیدایش نکرده اید، به تصویر زیر نگاه کنید:

تست هوش

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص خروس لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان