جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
9 بازدید

این حیوان گربه است یا سگ؟ تشخیص شما چیست؟

این حیوان گربه است یا سگ؟ تشخیص شما چیست؟
خواندن 2 دقیقه
2.8
(6)

آیا برای تست IQ آماده هستید؟ این تست توهم نوری را انجام دهید تا ببینید چقدر جزئی نگرید و قدرت بینایی تان چقدر است! اگر با دقت به تصویر نگاه کنید می توانید به راحتی به جواب درست برسید. سوال این است: این حیوان گربه است یا سگ؟ تشخیص با شماست!

برای کسانی که با حل این تست ها آشنا نیستند، باید بگوییم توهمات نوری بصری هرچند تصاویر جذاب هستند اما می‌توانند شما و مهارت‌هایتان را به چالش بکشند. مثلا شما با حل توهمات نوری باید به جواب معما برسید. درست مثل این تست توهم نوری که می خواهد به این سوال که حیوان درون تصویر گربه است یا سگ! پاسخ دهید.

به تصویر توهم نوری با دقت نکنید:

حیوان گربه است یا سگ؟

اگر به تصویر نگاه کنید منظره از پشت بام یک خانه است و ظاهرا یک حیوان پشمالو نیز روی سقف یکی از خانه‌ها نشسته است حالا شما باید بگویید این حیوان سگ است یا گربه؟ صبر کنید سریع جواب ندهید، ابتدا خوب به تصویر نگاه کنید، بعد فکر کنید که شکل این حیوان به گربه می خورد یا سگ، سپس پاسخ نهایی را بدهید.

آیا برای حل این توهم نوری آماده هستید؟

چقدر به مهارت بینایی تان اعتماد دارید؟ شما برای حل این تست 9 ثانیه زمان دارید، پس سرعت العمل خود را بالا ببرید.

جواب درست توهم نوری

اگر موفق شدید تا جواب درست بدهید، به شما تبریک می گوییم اما اگر هنوز به دنبال این هستید که بفهمید حیوان سگ است یا گربه، بهتر است به تصویر زیر نگاه کنید:

حیوان گربه است یا سگ؟

حتما نظر و پیشنهادتان را از طریق فسبوک و انستاگرام خبرنامه با ما به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید از بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه به حل جدیدترین معماها و بازی های فکری بپردازید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.8 / 5. تعداد آرا: 6

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان