جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
14 بازدید

آیا می توانید 3 تفاوت بین تصاویر مترسک را زیر 11 ثانیه پیدا کنید؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
آیا می توانید 3 تفاوت بین تصاویر مترسک را زیر 11 ثانیه پیدا کنید؟
خواندن 2 دقیقه
5
(1)

بین دو تصویر مترسک سه تفاوت وجود دارد. آیا می توانید همه آنها را در عرض 11 ثانیه تشخیص دهید؟ این تست بینایی را حل کنید و مهارت بصری تان را به چالش بکشید.

آزمون های تشخیص تفاوت راه های بسیار خوبی برای تقویت حافظه و بینایی هستند. آنها دقت دید چشم های شما را به جزئیات را به چالش می کشند، زیرا تشخیص تفاوت بین دو تصویر تقریبا یکسان کار ساده ای نیست. در دنیای امروز، توانایی های ذهنی بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. اگر می خواهید ضریب هوشی بالایی داشته باشید، پس روزانه حداقل یک تست هوش حل کنید.

حالا آماده شوید و خود را محک بزنید!

تفاوت ها را تشخیص دهید

تصاویر مترسک

تصویر بالا دو عکس یکسان را در کنار هم نشان می دهد. می توانید یک مترسک را ببینید که یک خرگوش دوست داشتنی در کنار او قرار دارد. اگرچه تصاویر تقریبا یکسان هستند، اما 3 تفاوت بین آنها وجود دارد. آیا می توانید همه آنها را در 11 ثانیه پیدا کنید؟

تصاویر را با دقت نگاه کنید، تفاوت بین آنها را متوجه خواهید شد. زمان شما از الان شروع می شود.

.

.

.

.

زمان تمام شده است. آیا توانستید تمام تفاوت های موجود در تصویر را تشخیص دهید؟

به کسانی که موفق شده اند تبریک می گوییم. اما اگر تا هنوز به دنبال تفاوت ها هستید، می توانید جواب را در زیر ببینید.

جواب

تفاوت ها به شرح زیر است:

تفاوت ها

خوانندگان عزیز خبرنامه امیدوارم از تست امروز لذت برده باشید. شما می‌توانید از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه به حل جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها بپردازید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مرتبط:

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان