جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
21 بازدید

چه چیزی در این عکس از بقیه متفاوت است؟

چه چیزی در این عکس از بقیه متفاوت است؟
خواندن 3 دقیقه
3.5
(2)

اگر فکر می کنید چشمان تیزبینی دارید مطمئنا می‌توانید این چالش ساده و در عین حال جذاب را حل کنید. در این تصویر شما باید تفاوت درون تصویر را پیدا کنید. آیا می‌توانید بفهمید چه چیزی در این تصویر از بقیه متفاوت تر است؟

بیایید به تصویر نگاه کنیم!

تست هوشتست های هوش همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز را نشان می‌دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب داده و قدرت بصری ما را به چالش بکشد. در این تصویر نیز شما باید از قدرت بینایی استفاده کنید و تفاوت درون تصویر را پیدا کنید!

آیا موفق به یافتن تفاوت درون تصویر شدید؟

تصویر ستون ها و ردیف هایی است که چند آتش نشان ایستاده است و شما باید بفهمید چه چیزی بین آن ها متفاوت است. آیا می‌توانید در طول 5 ثانیه به جواب درست دست پیدا کنید.

حالا با دقت به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید در این عکس چه چیزی از بقیه متفاوت تر است. اگر با دقت و با تمرکز بالا به تصویر نگاه کنید خیلی زود موفق به یافتن تفاوت خواهید شد.

تست هوش

قدرت بینایی و مهارت جزئی نگری

قدرت بینایی پیچیده‌تر از چیزی است که فکرش را بکنید. مسیر انتقال سیگنال‌های حس بینایی به قشر بینایی مغز، فرایندی فوق العاده پیچیده است. به همین دلیل اطلاعات بصری از چشم تا رسیدن به مغز مسیر طولانی را طی می‌کند تا مغز و ذهن شما بتواند روی درک و تشخیص آن تمرکز کند. بسته به عکس و مشاهدات چشم، لایه‌های تصویر ممکن است متفاوت نمایش داده شوند. به همین دلیل شما آنچه را در توهمات فیزیولوژیکی می‌بینید، خیلی متفاوت‌تر از خود واقعی‌اش است. این تصاویر حاوی چندین نمونه از یک الگو یا تصویر هستند. آنچه هم سرگرم کننده است هم گیج کننده.

جواب تست هوش

خوب اگر جزء کسانی هستید که به جواب درست رسیده اید، به شما تبریک می‌گوییم اما اگر هنوز به دنبال جواب می‌گرذید، بهتر است به تصویر زیر نگاه کنید:

تست هوش

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست هوش امروز لذت برده باشید. شما می‌توانید از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه به حل جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها بپردازید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان