جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
5 بازدید

وقتی گلکسی S23 اولترا باشد چرا باید آیفون 15 پرو بخرید؟

وقتی گلکسی S23 اولترا باشد چرا باید آیفون 15 پرو بخرید؟
خواندن 2 دقیقه
1
(1)

تلفن‌های پریمیوم معمولاً قیمت پایینی دارند و اما ظاهرا این قضیه در مورد گوشی های گلکسی اس 23 اولترا صدق نمی‌کند. در حال حاضر شما می‌توانید جدیدترین گوشی پرچم‌دار سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا با 250 گیگابایت داده را ارزان تر از آیفون 15 پرو خریداری کنید. خرید این گوشی برای کسانی که می‌خواهند موبایل‌شان را نو کنند، مقرون به صرفه تر است.

هرچند بر اساس پیش‌بینی ها جانشین S23 Ultra در نیمه‌های اول سال 2024 به بازار عرضه می‌شود، اما نمی‌توان انکار کرد که گلکسی S23 Ultra از همان اوایل سال پس از عرضه‌اش تا کنون مورد پسند خیلی‌ها قرار گرفته است و حتی افراد زیادی همچنان در حال خرید گلکسی اس 22 اولترا هستند. ویژگی های جذاب سری اولترا سامسونگ باعث شده تا مردم در حالی که جانشین اس 23 اولترا در راه است، همچنان به دو نسل قبل آن اس 22 و اس 23 علاقه داشته باشند و برای خرید آن اقدام کنند.

بهترین ویژگی اس 23 اولترا، تنظیم دوربین آن است. دوربین 200 مگاپیکسلی جدید Samsung Galaxy S23 Ultra فوق العاده است و به حدی قوی است که نیاز به خرید لنز و دوربین های بزرگ و سنگین ندارید. موقع عکس گرفتن می‌توانید نور را کم و زیاد کنید و از سایر گزینه های موجود در آن استفاده کنید.

گلکسی اس 23 اولترا

در حالی که Ultra از زمان عرضه‌اش تا کنون در رقابت تنگاتنگ با شرکت هایی مانند گوگل و اپل قرار داشته است، اما با داشتن دوربین با کیفیت همچنان پرچم‌دار این عرصه است. بنابراین اگر می‌خواهید عکس‌های زیبا و چشم نواز بگیرید حتما یک گوشی اس 23 اولترا خریداری کنید.

برخلاف هر گوشی پرچم‌دار دیگری (به استثنای گوشی‌های تاشو)، S23 Ultra از نظر بهره‌وری نیز عالی است، زیرا قلم S Pen همراه آن – که درون خود گوشی قرار دارد – نیاز شما به دفترچه یادداشت و خودکار را برآورده می‌کند. به خصوص اگر طراح هستید، می‌توانید از نقاشی دیجیتالی برای طراحی مدل‌هایتان روی همین گوشی استفاده کنید.

البته، نمی‌توان از صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED فوق العاده S23 Ultra چشم پوشی کرد زیرا اندازه صفحه آن باعث می‌شود به راحتی صفحه کاربری‌تان در رسانه های اجتماعی را مشاهده کنید و حتی در آن فیلم ببینید. بنابراین به جای خریدن گوشی با قیمت بالا یک گلگسی اس 23 اولترا بخرید و از کارایی آن لذت ببرید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان