جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
15 بازدید

سامسونگ گلکسی S21 FE به نسخه‌ اندروید ۱۴ به‌روزرسانی شد

سامسونگ گلکسی S21 FE به نسخه‌ اندروید ۱۴ به‌روزرسانی شد
خواندن 2 دقیقه
3.7
(3)

آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید، یعنی اندروید ۱۴، برای گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE منتشر شده است. این به‌روزرسانی به شماره ورژن وان‌یو‌آی ۶ نیز شناخته می‌شود و از سوی سامسونگ برای مدل‌هایی که با قفل اپراتور به بازار عرضه شده‌اند، در ایالات متحده منتشر شده است. این مدل‌ها تنها با سیم‌کارت اپراتور خاصی کار می‌کنند و با مدل‌های آنلاک که با هر سیم‌کارتی سازگار هستند، متفاوتند.

بر اساس گزارش سم‌موبایل، سامسونگ احتمالاً به‌زودی به‌روزرسانی اندروید ۱۴ را برای سایر مدل‌های سری گلکسی S21 نیز عرضه خواهد کرد. در حال حاضر، نسخه‌های آنلاک و بین‌المللی گلکسی S21 FE هنوز این به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اند؛ اما منتظر بمانید، چرا که انتشار آن برای این مدل‌ها نیز در چند روز آینده پیش‌بینی می‌شود.

گلکسی S21 FE

به‌روزرسانی اندروید ۱۴ شامل پچ امنیتی نوامبر (آبان و آذر) ۲۰۲۳ برای گلکسی S21 FE است. برای دریافت این به‌روزرسانی، به بخش تنظیمات گوشی خود بروید، سپس به منوی به‌روزرسانی نرم‌افزار رفته و دستورالعمل‌های دانلود و نصب را دنبال کنید.
گلکسی S21 FE ابتدا با اندروید ۱۲ معرفی شد و پس از آن به‌روزرسانی‌های اصلی اندروید ۱۳ و حالا اندروید ۱۴ را دریافت کرده است. این گوشی در آینده نیز دو به‌روزرسانی دیگر سیستم‌عامل اندروید را دریافت خواهد کرد.
رابط کاربری وان‌یو‌آی ۶ با خصوصیات متنوعی از جمله طراحی جدید پنل سریع، فونت جدید، ایموجی‌های جدید، ویجت پخش‌کننده رسانه با انیمیشن موج و طراحی ساده‌تر برای اپلیکیشن دوربین پیش‌فرض را به‌همراه دارد. تمام برنامه‌های پیش‌فرض نیز با رابط کاربری جدید، ویژگی‌های جدید و تغییرات طراحی هماهنگ شده‌اند.

رابط کاربری وان‌یو‌آی ۶ امکانات جدیدی ارائه داده است؛ به‌عنوان مثال، ویژگی Bixby Text Call به شما این امکان را می‌دهد که مکالمات تلفنی را با متن انجام دهید. همچنین، برنامه‌ی گالری نکات ویرایش سریع را در بخش جزئیات فایل به نمایش می‌گذارد.
علاوه بر این، شما می‌توانید استیکرهای بریده‌شده از تصاویر را در صفحه‌کلید ذخیره کنید تا در آینده از آن‌ها در برنامه‌های دیگر استفاده کنید. این امکان وجود دارد که استیکرها را از ویدئوها نیز برش دهید. همچنین، برنامه‌ی گالری اکنون با ویژگی اسکن اسناد تجهیز شده است. ویرایشگر تصویر داخلی حالا با کنترل‌های بزرگ‌تر به‌منظور ویرایش آسان‌تر به‌روزرسانی شده است. همچنین، ویرایشگر ویدئو داخلی به نام ویدئو استودیو یا Video Studio تغییر نام یافته است و این نسخه حالا دارای گزینه‌های ذخیره پیش‌نویس‌ها و ادامه‌ی ویرایش ویدئوها از پیش‌نویس است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان