جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

تیم کوک، مدیر عامل اپل توضیح می‌دهد که چرا مردم باید هر سال یک آیفون جدید بخرند

تیم کوک، مدیر عامل اپل توضیح می‌دهد که چرا مردم باید هر سال یک آیفون جدید بخرند
خواندن 3 دقیقه
5
(2)

آقای کوک بر این مورد تاکید داشت که بازنوآوری مداوم برای برخی از کاربران «یک چیز عالی» است اپل از سال 2018 هشت سری جدید آیفون را منتشر کرده است که آخرین آنها 15 است

این مدیرعامل همچنین به این موضوع اشاره کرد که در یک بازه زمانی 20 تا 30 سال آینده چه انتظاراتی از این محصول می‌رود.

تیم کوک،  که مرکز داده‌های اپل در دانمارک صحبت می‌کرد، تأکید داشت که بازنوآوری مداوم «یک چیز عالی» است و توضیح داد که چگونه آنها می‌توانند شرکت را با وجود مداوم بودن احتمالی تعویض تلفن‌های جدید پایدار نگه دارند.

اپل در پنج سال گذشته هشت مدل گوشی جدید منتشر کرده است XS و XS Max (سپتامبر 2018)، XR (2018)، سری 11 (2019)، SE 2 (2020)، سری 12 (2020)، سری 13(2021) ، SE 3 (2022)، سری 14 (2022) و سری 15 (سپتامبر 2023).

آقای کوک به بروت گفت: «فکر می‌کنم داشتن آیفون در هر سال، برای افرادی که طالب آن هستند یک چیز عالی است».

چرا باید هر سال آیفون جدید بخرید؟

چرا باید هر سال آیفون جدید بخرید؟

«و کاری که ما انجام می‌دهیم این است که به مردم اجازه می‌دهیم گوشی خود را معامله کنند، و بنابراین اگر گوشی هنوز کار می‌کند، آن را دوباره می‌فروشیم، و اگر کار نمی‌کند، راه‌هایی برای جدا کردن قطعات آن و بهره بردن از مواد آن برای ساخت یک آیفون جدید پیدا می‌کنیم».

آقای کوک همچنین اشاره ای به ظاهر آیفون در 20 تا 30 سال آینده کرد و گفت: «فکر می‌کنم کربن خنثی خواهد بود».

«و بدیهی است که بسیار جلوتر از آن چیزی خواهد بود که اکنون هست، اما نمی‌خواهم تمام اسرار مرتبط با این حوزه را با شما در میان بگذارم».

این مدیرعامل توضیح داد که تقابل محرمانگی اپل را در خصوص محصولاتش با رویکردش نسبت به مسائل سبز بررسی کند.

آقای کوک می‌خواهد اپل به اندازه‌ای دیده شود تا به الگویی تبدیل شود که توسط دیگران کپی می‌شود – یک موج در برکه.

مدیر ارشد اپل که از ویبورگ دانمارک صحبت می‌کرد، در میدانی از پنل‌های خورشیدی در سایت یکی از 10 مرکز داده جهانی ایستاده بود.

مدل گوشی جدید آیفون

مدل گوشی جدید آیفون

او از ابتکاراتی مانند استفاده از مواد قابل بازیافت و تعهد آن به خنثی بودن کربن تا سال 2030 به عنوان تلاش هایی اشاره کرد که بطور ویژه امیدوار است دنبال شوند.

با این حال، اپل با اتهاماتی مبنی بر «سبزشویی» مواجه شده است.

شرکت‌های سبزشویی، به شرکت هایی گفته می‌شود که خود را دوستدار محیط زیست معرفی می‌کنند تا مشتریان بالقوه را فریب دهند.

ولی مدیرعالم اپل بر این موضوع پافشاری داشت که سبزشویی محکوم و مذموم است و درب‌های این شرکت برای بررسی‌های مرتبط با این موضوع همواره باز است ولی نه برای صحبت‌های خیابانی.

آقای کوک تاکید کرد که این شرکت از 30 درصد مواد بازیافتی در سری جدید اپل واچ خود استفاده می‌کند، بسته‌بندی و استفاده از پلاستیک را کاهش داده است و از حمل و نقل هوایی به حمل و نقل دریایی برای محصولات خود روی آورده است.

در نهایت، آقای کوک نگاهی اجمالی به فعالیت‌های شخصی خود برای کاهش اثرات زیست محیطی انداخت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان