جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
48 بازدید

تست هوش: آیا می توانید 2 اشتباه درون تصویر را در 7 ثانیه پیدا کنید؟

تست هوش: آیا می توانید 2 اشتباه درون تصویر را در 7 ثانیه پیدا کنید؟
خواندن 3 دقیقه
3.5
(28)

تست هوش یافتن اشتباه تصویر: در تصویر دو اشتباه وجود دارد و فقط افرادی که بسیار حواسشان جمع است می توانند در عرض 7 ثانیه آن ها را تشخیص دهند. با انجام این آزمون ثابت کنید که فرد تیزبین و باهوشی هستید.

داشتن هوش و دقت بالا فقط به معنای حل سریع معادلات ریاضی نیست. هوش انواع مختلفی دارد که هر یک موضوع پیچیده ای است. اما اگر به دنبال راهی برای تقویت مهارت دقت و هوش خود هستید، پیشنهاد می کنیم آزمون های مانند تست هوش یافتن اشتباه تصویر را حل کنید. از نظر علمی ثابت شده است بازی های فکری و معماهای هوش ظرفیت های شناختی و مهارت‌های استدلال منطقی شما را بهبود می‌بخشند. در مجموع، انجام این بازی های سرگرم کننده شما را باهوش‌تر می کند.

آیا واقعا چشمانی تیزبین و توجه عالی به جزئیات دارید؟ بیایید دریابیم.

تست هوش یافتن اشتباه تصویر

تست هوش یافتن اشتباه تصویر

به جزئیات تصویر نگاه کنید تا بتوانید به راحتی اشتباه تصویر را پیدا کنید. اگر دقت کنید پیدا کردن آن آسان است. بیایید یک بار با هم تصویر را از نظر بگذرانیم: ابتدا یک روستا یا بهتر است بگوییم یک مزرعه می‌بینید که خانه ای در آن قرار داشته و رو به روی آن هم پر از دار و درخت است. قسمت پایین جاده با چند پله به سمت مزرعه جدا شته و دود هم از دودکش خانه بیرون می‌آید. آن طرف تر هم پر از کوه است و مزرعه. حالا شما بگویید اشتباه تصویر چیست؟ برای پیدا کردن اشتباهات شما فقط 7 ثانیه زمان دارید! پس کمی عجله کنید!

بهتر است زمان سنج خود را آماده کنید!

زمان شما از حالا شروع می‌شود!

1

2

3

4

آیا موفق شدید تست هوش یافتن اشتباه تصویر را حل کنید؟ خوب، مشکل تصویر چیست؟

تست هوش یافتن اشتباه تصویر

5

6

7

صبر کنید! زمان شما تمام شد!

به کسانی که اشتباه را یافته اند تبریک می گویم. شما واقعا تیزهوش و تیزبین هستید. کسانی که نتوانسته اند اشتباه را پیدا کنند، نگران نباشند، برای دیدن جواب به بخش زیر بروید.

پاسخ تست هوش امروز

در تصویر مزرعه و این خانه روستایی دو اشتباه وجود دارد که اگر به قسمت دودکش خانه که دود از آن بیرون می آید و به جهت خم شدن درختان که نشان از باد و طوفان شدید دارد، دقت می‌کردید خیلی زود متوجه می‌شدید.

بله جهت خم شدن درختان ناشی از باد و دود بیرون آمده از دودکش فرق می‌کند. همین دو اشتباه تصویر هستند.

تست هوش یافتن اشتباه تصویر

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست هوش یافتن اشتباه تصویر لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 28

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان