جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
12 بازدید

تست بینایی گربه های مشابه: آیا می توانید 2 گربه مشابه را شناسایی کنید؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
تست بینایی گربه های مشابه: آیا می توانید 2 گربه مشابه را شناسایی کنید؟
خواندن 2 دقیقه
3.6
(27)

تست بینایی گربه های مشابه: فقط تیزبین ترین چشم ها می توانند این چالش را حل کنند. در میان این گربه های رنگارنگ، دو گربه وجود دارد که عین هم هستند. آیا می توانید پیشی های مشابه را زیر 8 ثانیه شناسایی کنید؟

این پازل‌ها افراد را وادار به دقت در جزئیات می کنند. همچنین آنها می‌توانند یک راه سرگرم کننده برای محک زدن مهارت های بینایی شما نیز باشند.

تست بینایی گربه های مشابه

در تصویر 4 ردیف و 5 ستون از گربه های رنگارنگ وجود دارد. همانطور که می دانید، در میان آنها دو پیشی وجود دارد که درست عین هم هستند. آیا می توانید آنها را در طول 8 ثانیه تشخیص دهید؟

گربه های رنگارنگ

رمز موفقیت در این بازی دقت و توجه به جزئیات است. بنابراین پیشنهاد می کنیم قبل اینکه شروع کنید، ابتدا همه چیزهای حواس پرت کننده را از خود دور کنید. همچنین به یاد داشته باشید، پاسخ تست بینایی گربه های مشابه در انتهای صفحه گذاشته شده است. زمانی که 8 ثانیه شما تمام شد، به پایین بروید و پاسخ را مشاهده کنید.

آزمون دزد و پلیس: دزد کیست؟

.

.

اگر بتوانید دروغگو را در 7 ثانیه تشخیص دهید، خیلی باهوش اید!

.

.

تست بینایی زرافه پنهان؛ آیا می توانید زرافه پنهان را پیدا کنید؟

.

.

آزمون تشخیص پزشک قلابی: چه کسی پزشک نیست؟

پاسخ

برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

گربه های مشابه

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست بینایی گربه های مشابه لذت برده باشید. همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

آزمون بینایی تمساح: فقط 15 ثانیه زمان دارید تا تمساح را پیدا کنید!

تست تشخیص صاحب سگ: مالک سگ کیست؟

آزمون دقت: آیا می توانید 3 تفاوت این دو تصویر را پیدا کنید؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 27

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان