جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
19 بازدید

اگر بتوانید دروغگو را در 7 ثانیه تشخیص دهید، خیلی باهوش اید!

اگر بتوانید دروغگو را در 7 ثانیه تشخیص دهید، خیلی باهوش اید!
خواندن 3 دقیقه
3.9
(29)

آزمون شناسایی دروغگو: دو نفر با هم جر و بحث دارند؛ یکی ادعا می کند که دیگری ناهار او را خورده، اما فرد متهم ادعای او را رد می کند! یکی از این دو نفر دروغ می گویند اما، کدام یک؟ آیا می توانید دروغگو را در طول 7 ثانیه شناسایی کنید؟

بازی های فکری نیاز به روشی غیر متعارف از تفکر دارند، با این حال، گاهی اوقات شامل یک رویکرد خلاقانه عالی و استدلال منطقی نیز می شوند. در آزمون شناسایی دروغگو باید از قدرت بینایی و مهارت های شناختی خود برای تشخیص دروغگو استفاده کنید. به طور جدی، این بازی خیلی ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است کمی بر روی مغز خود فشار بیاورید و روی همه سرنخ ها تمرکز کنید.

آزمون شناسایی دروغگو

در این تصویر چهار شخص وجود دارد که دو نفر از آنها بر سر یک ناهار دزدیده شده با هم دعوا می کنند. دختر پسر را به خوردن ناهارش متهم می کند و پسر این اتهام را رد می کند. یکی از آنها راست می گوید و دیگری دروغ. می توانید دروغگو را شناسایی کنید؟

دروغگو کیست؟

زمان را فراموش نکنید، شما فقط 7 ثانیه برای حل این بازی فرصت دارید. همچنین، تنها در صورتی قادر به حل این معما خواهید بود که هوش کارآگاهی داشته باشید. بنابراین، آزمون شناسایی دروغگو را به عنوان یک روش سرگرم کننده در نظر بگیرید تا میزان توجه و دقت خود را به جزئیات بفهمید.

فواید حل تست های هوش

داشتن هوش بالا فقط به معنای حل سریع معادلات ریاضی نیست. هوش پیچیده تر از این چیزها است. اما اگر به دنبال راهی برای تقویت ضریب هوشی خود هستید، پیشنهاد می کنیم معماها و پازل های تصویری را حل کنید. از نظر علمی ثابت شده است بازی های فکری و معماها ظرفیت‌های شناختی و مهارت‌های استدلال منطقی شما را بهبود می بخشند.

7 ثانیه شما تمام شده است، باید تا حالا دروغگو را شناسایی کرده باشید.

پاسخ آزمون شناسایی دروغگو

ما از شما خواستیم که در عرض 7 ثانیه دروغگو را تشخیص دهید. اگر موفق شدید، به شما تبریک می گوییم. اما اگر نه، ناراحت نباشید همه چیز با تمرین بهبود می یابد. می توانید بقیه چالش های بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه را امتحان کنید. به هر حال، اکنون وقت آن است تا جواب را فاش کنیم.

پاسخ ازمون شناسایی دروغگو: دختر دروغ می گوید، اگر دقت کنید لکه غذا روی لباس او همه چیز را بیان می کند.

دروغگو

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی دروغگو لذت برده باشید. همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد آرا: 29

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان