جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1890 بازدید

بیوگرافی آرشا شکوری، دروازه بان تیم ملی زیر ۱۷ سال ایران

بیوگرافی آرشا شکوری، دروازه بان تیم ملی زیر ۱۷ سال ایران
خواندن 3 دقیقه
3.2
(67)

آرشا شکوری گلر نوجوان تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال ایران با عملکرد خیره کننده خود در دیدار ایران و برزیل عنوان بهترین بازیکن این مسابقه را به خود اختصاص داد. او در اولین مسابقه ایران، بار دیگر نامش بر سر زبان‌ها افتاد. آرشا شکوری با 9 سیو در این مسابقه بهترین بازیکن زمین شد. او 2 پاس کلیدی در این بازی داشت که دومین پاس او به زننده گل دوم باعث تساوی آن‌ها با تیم برزیلی شد.

بیوگرافی آرشا شکوری

بیوگرافی آرشا شکوری

آرشا شکوری پسر هادی شکوری مدافع اسبق استقلال، پاس و تیم ملی فوتبال ایران است که در سن ۱۷ سالگی به نام آشنایی در میان فوتبالیست ها و فوتبال دوستان تبدیل شد. او بر خلاف پدرش که مدافع بود، درون دروازه می‌ایستد و با توانایی و مهارت بی‌نظیرش باعث غوغا و سروصدای زیادی شده است.

آرشا شکوری بازیکن زیر 17 سال ایران

آرشا شکوری بازیکن زیر 17 سال ایران

آرشا شکوری متولد 15 اردبیهشت سال 1383 در کرج است. او از 4 سالگی شروع به بازی فوتبال کرد. سپس در سن 7 سالگی به دلیل علاقه و استعداد خوبی که داشت، پدرم او در یک آکادمی فوتبال در کرج ثبت نام کرد. او نیز به عنوان یک بازیکن خردسال در بازی‌های استانی و کشوری حضور یافت. تلاش و حمایت خانواده‌ و آموزش‌های مربیان باعث شد او هر روز بهتر از دیروز بازی کند. سپس وقتی 12 سال داشت، به دلیل قد بلند، قدرت تکنیکی و فیزیک بدنی مناسب وارد تیم رده سنی زیر 15 سال شد و در این تیم شروع به بازی کرد.

آرشا شکوری همچنین عضویت تیم رده سنی زیر 12 سال باشگاه پرسپولیس کرج داشته است. سپس به تیم زیر 16 سال باشگاه استقلال پیوست. او در کمتر از 3 سال به بازیکن نام آشنای فوتبال ایران تبدیل شد.

بیش از 60 گل و پاس گل توسط آرشا شکوری

بر اساس بیوگرافی آرشا شکوری او با وجود بازی در پست دفاع میانی، تا اواخر سال 2019 موفق به زدن 27 گل و 35 پاس گل شد.

سال 2019 بود که آرشا شکوری به تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شد و در 5 اردوی تیم ملی شرکت کرد. سپس برای بازی در مسابقات چین انتخاب شد. با این که در اثر بیماری نتوانست به چین برود اما وارد تیم محبوبش استقلال تهران شد و عضویت تیم ملی ایران را به دست آورد.

بیش از 60 گل و پاس گل توسط آرشا شکوری

آرشا شکوری در لیگ نوجوانان با عملکرد فوق العاده‌اش نظر حسین عبدی سرمربی تیم ملی را به خود جلب کرد و در دوره مقدماتی مسابقات جام جهانی 2023 اندونزی، توانست به صعود ایران کمک کند. او در مسابقه قبل از نیمه نهایی مقابل یمن با مهار دو ضربه پنالتی بازیکنان حریف برای اولین بار نامش به گوش بازیکنان و طرفداران فوتبال ایران رسید. پس از این رقابت‌ها، به تیم هوادار پیوست و به عنوان یک بازیکن لیگ برتر در این تیم شروع به بازی کرد.

اکنون این دروازه بان، به بهترین بازیکن دیدار ایران و برزیل تبدیل شده است.

شاید این مطالب هم برای‌تان جالب باشد:

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.2 / 5. تعداد آرا: 67

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان