جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
3.4
(122)

هانی رامبد یا هنی رامبد مربی مشهور بدنسازی است. او متولد 14 دی 1353 در کویت است اما اصالتا ایرانی است. هرچند هانی رامبد مدرک لیسانس از رشته زیست شناسی و نوروفیزیولوژی از دانشگاه سانتا باربارا دارد اما یک مربی بدسازی معروفی است که مربی چهره های مشهوری چون راک و فیل هیث بوده است.

بیوگرافی هانی رامبد

بیوگرافی هانی رامبد

بر اساس بیوگرافی هانی رامبد، او که اصالتا ایرانی است و از بندانزلی ایران است، در کویت به دنیا آمده است و به همین دلیل پدرش روی او یک اسم عربی گذاشته است. خانواده هانی رامبد این مربی به نام، وقتی او تنها یک سال داشت از کویت به لندن و از آن جا به آمریکا نقل مکان کردند.

آسیب دیدگی زانو که باعث فاصله او از رقابت بدنسازی شد

پدر هانی رامبد معلم تربیت بدنی بود. به همین دلیل او نیز در دوران نوجوانی به بدنسازی علاقه مند شد و سال 1999 و در سن 25 سالگی در رقابت های بدنسازی طبیعی شرکت کرد. اما این دوره خیلی طولانی نبود زیرا رامبد به دلیل آسیب شدید زانو و آرتریت ناشی از التهاب مفاصل مجبور شد از این ورزش کناره گیری کند.

هانی رامبد به جای رقابت این بار مشاور بدنسازی شد

بر اساس بیوگرافی هانی رامبد، وقتی او از رقابت های بدنسازی طبیعی کناره گیری کرد، این بار به عنوان مشاور فعالیت هایش را شروع کرد و خیلی زود به سیستم تمرینی منحصر به فرد خود به نام Fst 7 دست پیدا کرد. او این سیستم را برای ورزشکاران بدنسازی طراحی کرده است.

هانی رامبد به جای رقابت این بار مشاور بدنسازی شد

این برنامه ورزشی باعث می‌شود بدنسازان بتوانند در مدت کوتاهی عضله سازی کنند. پس از آن یک شرکت تولید مکمل‌های بدنسازی تاسیس کرد که توانست با پخش و مصرف این داروها توجه ورزشکاران را به خود جلب کند.

هم اکنون این مکمل‌ها با نام برند EVOGEN در بیش از 25 کشور دنیا نمایندگی دارد.

او مربی افراد مشهور حتی از هالیوود است

هانی رامبد راهش را درست رفته است، زیرا او هرچند یک ورزشکار رقابتی در دنیای بدنسازی نشد، اما با مشاوره و تولید مکمل‌های مغذی برای بدنسازان به جایگاه خوبی دست یافت. از طرفی او همچنین مربیگری چهره‌های مشهوری مانند فیل هیث قهرمان هفت دوره پیاپی مستر المپیا، جی کاتلر قهرمان مستر المپیا، جرمی بوندیگا از ستاره های فیزیک بدنی دنیا و دواین جانسون معروف به راک از بازیگران سرشناس هالیوود و قهرمان سابق کشتی کج را بر عهده داشته است.

تصویر هانی رامبد و راک کنار هم - بیوگرافی هانی رامبد

از مربیگری تا نویسندگی

در کنار سایر کارهایی که هانی رامبد انجام می‌دهد، باید نویسندگی را هم اضافه کنید، زیرا هانی در کنار کار مربیگری برای خیلی از مجلات ورزشی مانند نشریه عضله و تناسب اندام و مجله فلکس در رشته بدنسازی نیز مطلب می‌نویسد.

هانی رامبد مربی هادی چوپان

ناگفته نماند که بر اساس بیوگرافی هانی رامبد، او در سال 2018 مربی هادی چوپان نیز بوده است. هادی چوپان در همین سال قهرمان مسابقات گرند پریکس شد.

ازدواج هانی رامبد

فریناز دختر ایرانی - آمریکایی همسر هانی رامبد و پسرش کامرون

هانی رامبد این مربی معروف ایرانی سال ها است که با فریناز دختر ایرانی – آمریکایی ازدواج کرده و هر دو صاحب یک پسر به اسم کامرون هستند که در سال 2013 به دنیا آمده است.

فریناز نیز مدرک لیسانس رشته فیزیولوژیکی و رشته پزشکی کاریوپراکتیک دارد که به عنوان مربی بدنسازی زنان فعالیت می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 122

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان