جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
3.6
(5)

هوادار در مقابل استقلال با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد. علیرضا حقیقی که همیشه تقابل های خاصی با جواد نکونام، کاپیتان سابقش در تیم ملی که در جام جهانی 2014 همبازی هم بودند، داشته و روز گذشته هم امیدوار بود بتواند مانع برتری استقلال شود اما چنین نشد و تیم استقال با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد.

با این که تیم هوادار در دقایق اول موفق به زدن 2 گل شد و امیدوار بود پیروز میدان در ورزشگاه آزادی باشد اما سرنوشت نتیجه متفاوتی برای آن‌ها رقم زد و در دقیقه 61، گل دوم و تساوی با ضربه مهرداد محمدی زده شد و علیرضا حقیقی گلزن سفید و بنفش چوش این تیم با حفظ روحیه یک کار خاطره انگیز انجام داد.

شکست هواداران در مقابل استقلال - چند پشت علیرضا حقیقی

علیرضا حقیقی

او پس از دومین گل تیم استقلال به سبک احمدرضا عابدزاده در دیدار ایران و استرالیا که بعد از گل دوم چند پشت روی زمین چمن زد، روی زمین باشگاه آزادی این کار را انجام داد اما در نهایت نتوانست آن طور که دلش می‌خواست پیروز شود.

بیوگرافی علیرضا حقیقی

بیوگرافی علیرضا حقیقی

علیرضا حقیقی در 12 اردیبهشت سال 1367 در تهران به دنیا آمده است. این فوتبالیست دیپلم ریاضی فیزیک دارد و مدتی هم در رشته شیمی دانشگاه آزاد تهران نیز به تحصیلش ادامه داده است اما تمام نکرده است.

او 11 سال داشت که تصمیم گرفت فوتبال بازی کند و بعد از مدتی سنگربان تیم ملی شد. قد او 193 سانتی متر است. آنچه از بیوگرافی علیرضا حقیقی بر می‌آید، پدر او اصالتا زنجانی است و تنها یک خواهر بزرگتر از خودش دارد. نام گذاری این بازیکن فوتبال هم ماجرای جالبی دارد. وقتی علیرضا به دنیا آمده است، نام او را پدرام می‌گذارند اما مادرش خواب امام رضا (ع) را می‌ بیند و به همین خاطر نام پدرام به اصرار مادرش به علیرضا تغییر می‌کند.

آنطور که او در مصاحبه هایش گفته است، علاقه خاصی به فوتبال و دروازه بانی داشته و در طول نوجوانیش بیشتر ساعات فراغتش را فوتبال بازی می‌کرده است.

علیرضا حقیقی دروازه بان

او وقتی 10 سال داشت با پدرش به ورزشگاه شهید کشوری رفته و دروازه بان تیم فوتبال آن شد. پس از آن وقتی 11 ساله بود برای تست تیم اینترمیلان در تهران دعوت شد و بعد از مدتی به تیم نونهالان سایپا پیوست. او برای 1 سال در این تیم بازی کرد و در سال 1381 دعوت به عضویت تیم پرسپولیس را به دست آورد.

علیرضا حقیقی 14 ساله بود که وارد تیم ملی شد

حقیقی در سال 1381 وقتی تنها 14 سال داشت با تیم ملی نونهالان در مسابقات غرب آسیا که در قطر برگزار می‌شد وارد میدان شد.

بستن قرارداد با پرسپولیس

بستن قرارداد با پرسپولیس

در سال 1385 در سن 18 سالگی به پرسپولیس پیوست و در اولین بازیش پنالتی علی دایی بازیگن سایپا را مهار کرد.

عضویت در روبین کازان تا نساجی

او آنقدر در پرسپولیس خوب بازی کرد که در سال 1390 توانست یک قرارداد 4 ساله با روبین کازان روسیه ببندد. پس از آن هم در سال 1392 برای 6 ماه دوباره به پرسپولیس بازگشت.

او سپس در لیگ پرتغال و در تیم‌های اسپورتینگ و پنافیل نیز بازی کرد و بعد باز به روبین قازان روسیه پیوست. تا این که در سال 1398 به ایران بازگشته و وارد تیم نساجی شد.

ازدواج

علیرضا حقیقی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان